شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی انقلاب 09126471146

لوله بازکنی انقلاب
5/5

لوله بازکنی و تخلیه چاه در محدوده خیابان انقلاب تهران

احتمالا شما هم حداقل یک بار با مشکلات لوله و فاضلاب مواجه شده‌اید. از آنجایی که برطرف کردن مشکلات لوله و فاضلاب در بعضی مواقع نیاز به افراد متخصص و دستگاه های مختلفی دارد، کمک گرفتن از شرکت های با تجربه و موفق در این زمینه، می‌تواند مناسب ترین و امن ترین انتخاب برای شما باشد.

از این به بعد نیازی نیست که نگران مشکلات پیش آمده برای لوله و فاصلاب منزلتان باشید. شرکت لوله بازکنی انقلاب با سابقه و تجربه بالا در زمینه خدمات رفع گرفتگی لوله، با به کارگیری افراد متخصص و حرفه‌ای به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در تمام ۷ روز هفته آماده خدمت رسانی و برطرف کردن مشکلات پیش آمده شما عزیزان می‌باشد.

ارائه بهترین خدمات ممکن همراه با رعایت تمامی اصول و نکات بهداشتی، بدون خرابی و کثیف کاری و آسیب زدن، استفاده از مدرن ترین دستگاه ها جهت رفع مشکلات فاضلاب و باز کردن لوله و … از ویژگی های موسسه مختارپور می‌باشد و شما می‌توانید برطرف کردن مشکلات لوله و فاضلاب منزلتان را با اطمینان به این شرکت با تجربه و موفق بسپارید.

<<شماره های تماس رفع گرفتگی لوله در انقلاب>>

 
انقلاب 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

نشانه های پر شدن چاه فاضلاب

پر شدن چاه فاضلاب نشانه ها و علائم مختلفی دارد. اما باید اطلاع داشته باشید که این نشانه ها علتی قطعی و حتمی برای پر بودن آن نیست. بعضی اوقات یک یا چند مورد از این دلایل وجود دارند اما باز هم چاه امکان دارد که پر نشده باشد و علت دیگری باعث به وجود آمدن این نشانه ها باشد. مهم ترین نشانه ها شامل موارد زیر می‌شود :

۱-انتشار گاز های سپتیک، بوی بد فاضلاب

چاه فاضلاب به علت اینکه منبع تجمع ضایعات انسانی، پسماند مواد غذایی، پسماند میوه جات و … می‌باشد، دارای گاز های سپتیک است. این گاز ها به طور معمول از لوله ونت چاه خارج می‌شوند. زمانی که چاه فاضلاب خالی باشد، این گاز حجم بسیار کمی خواهد داشت. اما زمانی که چاه پر شود، گاز های سپتیک متراکم شده و باعث ایجاد بوی بد فاضلاب می‌شوند. البته ایجاد این بوی زننده و نامطبوع فقط یکی از موارد انتشار گاز سپتیک است.

لوله بازکنی انقلاب
لوله بازکنی انقلاب

۲-رطوبت و نم زمین و دیوار اطراف چاه فاضلاب

چاه هایی که ظرفیت آن ها پر می‌شود، به این علت که حجم فاضلاب آن ها زیاد است به همان اندازه نیز نم و رطوبتشان زیاد می‌شود. همه حجم رطوبت به وجود آمده چون نمی‌تواند جذب خاک شود، مقداری از آن به موزاییک ها، دیوار یا اطراف نفوذ خواهد کرد. این نشانه را می‌توان یکی از نشانه های مهم پر بودن چاه دانست. اگر مقدار رطوبت کم باشد، می‌توانید با دست کشیدن بر روی موزاییک و دیوار ها، شکی که دارید را به یقین تبدیل کنید.

شماره تلفن شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی در محدوده خیابان انقلاب : 09126471146 مختارپور

۳-شنیدن صدای آب

احتمالا شنیده‌اید هنگامی که آبی داخل سطل پر از آب ریخته می‌شود چه صدای ایجاد می‌کند. و یا اینکه وقتی یک شیء را به داخل ظرف پر از آب می‌اندازید، صدای خاصی از خود تولید می‌کند. ساختار چاه فاضلاب نیز به همین شکل می‌باشد. یعنی زمانی که چاه خالی باشد، آب و فاضلابی که داخل آن ریخته می‌شود، صدای کمی تولید می‌کند و به گوش نمی‌رسد. اما هنگامی که حجم آن پر شده باشد و آب زیادی داخل چاه قرار گرفته باشد، صدای ریختن آب و فاضلاب به داخل آن به آسانی شنیده خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی خواجه نطام

لوله بازکنی سهروردی


۴-بالا زدن فاضلاب از لوله ها

یکی از روش های چگونگی تشخیص پر شدن چاه فاضلاب، بالا زدن فاضلاب از لوله های کفشوی، توالت، حیاط، لوله پارکینگ و … می‌باشد. البته این نشانه می‌تواند فریب دهنده هم باشد.

به این معنی که شاید علت بالا زدن آب از لوله ها به دلیل گرفتگی بوده است. اما بهترین راه برای شناسایی این مورد، این است که در ابتدا لوله فاضلاب فنر زده شود و سپس اگر گرفتگی لوله باز نشد می‌توان به طور قطعی پی برد که دلیل پر بودن ظرفیت چاه فاضلاب ، گرفتگی نیست و لازم است که درب چاه باز شود و عملیات تخلیه چاه با تانکر انجام شود.

لوله بازکنی انقلاب
لوله بازکنی انقلاب

تخلیه چاه در کنار لوله بازکنی انقلاب

خطر انفجار !

خیلی از مردم که با مشکل پر شدن زود به زود چاه فاضلاب مواجه هستند، همیشه به دنبال راه حل های ارزان قیمت، سریع و ساده جهت خالی کردن و کم کردن حجم چاه ساختمان می‌باشند. فارغ از اینکه اطلاع ندارند با انجام یک حرکت اشتباه می‌توانند جان خود و حتی دیگر ساکنین ساختمان را به خطر بیاندازند.

یکی از روش هایی که معمولا مردم در اینترنت خیلی آن را جستجو می‌کنند، ریختن مواد شیمیایی در داخل چاه فاضلاب می‌باشد. این افراد تصور می‌کنند مواد یا محلولی وجود دارد که آن را داخل چاه بریزند و در نتیجه فاضلاب را تجزیه و از بین ببرد و نیازی به تخلیه توسط تانکر نداشته باشد.

یادتان باشد به هیچ عنوان کار های زیر را سر خود انجام ندهید زیرا امکان انفجار چاه بر اثر ریختن این مواد و محلول ها وجود دارد:

ریختن آهک در چاه فاضلاب:

ریختن آهک زنده در داخل چاه فاضلاب باعث ایجاد گرما و بخار خواهد شد. این عامل می‌تواند باعث آسیب زدن به لوله ها و درزبندی ها شود. و در نهایت موجب نشتی لوله های فاضلاب خواهد شد.

لوله بازکنی انقلاب
لوله بازکنی انقلاب

ریختن کود شیمیایی در چاه فاضلاب:

استفاده از کود شیمیایی و ریختن آن در چاه هیچ کاری جز پر کردن ظرفیت چاه فاضلاب به همراه ندارد بلکه احتمال انتشار گاز های سمی و یا انفجار چاه را بالا میبرد

ریختن اسید در چاه فاضلاب:

اسید یک ماده شیمیایی بسیار خطرناک می‌باشد که پس از ریختن آن به داخل چاه، باعث منتشر شدن گاز های خطرناک و سمی می‌شود. این گاز ها نه تنها کشنده هستند بلکه اشتعال زا هم می‌باشند و در حجم های بالا باعث انفجار چاه فاضلاب خواهند شد.

جمع بندی

زود پر شدن چاه فاضلاب اکثر مواقع به دلیل استفاده نادرست از چاه، وارد شدن مواد اضافی به داخل لوله ها، جنس خاک و حجم انباره و فرسوده شدن چاه می‌باشد. توصیه می‌شود برای تشخیص دقیق پر شدن ظرفیت چاه فاضلاب و در صورت نیاز به تخلیه و لایروبی با یک متخصص در این زمینه صحبت کنید. همانگونه که گفته شد، انجام بعضی از کار ها به صورت سر خود و یا استفاده از روش هایی که بعضی از افراد در اینترنت آن را به اشتراک می‌گذارند، می‌تواند باعث ضرر و زیان مالی سنگین و حتی ضرر های جانی جبران ناپذیری شود.

شماره تلفن شرکت خدماتی تخلیه چاه در خیابان انقلاب تهران : 09126471146 محتارپور

شماره تماس لوله بازکنی انقلاب شبانه روزی : 09126471146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات