شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی الهیه 09126471146

لوله بازکنی الهیه
5/5

در بیش تر موارد مشکلات چاه و فاضلاب نیازمند تخصص و البته تجهیزات به‌روز و کارآمد می‌باشد. شرکت‌های لوله بازکنی خوب و موفق دارای این تجربه و تجهیزات هستند. لوله بازکنی الهیه یکی از همین شرکت‌های موفق در زمینه چاه بازکنی و لوله بازکنی می‌باشد که همواره به دنبال جلب رضایت مشتری بوده و است.
شرکت لوله بازکنی مختارپور با استفاده از تجهیزات به‌روز و به کارگیری سرویسکاران مجرب و با سابقه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در تمام هفت روز هفته می‌باشد.

نگاهی به خدمات ما در محدوده الهیه و سایر مناطق تهران :

لوله بازکنی الهیه بدون خرابی

تخلیه چاه فاضلاب

لایروبی و کفتراشی چاه

حفاری انواع چاه توسط چاه کن ماهر

تعمیر و سرویس توالت فرنگی و فلاش تانک

نصب توالت فرنگی و فلاش تانک

لایروبی چاه آب

لوله کشی و تعمیرا تاسیسات

ویژگی‌های موسسه مختارپور

لوله بازکنی الهیه با متخصصین و سرویسکاران خوش اخلاق و مجرب، تجهیزات و ابزار کارآمد و می‌تواند انواع گرفتگی‌های چاه و لوله‌های فاضلاب را برطرف کند. این شرکت با رعایت اصول بهداشتی و با کم‌ترین خرابی و کثیفی به شما عزیزان خدمت رسانی می‌کند.
ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در تمام طول هفته از دیگر ویژگی‌های این شرکت موفق می‌باشد. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که با این نوع مشکلات مواجه شدید، با لوله بازکنی الهیه تماس بگیرید تا متخصصین این شرکت در سریع‌ترین زمان ممکن جهت برطرف کردن مشکل ایجاد شده اقدام کنند.

شماره‌های تماس برای تخلیه چاه و لوله بازکنی الهیه

 
الهیه 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

قیمت لوله بازکنی در الهیه

این شرکت خدمات خود را به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان انجام خواهد. قیمت خدمات ارائه شده توسط لوله بازکنی الهیه، پایین‌ترین نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد و این شرکت در مقایسه با دیگر شرکت‌های فعال در این حوزه، از قیمت پایین و منصفانه‌ای برخوردار است.
قیمت مناسب یا اصطلاحا کم‌ترین قیمت ممکن، باعث نخواهد شد که کیفیت کار و خدمات این شرکت به شما عزیزان کاهش پیدا کند، بلکه همانطور که گفته شد این شرکت خدمات خود را به صورت تضمینی و به بهترین شکل ممکن ارائه خواهد داد و در پایان، در صورت جلب رضایت مشتری هزینه‌های خدمات ارائه شده دریافت می‌شود.
لوله بازکنی الهیه

استفاده از دستگاه فنرزنی جهت بازکردن لوله

از دستگاه لوله بازکنی جهت باز کردن انواع گرفتگی‌های سخت در لوله‌های فاضلاب استفاده می‌شود. در واقع هنگامی که موادی مثل چربی، خوراکی و … مدتی طولانی در داخل لوله انباشته می‌شوند، گرفتگی‌های لوله خیلی شدید و عمیق شده و جز با دستگاه، این گرفتگی‌ها از بین نمی‌روند.
پیش از این روش، از روش‌های دیگر مثل استفاده از دستگاه فنر، اسید و … جهت باز کردن لوله‌ها استفاده می‌شد که در بیش تر موارد این روش‌ها کارساز نبود و نمی‌توانستند گرفتگی‌های شدید و خیلی سخت لوله را برطرف کنند. دستگاه با استفاده از یک فنر که به سر موتور متصل می‌باشد، قادر است گرفتگی‌های لوله را رفع کند.

مزایای استفاده از دستگاه مخصوص در لوله بازکنی الهیه

  1. این دستگاه به راحتی قابل حمل می‌باشد و به علت حجم کم آن، می‌توان آن را همراه با خود به هر جایی برد.
  2. نیروی مورد نیاز آن از برق شهری تامین می‌شود و به نیروی فیزیکی خاصی نیاز ندارد.
  3. انواع گرفتگی‌های کم و حتی خیلی عمیق را به راحتی و بدون هیچ گونه مشکل می‌تواند باز کند.
  4. به علت انعطاف پذیری بالای فنر سر دستگاه، می‌تواند به راحتی داخل انواع لوله‌ها رفته و آن را باز کند.
  5. فضایی جهت حفاظت از فنر دارد و به سادگی می‌توان آن را در قسمت محفظه قرار داد.
  6. سرعت کار آن زیاد است و لوله را بسیار سریع باز می‌کند.
  7. برای استفاده شرکت‌های لوله بازکنی دستگاهی بسیار مناسب می‌باشد.

لوله بازکنی الهیه

نکات ایمنی در زمان استفاده از محلول‌های لوله بازکن شیمیایی

محلول‌های لوله بازکنی که در بازار موجود هستند بسته به نوع آن‌ها دستور‌العمل مصرف آن را به صورت برچسب بر روی بدنه زده‌اند که شما می‌توانید هر محصول را با توجه به تعاملی که بر روی آن نوشته شده است مصرف کنید.
دقت داشته باشید که پس از ریختن محلول لوله باز‌کن در مجرای فاضلاب خط پس از مدت زمانی که بر روی دستور العمل نوشته شده است شیر آب را باز کنید چون اگر محلول بیش از حد در لوله‌ها باقی بماند موجب پوسیدگی و خوردگی لوله‌های پلاستیکی و حتی فلزی می‌شود.
اگر لوله بازکن به صورت جامد است، پس از ریختن آن در درون دریچه فاضلاب آب را به صورت قطره‌ای بر روی آن باز کرده تا بر اثر تماس با آب لوله بازکن وارد مجرای فاضلاب شود و حل شود. حتما در زمان استفاده از این مواد شیمیایی دستکش داشته باشید و از ماسک استفاده کنید. نحوه استفاده کردن تمامی محلول‌های شیمیایی بر روی آن‌ها نوشته شده است، که شما می‌توانید با توجه به نکاتی که بر روی آن درج شده است، اقدامات لازم را انجام دهید.
بیشتر بخوانید:
لوله بازکنی میرداماد
لوله بازکنی لواسان

چه زمانی به لایروبی چاه نیاز داریم ؟

علاوه بر خدمات لوله بازکنی الهیه، خدمات لایروبی چاه در این محدوده را نیز انجام می‌دهیم. پر شدن چاه نشانه‌هایی دارد. برای مثال بوی بد فاضلاب، باز نشدن توالت، بالا آمدن آب توالت، وجود حشراتی مانند سوسک.
معمولا در بیش تر خانه‌ها و ساختمان‌ها چاه‌های فاضلاب به صورت جذبی هستند.
چاه‌های جذبی بیش تر در زمین‌هایی می‌باشند که خاک آن‌ها می‌تواند فاضلاب رو دفع کند. یک چاه استاندارد باید بتواند که آب و فاضلاب درون خود را جذب کند. اگر چاه استاندارد نباشد و یا زمینی که در آن چاه زده شده است خاک مرغوبی نداشته باشد، چاه زودتر از زمان معمول پر شده و نیاز به تخلیه و لایروبی خواهد داشت.
لوله بازکنی الهیه

چگونه لوله بازکن خانگی بسازیم؟

علاوه بر لوله بازکنی الهیه می‌توانید در صورت شدید نبودن گرفتگی، از روش‌های خانگی استفاده کنید. زمانی که لوله‌‌های فاضلاب دچار گرفتگی می‌شوند، همه‌ی ما به طور معمول به دنبال استفاده از بهترین لوله بازکن‌های شیمیایی هستیم که سریع‌ تر مشکل گرفتگی تاسیسات و لوله کشی را برطرف کنیم، غافل از اینکه قوی‌‌ترین محلول‌های لوله بازکنی فاضلاب، اثرات مخربی را بر روی بدن و سیستم تنفس ما می‌گذارند.
اثرات سوء آن‌ها فقط به آسیب‌‌های بدنی ختم نمی‌شود، بلکه موجب آسیب‌‌‌های شدیدی در سیستم لوله‌ کشی منزل هم می‌شوند. بنابراین هنگامی‌ که گرفتگی لوله‌ها کم باشد، بهتر‌ است که از لوله بازکن‌های خانگی استفاده کنیم. می‌توان ادعا کرد که قوی‌‌ترین محلول لوله بازکنی خانگی ترکیبی از جوش‌ شیرین و سرکه است که در ادامه نحوه‌ ساخت آن را توضیح خواهیم داد.

روش ساخت قوی‌‌ترین محلول لوله بازکن خانگی

مواد مورد نیاز جهت ساخت قوی‌‌ترین محلول لوله بازکنی خانگی عبارتند از :

  • جوش‌ شیرین
  • مقداری سرکه
  • آب جوش
  • یک دستمال

در ابتدا مقداری جوش‌ شیرین را به صورت خشک و به صورت مستقیم داخل لوله ظرف شویی بریزید. از سرکه به عنوان تنها محلول اسیدی کاربردی در این محلول لوله بازکنی خانگی استفاده کنید. سرکه به لوله‌‌ها آسیبی نمی‌رساند.
تنها کافی است آن را به مقدار مناسب در لوله‌‌ها ریخته و بعد راه فاضلاب را با دستمال مسدود کنید تا ترکیب جوش شیرین و سرکه از لوله خارج نشود. بعد از ۳۰ دقیقه، چهار کتری آب جوش را داخل لوله بریزید تا عملیات قوی‌ترین لوله بازکن خانگی شما کامل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات