شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی ستارخان 09126471146

لوله بازکنی ستارخان
5/5

لوله بازکنی ستارخان

احتمالا شما هم تا به حال مشکلات لوله و فاضلاب و چاه را تجربه کرده‌اید. برخی از این مشکلات با انجام روش های خانگی توسط خودتان قابل حل می‌باشد اما مشکلات جدی تر از توان شما خارج است و نیازمند افراد متخصص و تجهیزات مناسب می‌باشد تا از مشکلات آزار دهنده به وجود آمده به بهترین شکل ممکن رهایی پیدا کنید.

شرکت لوله بازکنی ستارخان، با بهترین سابقه فعالیت و با تجربه بالا در این زمینه آماده خدمت رسانی و برطرف کردن مشکلات شما می‌باشد. موسسه مختارپور با به کارگیری افراد متخصص و با تجربه به همراه وسایل و تجهیزات مدرن و کارآمد می‌تواند در خصوص مشکلات مختلف لوله و فاضلاب و چاه به شما عزیزان کمک کند.

خدمت رسانی در تمام طول هفته به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته، انجام خدمات مربوطه بدون کثیف کاری و خرابی، خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین هزینه برای شما عزیزان و … از دیگر ویژگی های قابل ذکر شرکت مختارپور می‌باشد که این شرکت را به شرکتی معتبر و خوش سابقه در این زمینه تبدیل کرده است.

<<شماره های تماس برای لوله بازکنی ستارخان>>

 
ستارخان 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

آشنایی با شیوه کار دستگاه لوله بازکنی و کاربرد های آن 

گرفتگی لوله ها یکی از بزرگترین مشکلاتی می‌باشد که در اکثر خانه ها در بعضی از مواقع گریبان گیر ساکنین می‌شود. دستگاه پمپ تراکم یکی از تجهیزاتی است که در این مواقع به کمک آمده و به سادگی باعث برطرف شدن این مشکل می‌شود.

لوله بازکنی ستارخان
لوله بازکنی ستارخان

دستگاه پمپ تراکم چیست؟

دستگاه پمپ تراکم وسیله‌ای می‌باشد که به سادگی با ایجاد هوای متراکم در لوله موجب رفع گرفتگی در این محل می‌شود. اگر شما هم در بعضی از مواقع دچار این مشکل هستید، دیگر نگران این گرفتگی ها نباشید. با به بازار آمدن تجهیزات کار‌آمد در این زمینه و بدون ایجاد خرابی و پرداخت هزینه های زیاد، به سادگی گرفتگی های لوله برطرف و شما از این مشکل رهایی می‌یابید. اما استفاده از دستگاه پمپ تراکم هم مثل استفاده از هر وسیله دیگری به تخصص و تجربه نیاز دارد و هر فردی نمی‌تواند بدون آگاهی و دانستن شیوه استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا اقدام به رفع گرفتگی در لوله ها کند.


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی استاد معین

لوله بازکنی صادقیه


تشدید مشکل با نداشتن آگاهی لازم در استفاده از دستگاه تراکم هوا

در صورتی که در منزل شما لوله دچار انسداد شد دقت داشته باشید که نباید برای هر نوع گرفتگی از این دستگاه استفاده کنید. گرفتگی لوله های فاضلاب بهترین محل جهت استفاده از دستگاه تراکم هوا است.

این دستگاه با ایجاد هوای متراکم به این ترتیب به گرفتگی ها فشار وارد می‌کند و باعث رفع آن ها می‌شود. اما در شرایطی که گرفتگی لوله ها در منزل شما از نوع گرفتگی با سنگ و سیمان و یا موادی از این نوع باشد، استفاده از دستگاه پمپ تراکم به راحتی باعث شدید تر شدن مشکل شما خواهد شد.

در صورتی که زمان تعمیرات لوله ها این قسمت از منزل دچار انسداد شود، با استفاده از دستگاه پمپ برقی و با فشار ایجاد شده مصالح ساختمانی در لوله ها حرکت کرده و باعث گرفتگی در منطقه وسیع تری می‌شوند. در اینجور مواقع باید از افراد با تجربه کمک بگیرید تا برای رفع گرفتگی پیش آمده اقدام کند.

لوله بازکنی ستارخان
لوله بازکنی ستارخان

نحوه کار با دستگاه پمپ هوا

برای این که باز کردن لوله ها بدون مشکل و به راحتی انجام شود، باید حتما از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. اما در شرایطی که خودتان در منزل این دستگاه را دارید می‌توانید از طریق روش های زیر این کار انجام دهید :

در صورتی که لوله ها تنها با مقداری جرم مسدود شده‌اند، نیاز به استفاده از فشار زیاد هوا ندارید و به سادگی و با تنظیم فشار کمتر، انسداد در لوله های مسدود شده باز خواهد شد.

حتما قبل از شروع، تمامی خروجی های هوا در منزل را با دستمال بپوشانید و فقط یک خروجی که فاضلاب توالت باشد را باز بگذارید. این کار کمک خواهد کرد تا با آزاد شدن هوا از دستگاه پمپ تراکم مواد درون لوله ها به اطراف پاشیده نشود و از آلوده شدن محل زندگی شما جلوگیری خواهد شد.

دستگاه پمپ تراکم بر اساس نحوه عملکرد دستگاه آماده و با فشار مشخص تنظیم شود و بعد شلنگ دستگاه در محل گرفتگی قرار بگیرد و شیر تخلیه آن را باز کنید. با خارج شدن هوا از دستگاه مسیر های مسدود شده از مواد پاک خواهند شد.

به چه نکاتی حتما باید قبل از استفاده از دستگاه پمپ هوا توجه داشت؟

  1. در نظر داشته باشید که از این دستگاه برای باز کردن چه نوع گرفتگی هایی قصد دارید استفاده کنید.
  2. قبل از استفاده، تمامی خروجی های فاضلاب منزل را با دستمال پوشانده و فقط یک خروجی را باز بگذارید.
  3. بعد از قرار گرفتن شلنگ دستگاه در لوله فاضلاب دور آن را هم توسط دستمال کاملا بپوشانید. این کار از پاشیده شدن ضایعات داخل لوله به سمت شما جلوگیری خواهد کرد.
  4. این عمل، یعنی رفع گرفتگی، باید حدود ۵ دقیقه انجام شود و سپس باید این کار تکرار شده تا از باز شدن لوله ها کاملا مطمئن شوید.
  5. سعی کنید که حتما از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بگیرید و هیچ گاه خودتان اقدام به باز کردن لوله بدون آگاهی های لازم نکنید.
لوله بازکنی ستارخان
لوله بازکنی ستارخان

استفاده از فنر های لوله بازکنی

در گذشته از فنر های لوله بازکن برای برطرف کردن انسداد لوله ها استفاده می‌شد اما اگر شما در این کار دارای تجربه کافی نیستید توصیه می‌شود از انجام آن خودداری کنید چون امکان دارد که به سیستم لوله کشی ساختمان آسیب بزنید.

در این صورت این کار یک هزینه اضافی بر گردن شما می‌گذارد. البته در شرایطی که گرفتگی لوله بیشتر باشد لازم است از فنر ضخیم تری برای باز کردن آن استفاده شود.

توجه کردن به میزان گرفتگی لوله به ضخامت فنر اضافه کرده و افزایش ضخامت هم به صدمات وارد شده از سمت فنر در صورت نداشتن آگاهی لازم در زمان استفاده از آن خواهد شد.

مزایای استفاده از دستگاه پمپ تراکم جهت باز کردن لوله

دستگاه پمپ تراکم هوا در بسیاری از موارد بازکردن لوله کاربرد مفید تر و بهتری نسبت به رفع گرفتگی لوله با فنر دارد. این دستگاه دارای مزایای فراوانی می‌باشد که در این قسمت به چند مورد از آن ها خواهیم پرداخت:

  1. دستگاه پمپ تراکم به سادگی انسداد لوله های فاضلاب منزل را باز می‌کند.
  2. این دستگاه با کمک فشار داخل مخزن خود این تراکم را ایجاد خواهد کرد.
  3. در زمان استفاده از آن هوای پر فشار داخل لوله ها آزاد می‌شود.
  4. آزاد شدن هوای داخل پمپ تراکم باعث ایجاد صدایی بلند خواهد شد.
  5. بیشتر گرفتگی ها با استفاده از این دستگاه به سادگی و فقط در چند دقیقه برطرف می‌شود.

توجه داشته باشید همانطور که گفته شد برای باز کردن لوله ها که در اثر وجود سنگ و یا سیمان مسدود شده‌اند، از دستگاه پمپ تراکم استفاده نشود. این کار باعث گرفتگی در نقاط دیگر لوله ها می‌شود. در این شرایط (گرفتگی با سنگ یا سیمان) بهتر است که از فنر های لوله باز کنی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات