شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی شهید مدنی 09126471146

لوله بازکنی شهید مدنی
5/5

موسسه مختارپور آماده است تا خدمات لوله بازکنی شهید مدنی را به صورت شبانه روزی انجام دهد. گرفتگی لوله های ساختمان یکی از مشکلات رایجی است که می تواند برای همه رخ دهد. لوله ها به دلایل گوناگونی مسدود شوند. افتادن اشیاء درون لوله، تجمع چربی ها و موها، ورود مواد اضافی به درون لوله، لوله کشی غیر استاندارد و … از مهم ترین دلایل گرفتگی لوله ها هستند. شرکت نوین تهران گستر پارس با بیش از 20 سال سابقه و مجهز بودن به مدرن ترین دستگاه های لوله بازکنی و نیروی انسانی خبره، آماده است تا خدمات مربوط به رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی برای تمام همشهریان گرامی انجام دهد.

<<شماره های تماس برای بازکردن لوله>>

 
شهید مدنی 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

خدمات ما در شهید مدنی

  • رفع گرفتگی لوله در محدوده شهید مدنی
  • سرویس توالت فرنگی و تعمیر و نصب آن
  • رفع نم و رطوبت
  • تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک
  • لوله کشی آب و فاضلاب
  • حفاری چاه فاضلاب و آب
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و رفع نم
  • تعمیر و رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی و فلاش تانک
  • تعمیر و سرویس کامل آبگرمکن و پکیج
  • و سایر خدمات دیگر در محدوده شهید مدنی و سایر مناطق تهران
لوله بازکنی شهید مدنی
لوله بازکنی شهید مدنی

علت گرفتگی لوله

افتادن اشیاء و اجسام به درون لوله یکی از اصلی ترین علل گرفتگی لوله فاضلاب است. گاهی اوقات پیش می آید که شئ ای مانند تلفن همراه , احرم شیر , فرچه توالت , دستمال , قطعه طلا و … به داخل چاه توالت یا حمام و … می افتد که اگر این اشیاء و اجسام از داخل سیفون لوله خارج نشوند، موجب گرفتگی می شوند.

علاوه بر افتادن اشیاء ،یکی دیگر از دلایل شایع گرفتگی لوله فاضلاب، لوله کشی نامناسب و غیر استاندارد است. اگر قطر لوله مناسب با مصرف فاضلاب ساختمان نباشد و یا از اتصالات غیر استاندارد استفاده شود، چاه فاضلاب دچار گرفتگی می شود.

ورود چربی به داخل لوله آشپزخانه موجب رسوب کردن لجن چربی در داخل لوله می شود که نتیجه آن انسداد لوله فاضلاب است. در این صورت شما می توانید با شرکت ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان مشکل را برطرف کنیم.

گرفتگی لوله چه علائمی دارد؟

معمولاً لوله ها پیش از آن که دچار گرفتگی شوند، از خود علائمی نشان می دهند. بنابراین باید از این علائم آگاه بود تا در هنگام مشاهده آن ها، بتوان از گرفتگی لوله پیشگیری کرد. موارد زیر از مهم ترین نشانه های گرفتگی لوله های فاصلاب می باشند :

  1. انتشار بوی بد فاضلاب در منزل و ساختمان
  2. انتشار بوی بد فاضلاب در زمان ریختن آب به درون سینک ظرفشویی
  3. کند بودن فرآیند تخلیه آب در سیک ظرفشویی
  4. بیرون زدن آب از زیر سینک یا ماشین لباسشویی در هنگام شستشو

زیاد شدن تعداد حشرات موذی ( مانند سوسوک) در ساختمان

لوله بازکنی شهید مدنی

بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی لویزان

لوله بازکنی مینی سیتی


راه های جلوگیری از گرفتگی لوله 

با رعایت یکسری از نکات و کارها می توانید از گرفتگی لوله ها پیشگیری کنید. همانطور که می دانید ظروف کثیف به روغن و چربی آغشته هستند. روغن و چربی ها می توانند در هنگام شستن طرف های کثیف وارد لوله سینک ظرفشویی شده و موجب گرفتگی لوله شوند. گس باید از ورود روغن و چربی های ظروف کثیف جلوگیری کرد. برای این کار باید پیش از شستشوی ظروف، روغن و چربی را از آن ها جدا کنید.

صافی ها برای جلوگیری از ورود آشغال، مواد جامد و … به درون لوله طراحی شده اند. بنابراین از آن ها در دهانه سینک ظرفشویی، حمام و آشپزخانه استفاده کنید. در صورتی که با گرفتگی خفیف لوله مواجه شدید، می توانید با ریختن مقداری آی جوش ، از جمع شدن مو، چربی، پلاستیک جلوگیری کنید. با این کار از گرفتگی لوله در ساختمان پیشگیری می کنید.

لوله بازکنی شهید مدنی
لوله بازکنی شهید مدنی

رفع نم و رطوبت در شهید مدنی

یکی از عوامل مخرب ساختمان نم و رطوبت است. برای رفع نم و رطوبت باید محل دقیق آن توسط دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله مشخص شود. نم و رطوبت بسیار جدی است و باید هر چه سریع تر اقدام به رفع آن نمود. برای شروع نیاز است تا لوله کشی کل ساختمان را بررسی کرد و پس از پیدا شدن محل دقیق ترکیدگی، سریعاً برای تعمیرات اقدام نمود.

رفع نم و رطوبت ساختمان اگر بدون زیر سازی و بدون حل مشکل اصلی انجام شود نتیجه ای نخواهد داشت و پس از گذشت مدت کوتاهی باز خواهد گشت. اگر نم و رطوبت برای مدت زمان طولانی رفع نشود، ممکن است آسیب های جدی به زیر بنای ساختمان وارد کند. برای پیدا کردن محل نم و رطوبت و رفع آن ما در خدمت شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات