شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی شهرک اکباتان | 09126471146

5/5

لوله بازکنی شهرک اکباتان با به کارگیری از افراد متخصص و با تجربه و ابزار کارآمد و پیشرفته و همچنین سابقه فعالیت زیاد و البته موفق در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود. یکی دیگر از ویژگی‌های شرکت لوله بازکنی شهرک اکباتان ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روز‌های هفته و به صورت تصمینی می‌باشد که از این نظر اطمینان خاطر را برای شما عزیزان به ارمغان می‌آورد.

شماره تلفن مستقیم مدیریت : 09126471146 مختارپور

خدمات شبانه روزی لوله بازکنی اکباتان و تخلیه چاه شهرک غرب , خدمات تعمیر و نصب سرویس توالت فرنگی , تمام خدمات مربوط به چاه و فاضلاب و تاسیسات ساختمانی در محدوده شهرک اکباتان و سایر مناطق تهران و حومه تهران

چکیده ایی از خدمات ما در محدوده شهرک اکباتان تهران

  • لوله بازکنی
  • تخلیه چاه
  • تعمیر و نصب سرویس توالت فرنگی
  • حفاری انواع چاه
  • بنایی
  • لوله کشی و تاسیسات
  • تشخیص‌ترکیدگی لوله
  • خارج کردن و درآوردن اشیاء از داخل لوله‌های فاضلاب توالت ایرانی و …
  • رفع بوی نامطبوع فاضلاب ساختمان
  • رفع نم

لوله بازکنی شهرک اکباتان

ارائه خدمات فوری در لوله بازکنی شهرک اکباتان

از آنجایی که مشکلات به وجود آمده در زمینه چاه و فاضلاب بسیار آزار دهنده هستند و می‌توانند روند معمول زندگی را مختل کنند، اقدام سریع و فوری و البته همراه با کیفیت و تضمین، یکی از ویژگی‌های مهم شرکت‌های متخصص در این زمینه می‌باشد. شرکت لوله بازکنی شهرک اکباتان با نیروی کار مجرب و با سابقه‌ خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت، مشکلات ایجاد شده در زمینه چاه و فاضلاب منزل یا … شما را برطرف خواهند کرد.

قیمت لوله بازکنی شهرک اکباتان

قیمت خدمات ارائه شده توسط این شرکت بر اساس پایین‌ترین نرخ مصوب اتحادیه مربوطه است. البته باید این اطمینان را به شما داد که قیمت منصفانه و پایین‌تر شرکت لوله بازکنی شهرک اکباتان در مقایسه با دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه، باعث افت کیفیت خدمات ارائه شده این شرکت نخواهد شد و شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه ممکن از خدمات مطلوب لوله بازکنی شهرک اکباتان بهره ببرید.

لوله بازکنی محدوده شهرک اکباتان

رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب ساختمان از یک اینچ تا 30 اینچ با بهره گیری از مدرنترین تجهیزات روز دنیا بدون خرابی توسط سرویسکاران ماهر و با تجربه لوله بازکن در محدوده شهرک اکباتان و سایر مناطق تهران بصورت شبانه روزی و فوری خدمات لوله بازکنی محدوده شهرک اکباتان تهران با نازلترین قیمت و پایین‌تر از نرخ مصوبه اتحادیه تخلیه چاه و لوله بازکنی انجام میشود.

لوله بازکنی شهرک اکباتان

لوله بازکنی شهرک اکباتان با فنر

برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب روش‌هایی وجود دارد که رایج‌ترین و محبوب‌ترین روش استفاده از فنر چاه بازکنی شهرک اکباتان میباشد , در روش رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب توسط فنر چاه بازکنی جداره لوله‌های فاضلاب رسوب زدایی و تمیز میشوند و در نتیجه گرفتگی لوله‌ها برطرف میشود , فنر زنی از سایر روش‌های چاه بازکنی آسانتر و سریعتر هم هست.

از دستگاه ‌تراکم هوا برای چه نوع گرفتگی‌هایی در لوله بازکنی شهرک اکباتان می‌توان استفاده کرد ؟

استفاده کردن شرکت‌های لوله بازکنی از این دستگاه، دلیلی بر کیفیت و کارآمد بودن آن می‌باشد. تقریبا می‌توان گفت که تمامی شرکت‌‌های خدماتی لوله بازکنی از جمله لوله بازکنی شهرک اکباتان از دستگاه ‌تراکم هوا استفاده می‌کنند و از آن رضایت کافی دارند و با استفاده از آن بیش‌تر گرفتگی‌های لوله فاضلاب را برطرف می‌کنند و با دستگاه‌های پیشرفته لوله بازکنی خدمات بسیاری را به جهت رفع گرفتگی‌های لوله فاضلاب به مشتریان ارائه می‌دهند.

دستگاه‌ تراکم هوا یک دستگاه مخصوص است که برای از بین بردن اکثر گرفتگی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورتی که از دستگاه‌تراکم هوا برای برطرف کردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب استفاده شده است، به هیچ عنوان نگران نباشید چرا که به راحتی گرفتگی‌ها برطرف خواهند شد. البته در زمان استفاده از این دستگاه باید بسیار دقت کنید چرا که امکان دارد دچار آسیب‌ دیدگی شوید.

فشار هوا موجب خارج شدن مواد اضافی درون لوله خواهد شد و همین موضوع می‌تواند برای شما خطر آفرین باشد. توجه داشته باشید که استفاده از این دستگاه برای تمامی گرفتگی‌‌ها هم مناسب نیست.

فقط برای انسداد و گرفتگی‌هایی از دستگاه‌تراکم هوا استفاده می‌شود که با فشار هوا از بین بروند. برای مثال اگر علت گرفتگی پارچه و یا کاغذ باشد می‌توان به سادگی از دستگاه‌تراکم هوا به جهت از بین بردن گرفتگی‌ها استفاده کرد چون فشار هوا این مواد را در درون لوله به حرکت درمی‌آورد و به سمت چاه هدایت می‌کند.

اما اگر علت گرفتگی‌ها سیمان، خاک، سنگ و از این قبیل مواد باشد از این دستگاه نباید استفاده کرد چرا که در این صورت گرفتگی لوله فاضلاب شدید‌تر خواهد شد.

لوله بازکنی شهرک اکباتان

مزایای دستگاه‌تراکم هوا در لوله بازکنی شهرک اکباتان چیست ؟

این دستگاه مزایای بسیاری دارد که یکی از آن‌ها قدرت و فشار بسیار زیاد آن است که می‌تواند با استفاده از این فشار، گرفتگی‌ها را به سادگی برطرف کند.

این دستگاه توانایی زیادی در از بین بردن گرفتگی‌های مختلف لوله‌های فاضلاب دارد. استفاده کردن از دستگاه‌تراکم هوا با حفظ برخی نکات ایمنی جزئی بسیار راحت است و می‌توان به راحتی از این دستگاه استفاده کرد اما همانطور که گفته شد باید در زمان استفاده نکات ایمنی را کاملا رعایت کنید.

بیش‌تر شرکت‌های متخصص در امر لوله بازکنی از این دستگاه به جهت از بین بردن گرفتگی لوله‌های فاضلاب استفاده می‌کنند و به راحتی با این دستگاه کار کرده و از آن رضایت کامل دارند.

تخلیه چاه شهرک اکباتان و لوله بازکنی

ارائه خدمات تخلیه چاه فاضلاب و لوله بازکنی در شهرک اکباتان تهران توسط تجهیزات مدرن و به روز دنیا بصورت شبانه روزی و فوری پایین‌تر از نرخ اتحادیه تخلیه چاه در تهران انجام میشود

تخلیه چاه شهرک اکباتان بصورت مکانیزه با بهره گیری از پمپ‌های لجن کش قوی توسط تانکر بزرگ تخلیه چاه با نازلترین قیمت بدون واسطه انجام میشود

برای تخلیه چاه فاضلاب در محدوده شهرک اکباتان ابتدا باید درب چاه تخریب و باز شود و بعد فاضلاب چاه توسط تانکر و پمپ لجن کش تخلیه میشود , بعد از تخلیه چاه توسط تانکر برای افزایش کاربری باید چاه فاضلاب لایروبی شود

عملیات لایروبی چاه فاضلاب در محدوده شهرک اکباتان و غرب تهران توسط نیروی انسانی و حمل لجن توسط نیسان 10 بشگه ایی به بیرون از شهر در جهت افزایش کاربری انجام میشود

بعد از لایروبی چاه فاضلاب را کفتراشی میکنیم , کفتراشی چاه فاضلاب جهت احیاء دوباره و نوسازی چاه فاضلاب توسط نیروی انسانی انجام میشود

برای اینکه ما از ایمنی چاه فاضلاب مطمئن شویم باید انباری و میله چاه فاضلاب را کول گذاری بکنیم و برای اطمینال از سالم و بی خطر بودن چاه فاضلاب باید هر 5 سال یک بار چاه فاضلاب بازدید شود.

لایروبی چاه شهرک اکباتان

تعمیر سرویس توالت فرنگی شهرک اکباتان

ارائه خدمات تعمیر توالت فرنگی در محدوده شهرک اکباتان تهران توسط تعمیر کار توالت فرنگی شبانه روزی و فوری , رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی در محدوده شهرک اکباتان بدون کثیفکاری و بدون خرابی توسط لوله بازکنی ماهر انجام میشود

خدمات نصب و سرویس کردن سیفون توالت فرنگی در کمترین زمان و ارزان قیمت , تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی و برعکس , نصب توالت فرنگی در حمام , رفع بوی فاضلاب از سرویسفرنگی و توالت ایرانی , تعویض قطعات سیفون توالت فرنگی

لوله بازکنی توالت فرنگی شهرک اکباتان شبانه روزی و بدون تعطیلی ( رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی در تهران )

تعمیر توالت فرنگی شهرک اکباتان

علت برتری لایروبی چاه نسبت به حفر چاه جدید چیست ؟

در بیش‌تر اوقات که چاه فاضلاب منازل لبریز می‌شوند، مشتریان با شرکت‌های لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس می‌گیرند به سراغ گزینه حفر چاه نو می‌روند و هزینه‌های آن را جویا می‌شوند. در صورتی که اگر آن شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه منصف باشد لایروبی چاه را هم به شما توصیه می‌کند.

حفر چاه جدید نیازمند یک محدوده دیگری از محوطه ساختمان است و بر اساس استاندارد‌ها باید از چاه قدیمی و موجود، چند متر فاصله داشته باشد تا از خطر‌های احتمالی جلوگیری شود.

هزینه حفر چاه جدید بر اساس متراژ چاه محاسبه می‌شود و نیازمند زمان و هزینه بیش‌تری در مقایسه با لایروبی چاه خواهد بود‌، همینطور خاک حاصل از حفر چاه جدید هزینه انتقال آن به خارج از شهر را هم در ادامه دارا است.

عمل لایروبی چاه این هزینه‌ها را کاهش می‌دهد و به این صورت می‌باشد که پس از تخلیه چاه فردی وارد چاه شده و با کف‌تراشی و رسوب زدایی، چاه موجود و قدیمی را به یک چاه جدید تبدیل می‌کند و در آخر به وسیله پمپ لجن کش مواد زائد را خارج می‌کنند.

هزینه لایروبی چاه طبق میزان و حجم لجن و مواد زائدی که طی لایروبی چاه خارج می‌کنند، محاسبه خواهد شد که عمدتا بر اساس تعداد نیسان و یا کامیون حمل کننده مواد زائد است.

تشخیص‌ترکیدگی لوله آب و لوله بازکنی شهرک اکباتان

تشخیص دقیق محل‌ترکیدگی لوله آب ساختمان با بهره گیری از دستگاه تشخیص‌ترکیدگی لوله آب آلمانی توسط تشخیصکار ماهر و با تجربه در محدوده غرب تهران و چاه بازکنی – لوله بازکنی شهرک اکباتان شبانه روزی

رفع نم حمام و آشپزخانه و رفع چکه و نم سقف بصورت تضمینی در تهران , رفع بوی فاضلاب سرویس بهداشتی و منازل بصورت تضمینی , برطرف کردن بوی بد فاضلاب از ساختمان

مسدود شدن فاضلاب بعد از تعمیر ساختمان

گاهی اوقات تعمیر ساختمان در محدوده لوله‌های فاضلاب موجب می‌شود که نخاله‌های بنایی و تکه‌های خورد شده سنگ و سیمان و … به داخل چاه می‌روند و دلیل گرفتگی لوله فاضلاب و در نهایت مسدود شدن چاه می‌شوند.

به خاطر داشته باشید که پیش از شروع عملیات تعمیر و بنایی در ساختمان، ورودی چاه فاضلاب را با استفاده از درپوش ببندید تا دچار گرفتگی لوله‌های فاضلاب با سیمان و سنگ و … نشوید.

این علت گرفتگی لوله‌های فاضلاب، یکی از عوامل رایج در این زمینه است که در صورت وقوع چنین اتفاقی باید با شرکت‌های متخصص لوله بازکنی تماس بگیرید تا اقدام به رفع مشکل ایجاد شده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات