شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

تعمیر توالت فرنگی در تهران | 09126471146

تعمیر توالت فرنگی
5/5

تعمیر توالت فرنگی در تهران

سرویس کردن و تعمیر سیفون توالت فرنگی در کنار خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه جزء خدماتی است که توسط مؤسسه مختارپور در تمام نقاط پایتخت با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می شود.
با توجه به این نکته که این امکان وجود دارد توالت فرنگی در طول شبانه روز دچار خرابی شود، تیم تعمیرکار مؤسسه مختار آماده است تا به صورت 24 ساعته خدمات سرویس سیفون توالت فرنگی خود را برای همشهریان گرامی انجام دهد.
امروزه در تهران و سایر شهرستان ها، تعمیر کاسه توالت به یکی از مهم ترین خدمات شرکت های لوله بازکنی تبدیل شده است و روزانه از سوی ساکنین ساختمان ها و ادارات درخواست های زیادی به ثبت می رسد.
استفاده از توالت فرنگی با توجه به مزایایی که نسبت به توالت سنتی دارد، روز به روز بیشتر می شود. علاوه بر افراد سالمند، افراد بیمار، چاق و خانم های باردار، افراد سالم و جوان نیز به استفاده از این نوع توالت ها علاقه مند شده اند.
هرچند باید نکات بهداشتی و نکات مربوط به استفاده از توالت فرنگی را به خوبی رعایت کنید تا بتوانید بدون دردسر خرابی، نهایت استفاده از توالت فرنگی را ببرید.

تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی در تهران

خدماتی که مؤسسه مختارپور در زمینه توالت فرنگی انجام می دهد عبارتند از :

  • تعمیر و سرویس کردن توالت فرنگی شکسته
  • سرویس و تعمیر توالت فرنگی توکار
  • نصب توالت فرنگی در حمام
  • رفع گرفتگی توالت فرنگی بدون خرابی
  • تعمیر توالت فرنگی قدیمی
  • برطرف کردن نشتی توالت فرنگی و آب بندی
  • تعویض توالت فرنگی
  • رفع خرابی سیستم تخلیه
  • تعویض سنگ توالت فرنگی
  • تعمیر فلوتر و شناور توالت فرنگی
  • تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی و برعکس
  • و …

این مواردی که گفته شد در بین بیشتر برند های موجود در بازار دید می شود.پس اگر خدایی نکرده توالت فرنگی شما دچار مشکل شد، با خیال آسوده با شرکت ما تماس گرفته تا از نیروی انسانی مجرب ما بهرمند شوید.
با توجه به این که شرکت نوین تهران گستر پارس در سراسر تهران دارای شعبه است، می تواند در سریع ترین زمان ممکن خدمات خود را ارائه دهد.


<< شماره های تماس برای تعمیر توالت فرنگی تهران >>

 
تهران 09126471146 مختارپور
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

شما عزیزان همشهری در هر منطقه از تهران که باشید سرویسکاران ما در کمتر از یک ساعت برای خدمات رسانی به شما آماده هستند و خدمات تعمیر و سرویس توالت فرنگی , رفع گرفتگی , نصب و جابجایی توالت فرنگی و … با کمترین هزینه انجام میدهند

شما میتوانید با شماره تلفن های مرتبط با منطقه مسکونی خود تماس بگیرید تا ما نزدیک ترین تعمیرکار توالت فرنگی را برای شما ارسال کنیم

خرابی و تعمیر توالت فرنگی

چنانچه شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که ترجیح می دهید از توالت های فرنگی استفاده کنید، باید با خرابی و مشکلات رایجی که ممکن است در هنگام استفاده از آن پیش بیاید آشنا شوید و راه های برطرف کردن این مشکلات و خرابی ها را بدانید.
در این بخش از مقاله ما قصد داریم تا به این موضوع حساس بپردازیم.

شماره تلفن تعمیرکار توالت فرنگی در تهران : 09126471146

توالت فرنگی دچار گرفتگی شده است

در توالت فرنگی و ایرانی معمولاً مشکل گرفتگی در قسمت سیفون یا شترگلو اتفاق می افتد. دلیل اصلی آن هم باریک بدون خروجی سیفون و ورود اشیاء خارجی یا عدم تخلیه مناسب است.
در صورتی که با مشکل گرفتگی مواجه شدید، اگر گرفتگی سطحی باشد می توانید از پمپ خانگی و یا دستگاه تراکم هوا برای رفع گرفتگی استفاده کنید. ( تخلیه چاه در تهران )
اما اگر گرفتگی عمیق باشد، باید از دستگاه فنرزنی استفاده کنید و با استفاده از دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی گرفتگی توالت فرنگی را برطرف کنید .
اگر کار با این دستگاه ها را بلد نیستید، بهتر است با شرکت تهران نوین گستر پارس تماس گرفته تا متخصصان ما، مشکلات را برطرف کنند.

شماره تلفن لوله بازکن توالت فرنگی در تهران : 09126471146 مختارپور

فلاش تانک توالت فرنگی کار نمی‌کند

یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای توالت های فرنگی پیش می آید، خراب شدن دکمه یا دستگیره فلاش تانک می باشد.
برخی از افراد به اشتباه، فلاش تانک را سیفون می نامند.
به مرور زمان و با استفاده زیاد از توالت فرنگی، ممکن است دکمهٔ آن از اجزای درون مخزن جدا شده و شل بشود. در این صورت هر زمان که دکمه را فشار می دهید، مخزن تخلیه نمی شود.
در نتیجه خراب شدن دکمه فلاش تانک توالت فرنگی، یکی از دلایل تخلیه نشدن توالت فرنگی است.
راه حل خراب شدن یا شل شدن دکمه فلاش تانک این است که سیم یا زنجیری که به اهرم فلایر متصل شده است را دوباره به دکمه فلاش تانک وصل کنید.

شماره تلفن سرویسکار توالت فرنگی در تهران : 09126471146

عدم تخلیه آب در توالت فرنگی و تعمیر آن

در این زمینه( عدم تخلیه آب) مشکل اصلی از طرف اهرم است.  چنانچه اهرم وظیفه خود را به درستی انجام ندهد، آب به هیچ وجه تخلیه نمی شود.
اگر آب توالت فرنگی تخلیه نمی شود ابتدا باید از شکستگی یا عدم شکستگی اهرم مطمئن شوید. ممکن است طول زنجیر تخلیه استاندارد نباشد. در نتیجه این موارد را بررسی کنید.
اگر مشکل از اهرم نبود، فلوتر توالت فرنگی را چک کنید.
زیرا خراب شدن فلوتر سبب می‌ شود مخزن به درستی پر نشود و نتیجه آن عدم تخلیه کافی آب است.

راه حل و بررسی مشکل عدم تخلیه آب 

همانطور که گفته شد ابتدا از سالم بودن اهرم و نصب درست آن مطمئن شوید. علاوه بر موارد گفته شده باید جا افتادن درست اهرم روی چنگکی را هم چک کنید.
زیرا ممکن است چنگگ به اشتباه به جایی گیر کرده باشد. پس از پیدا کردن مشکل اهرم باید برای تعویض یا جا انداختن آن اقدام کنید. ( تعمیر توالت فرنگی در تهران )

برطرف کردن گرفتگی توالت فرنگی

گاهی اوقات ممکن است که شما دکمه تخلیه آب توالت فرنگی را فشار دهید و آب وارد مخزن بشود ولی در مخزن باقی بماند , در این صورت توالت فرنگی دچار گرفتگی شده که باید توسط سرویسکاران لوله بازکن ما برطرف شود ( تعمیر توالت فرنگی در تهران فوری و ارزان )

برای رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی از چند روش استفاده میشود , یکی از رایج ترین روشهای باز کردن گیر سیفون توالت فرنگی فنر زنی کاسه توالت است

روش دیگر رفع گرفتگی توالت فرنگی استفاده از پمپ تراکم هوا میباشد که در این روش دستگاه پمپ تراکم هوا با فشرده سازی هوا و رها سازی یکباره در درون لوله فاضلاب باعث رفع گرفتگی توالت فرنگی و سایر لوله های فاضلاب میشود

تعمیر توالت فرنگی در تهران و رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی در تهران فوری و شبانه روزی

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات