شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی شهرک غرب 09126471146

5/5

لوله بازکنی شهرک غرب

موسسه مختارپور، با سابقه فعالیت بالا در زمینه رفع گرفتگی لوله و چاه و فاضلاب، گزینه‌ای مطمئن و تضمینی برای شما عزیزان به جهت رفع مشکلات لوله و فاضلاب منزل‌تان می‌باشد.

تجربه و سابقه فعالیت بالا، به کارگیری افراد ماهر و متخصص، استفاده از تجهیزات به‌روز و مدرن، برطرف کردن مشکلات به وجود آمده بدون خراب کاری و کثیفی، انجام و رعایت تمامی نکات و اصول بهداشتی، خدمات رسانی ۲۴ ساعته در طول ۷ روز هفته، ارائه بهترین کیفیت ممکن در کوتاه ترین زمان همراه با پایین ترین قیمت و … این شرکت را به یک گزینه مطمئن برای شما عزیزان به جهت رفع مشکلات به وجود آمده برای لوله و فاضلاب منزل‌تان تبدیل کرده است.

شماره های تماس جهت لوله بازکنی شهرک غرب

 
شهرک غرب 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

رفع گرفتگی لوله فاضلاب در شهرک غرب

برطرف کردن انسداد و گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی به روش خانگی با استفاده از این ۵ روش طلایی به راحتی انجام می‌شود و دیگر نیازی نیست که بابت خدمات پولی پرداخت کنید و خودتان با رعایت برخی نکات می‌توانید دست به کار شوید.

روش هایی که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت، روش های لوله بازکنی فوری و کاربردی می‌باشند و در اکثر مواقع مشکل به وجود آمده را برطرف خواهند کرد و البته ایده هایی‌ ناب به جهت رفع انواع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی از جمله موارد زیر می‌باشند :

1- گرفتگی توالت فرنگی توسط مدفوع

2- گرفتگی توالت توسط دستمال کاغذی

3- گرفتگی توالت توسط نوار بهداشتی

4- گرفتگی توالت توسط اشیاء

5- گرفتگی توالت فرنگی توسط صابون

لوله بازکنی شهرک غرب
لوله بازکنی شهرک غرب

استفاده از آب داغ و مایع شوینده

این روش یکی از سریع ترین و بهترین روش های باز کردن لوله به خصوص برای گرفتگی توالت های فرنگی توسط مدفوع می‌باشد. اگر که از سرویس بهداشتی استفاده کرده‌اید و آب آن تخلیه نمی‌شود، پیشنهاد می‌شود آب گرم را باز کنید و اجازه دهید تا به خوبی داغ شود، سپس مقداری از مایع شوینده، مانند مایع دستشویی را داخل کاسه توالت ریخته و اندکی صبر کنید و سپس آب داغ را مستقیم به داخل لوله تخلیه کاسه بریزید. در ریختن آب داغ دقت کنید چرا که اگر آب داغ را بر روی سنگ توالت بریزید، احتمال ترک برداشتن یا حتی شکستن سنگ وجود دارد.

توجه: اگر وضعیت به وجود آمده اضطراری نیست، توصیه می‌شود که از یک کتری آب جوش استفاده کنید.


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی پونک

لوله بازکنی استاد معین


تلمبه لاستیکی (تلمبه دستی)

این نوع تلمبه در بیشتر خانه ها وجود دارد و دم دست ترین ابزاری می‌باشد که می‌توان با استفاده از آن گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی را برطرف کرد. البته لازم به توضیح است که روش اول بسیار کاربردی تر از تلمبه دستی است. به هر حال برای به کارگیری از این روش مطابق با مراحل زیر عمل کنید :

  1. قسمت لاستیک تلمبه را زیر شیر آب گرم گرفته تا نرم شود و کارایی آن بهتر شود.
  2. مقداری آب گرم به داخل لوله تخلیه توالت بریزید.
  3. تلمبه را درون سوراخ قرار داده و به خوبی آن را فیکس کنید.
  4. آگر آب تا قسمت بالای لاستیک تلمبه نیامده است، بهتر است که مقداری آب به کاسه توالت اضافه کرده تا مانع از ورود هوا شود.
  5. سپس با فشار آوردن به تلمبه، عمل تلمبه زدن را اجرا کنید تا هنگامی که عامل گرفتگی لوله به صورت کامل برطرف شود.
لوله بازکنی شهرک غرب
لوله بازکنی شهرک غرب

فنر لوله بازکنی دستی

فنر لوله بازکنی دستی با انعطافی که دارد یک ابزار فوق العاده کارآمد و کاربردی جهت رفع گرفتگی لوله به حساب می‌آید. این وسیله دارای فنر، دسته متحرک و قلاب است که در تمامی فروشگاه های ابزار فروشی موجود می‌باشد.

فنر را به آرامی وارد لوله کاسه توالت کرده و در جهت حرکت عقربه های ساعت و یا برعکس شروع به چرخاندن کنید. پس از رسیدن فنر به محل گرفتگی، چند لحظه فنر را در همان قسمت بچرخانید و سپس فنر را بیرون بکشید.

توجه: از هل دادن و یا فشار آوردن فنر به جلو، جدا خودداری کنید.

محلول لوله بازکنی خانگی (جوش شیرین و نوشابه)

نوشابه انسداد لوله را برطرف خواهد کرد. مواد درون لوله به وسیله نوشابه نرم خواهند شد و از بین می‌روند. یک استکان جوش شیرین را داخل لوله‌ای که گرفته شده بریزید و سپس بلافاصله نوشابه را طی چندین مرحله به لوله‌ای که جوش شیرین را درون آن ریخته‌اید، بریزید. پس از یک ساعت می‌توانید لوله را با استفاده از آب سرد بشویید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که این روش برای لوله‌ هایی با گرفتگی اندک و کم جواب می‌دهد.  گاهی اوقات لوله بازکن های خانگی جهت باز کردن گرفتگی های سخت موثر نمی‌باشند. در این شرایط بهتر است که از دستگاه های پیشرفته بهره ببرید.

لوله بازکنی شهرک غرب
لوله بازکنی شهرک غرب

محلول چاه بازکن شیمیایی

اگر که با ۴ روش قبلی نتوانستید انسداد توالت را برطرف کنید، آخرین روش، استفاده از محلول های شیمیایی و اسیدی می‌باشد. می توانید برای انجام این کار از محلول های غلیظ لوله بازکنی بهره ببرید. حتما توجه داشته باشید که موارد ایمنی را در زمان استفاده از این محلول ها رعایت کنید.

هشدار: استفاده کردن مکرر از محلول ها و اسید های لوله بازکنی می‌توانند طی مرور زمان لوله های فاضلاب منزل‌تان را سوراخ کرده و از بین ببرند. توصیه می‌شود که از مایع لوله بازکن توالت کمتر و یا اصلا استفاده نکنید تا موجب پوسیدگی لوله ها نشود. چرا که اگر لوله های منزل‌تان دچار آسیب دیدگی شوند، تعمیرات و کنده کاری آن، برای شما هزینه هایی به مراتب بیشتر از خدمات تخلیه چاه خواهد داشت.

لوله بازکنی شهرک غرب
لوله بازکنی شهرک غرب

سخن پایانی

امیدواریم که این روش ها برای حل مشکلات به وجود آمده برای چاه و فاضلاب منزل‌تان کاربردی و موثر باشند. در صورتی که این روش ها برای شما کارساز نبودند، نشان دهنده شدید بودن مشکل و گرفتگی می‌باشد که در این شرایط بهتر است با موسسه مختارپور که در این زمینه مطمئن و متخصص می‌باشد، تماس بگیرید تا با استفاده از افراد مجرب و دستگاه های مخصوص اقدام به برطرف کردن مشکل گرفتگی چاه و فاضلاب منزل‌تان در سریع ترین زمان ممکن، با کمترین هزینه و به بهترین شکل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات