شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی استاد معین 09126471146

لوله بازکنی استاد معین
5/5

لوله بازکنی استاد معین

یکی از مشکلات رایج که همه ما ممکن است با آن مواجه شویم، مشکلات مربوط به لوله های فاصلاب و چاه می‌باشد. عوامل مختلفی ممکن است که باعث ایجاد مشکلاتی در این زمینه شوند. برخی از این مشکلات که نوع شدیدی نیستند، با چند روش خانگی قابل حل و برطرف کردن می‌باشد. اما در شرایطی که با مشکلات جدی تری در این زمینه مواجه شویم، چاره چیست ؟

از آنجایی که حل مشکلات شدید و جدی در زمینه چاه و فاضلاب به تجربه و یکسری تجهیزات نیازمند است، پس بهترین گزینه در شرایط دشوار، کمک گرفتن از شرکت ها و افراد متخصص در زمینه چاه و لوله بازکنی می‌باشد.

موسسه مختارپور با سابقه‌ای درخشان و با استفاده از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه آماده خدمت رسانی در سریع ترین زمان، به بهترین شکل ممکن، به شما عزیزان می‌باشد.

استفاده از افراد مجرب و با سابقه‌، خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی در تمام هفت روز هفته، بدون خرابی و کثیف کاری، رعایت تمامی اصول و نکات بهداشتی، استفاده از به‌روز ترین تجهیزات، نازل ترین قیمت و … از ویژگی های شرکت ما می‌باشد. شما می‌توانید با خیالی آسوده، برطرف کردن مشکلات پیش آمده برای چاه و فاضلاب منزل‌تان را به شرکت ما بسپارید.

  <<شماره های تماس برای لوله بازکنی استاد معین>>

 
استاد معین 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

نحوه‌ تشخیص نشتی لوله آب چگونه است ؟

متوجه شدن از نشتی لوله آب از طریق هزینه بالای قبض آب

زمانی که با رقمی ‌نجومی ‌در قبض مواجه شدید، باید شک کنید که امکان نشتی لوله آب وجود دارد و به همین دلیل هزینه‌‌ زیادی را روی دست شما گذاشته است. با کمی ‌دقت در میزان آب مصرفی نوشته شده در قبض، دوره‌ های قبل و مقایسه آن با میزان آب مصرفی این دوره، متوجه وجود نشتی در لوله های آب خواهید شد.

لوله بازکنی استاد معین
لوله بازکنی استاد معین

تشخیص نشتی لوله آب از طریق کنتور

برای این کار پیش از هر کاری مطمئن شوید که هیچ شیر آبی در داخل و یا خارج از منزل شما باز نباشد. حالا به سراغ کنتور آب بروید و با دقت نگاه کنید که آیا کنتور تغییر می‌کند یا نه. اگر که مثلث یا چرخ نقره‌ای داخل آن حرکت می‌کرد، به معنی نشتی لوله آب است.

راه دیگر هم این می‌باشد که رقم کنتور آب را بخوانید و بعد از حدود ۱ الی ۲ ساعت، مجددا آن را چک کنید (البته باید مطمئن باشید که در طول این مدت، هیچ شیر آبی باز نشده باشد). اگر رقم کنتور آب تغییری داشت، می‌توان مطمئن شد که نشتی لوله آب در منزل شما اتفاق افتاده و باید در اولین فرصت به دنبال نشت یابی لوله های آب باشید.


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی جنت آباد

لوله بازکنی ستارخان


تشخیص نشتی لوله آب از مشاهده کپک بر روی دیوار غیر مرتبط با حمام

نشتی لوله آب، فضای مناسبی برای رشد قارچ و کپک روی دیوار ها می‌باشد. به دلیل اینکه قارچ و کپک‌ ها در محیط‌ های نمناک و تاریک مستعد تولید می‌باشند. پس اگر روی دیوارتان کپک یا قارچ دیدید، مخصوصا دیواری که به دیوار حمام ارتباط نداشت، به احتمال قوی، با مشکل نشتی لوله آب مواجه هستید و احتیاج به نشت یابی لوله های آب دارید.

لوله بازکنی استاد معین
لوله بازکنی استاد معین

تشخیص نشتی لوله آب از مشاهده‌ لکه، پوسته کردن رنگ دیوار یا شکم دادن دیوار، سقف یا کف زمین

به عبارتی می‌توان گفت باد کردن و تاب دار شدن دیوار و شکم دادن یا وجود هرگونه لکه و اثر آب بر روی دیوار ها، سقف و حتی کف خانه، به احتمال زیاد نشانه هایی از نشتی لوله آب باشد که در این صورت احتیاج به نشت یابی لوله های آب خواهید داشت. احتمالا برای نشتی در محوطه‌ای در اطراف آسیب باید به دنبال دلیل بگردید.

اما بعضی وقت ها وجود رطوبت بالا نیز باعث بروز چنین آسیب‌ هایی خواهد شد ولی همزمانی این مشکل با قبض بالای‌ آب یا بعضی دیگر از علائم‌ ذکر شده، احتمال اینکه با مشکل نشتی لوله آب مواجه شده باشید را افزایش خواهد داد.

احتمال نشتی لوله آب از بوی کپک زدگی و نم

زمانی که لوله آب نشتی پیدا کند، آب در درون دیوار باقی می‌ماند و باعث استشمام بوی بد و نامطبوعی در آن مکان می‌شود. اگر که منزل، بخصوص حمام‌ خود را تمیز کرده‌اید ولی باز هم بوی کپک زدگی و نم می‌دهد، احتمالا قسمتی از لوله کشی آب منزل دچار نشتی شده است و باید سریعا برای نشت یابی لوله های آب اقدام کنید.

لوله بازکنی استاد معین
لوله بازکنی استاد معین

تشخیص نشتی لوله آب از کاهش ناگهانی فشار آب

از دیگر علائم نشتی لوله های آب خانه، ایجاد افت فشار ناگهانی در جریان آب منزل است. این کاهش فشار ناگهانی در بیشتر موارد به علت ترکیدن لوله و نشتی پنهان آب می‌باشد.

تشخیص نشتی لوله از شنیدن صدای چکه کردن دائمی آب

اگر که در خانه‌تان به صورت دائم صدای چکه کردن آب را می‌شنوید، ولی نمی‌توانید منبع این صدا را پیدا کنید، به احتمال خیلی زیاد، در بخشی از خانه، نشتی آب رخ داده است. که معمولا در این شرایط نشت یابی لوله های آب کار بسیار دشواری می‌باشد و تشخیص ترکیدگی لوله باید توسط دستگاه انجام شود.

تشخیص نشتی لوله آب از دیدن نشتی آب به سقف طبقات پایین

از نشانه های دیگر تشخیص نشتی لوله آب می‌توان، به نشتی آب در سقف طبقات پایین‌ تر اشاره کرد. طبیعتا این نشانه بسیار واضحی می‌باشد و اطلاع رسانی همسایه‌ های طبقات پایین هم می‌تواند به شما جهت نشت یابی لوله های آب کمک زیادی کند.

پس اگر یکی از همسایه‌ های شما بر نم دادن سقف خانه‌شان اشاره کرد، حتما این مشکل را پیگیری کنید و حتما محل نم زدگی سقف را به یک لوله‌کش متخصص در این زمینه اطلاع دهید. احتمال بسیار زیاد، لوله آب در همان قسمتی که نشانه‌ های نشت و نم در آن دیده می‌شود، ترکیده و متخصصان لوله کشی با استفاده از دستگاه، می‌توانند شما را از این امر مطمئن کنند.

لوله بازکنی استاد معین
لوله بازکنی استاد معین

محل نشتی لوله آب را چگونه تشخیص دهیم؟

راه تشخیص خانگی نشت یابی لوله های آب

اگر مطمئن شدید که نشتی لوله آب دارید، قدم بعدی این است که مکان این نشتی را پیدا کنید و توجه کنید که خارج از خانه می‌باشد یا در لوله کشی داخلی، نشتی اتفاق افتاده است.

راه تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب خارجی یا داخلی به این صورت می‌باشد که اول باید شیر آب مصرفی منزل را قطع کنید. در بیشتر موارد این شیر در پارکینگ یا موتور خانه قرار دارد. یک بار دیگر به همان شیوه که در قبل ذکر شد، عدد روی کنتور آب را بخوانید و حدود ۱ الی ۲ ساعت بعد دوباره این عدد را بررسی کنید (مطمئن باشید که در طول این مدت کسی شیر آب را باز نکرده باشد).

اگر در کنتور آب تغییری ایجاد نشد، نشتی آب در داخل منزل می‌باشد. ولی اگر کنتور آب همچنان حرکت کرد و دچار تغییراتی شد، نشتی لوله، در فاصله‌ای میان کنتور و داخل خانه اتفاق افتاده است.

تشخیص سنتی نشتی لوله آب

در روش سنتی و قدیمی تشخیص نشتی لوله آب، بر پایه‌ نشانه ها و علائم، تعدادی از مکان هایی که در ساختمان یا خانه که مشکوک به نشتی آب و ترکیدگی لوله بودند، تخریب می‌شدند تا در نهایت منشأ اصلی نشتی آب پیدا می‌شد. اگرچه این مکان ها، طبق نظر و تجربه افراد متخصص خراب می‌شد ولی به هر حال، به علت عدم برخورداری از دستگاه ها و فناوری‌ های به‌روز جهت نشت یابی لوله‌ های آب، به صورت ناگزیری در بیشتر مواقع چندین منطقه اشتباها تخریب می‌شد و هزینه و زحمت زیادی را برای افراد به همراه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات