شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی نارمک 09126471146

لوله بازکنی نارمک
5/5

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که درگیر مشکلات لوله های فاضلاب و چاه شوید ؟ در بعضی از مواقع مشکلات جزئی که پیش آمده است به راحتی برطرف خواهند شد اما ممکن است که برای لوله های فاضلاب و یا چاه فاضلاب مشکلات جدی تر و شدیدی به وجود بیاید. در این مواقع بهترین و مطمئن ترین راه برای شما تماس و کمک گرفتن از شرکت های خدماتی متخصص در این زمینه می‌باشد. شعبه لوله بازکنی نارمک موسسه مختارپور با سابقه و تحربه بالا و موفق در این زمینه، می‌تواند به شما جهت برطرف کردن مشکلات فاضلاب و چاه کمک کند.

شرکت مختارپور در محدوده منطقه نارمک و سایر مناطق تهران آماده عقد قرارداد و خدمات رسانی به تمامی منازل، ارگانهای خصوصی و دولتی، مجتمعات تجاری، اداری و مسکونی و … می باشد.

<<شماره های تماس برای بازکردن لوله فاضلاب>>

 
نارمک 02177567980
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

از جمله ویژگی های خدمات لوله بازکنی در نارمک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان به بهترین شکل ممکن با کمترین هزینه
  • دارای سرویس کاران مجرب و متخصص
  • به کارگیری تجهیزات و وسایل کارآمد
  • رعایت نکات بهداشتی حین انجام کار بدون خرابی و کثیف کاری
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در تمام ۷ روز هفته

لوله بازکنی نارمک

گرفتگی و انسداد لوله فاضلاب چه علائمی دارد ؟

مسدود شدن لوله های فاضلاب معمولا یک‌بار اتفاق نمی‌افتد و یک فرایند تدریجی می‌باشد. به همین علت از همان ابتدای مسدود شدن نشانه هایی قابل مشاهده می‌باشد که خبر از وجود مشکل در درون لوله فاضلاب می‌دهند.

به بعضی از مهم ترین این نشانه ها را عبارتند از:

  • خالی شدن سینک ظرف شویی و یا دستشویی با سرعت کم
  • جمع شدن آب در کف حمام
  • آب‌گیری آهسته مخزن توالت فرنگی
  • تخلیه شدن بسیار کند آب و مواد موجود در توالت
  • استشمام بوی نامطبوع و بد از حمام، آشپزخانه و دستشویی
  • بیرون زدن ناگهانی آب از چاه فاضلاب

بعد از اینکه با هر کدام از این نشانه ها روبرو شدید، باید نسبت به ماجرا حساسیت به خرج دهید و به دنبال فهمیدن دلیل گرفتگی لوله فاضلاب باشید.

چه راه هایی جهت باز کردن لوله های فاضلاب وجود دارد ؟

راه های برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب بسیار متنوع هستند. در ادامه این مطلب به صورت تیتر، به چند نمونه از ساده ترین و راحت ترین روش های برطرف کردن گرفتگی و انسداد لوله اشاره خواهیم کرد:

  • ترکیب نمک و سرکه
  • استفاده کردن از نوشابه
  • سرکه و جوش شیرین
  • استفاده کردن از نمک و جوش شیرین
  • استفاده کردن از اشیاء بلند فلزی (مانند چوب لباسی)
  • بازکردن لوله با تلمبه دستی
  • استفاده کردن از جوهر نمک
  • استفاده کردن از سود سوز آور

شماره تلفن لوله بازکن در محدوده نارمک تهران : 09126471146


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی خاوران

لوله بازکنی پیروزی


انسداد و گرفتگی های شدید لوله های فاضلاب را چگونه برطرف کنیم ؟

بعضی از اوقات گرفتگی لوله های فاضلاب به قدری شدید است که هیچ یک از روش های خانگی ذکر شده جوابگو نیستند.

در چنین شرایطی برای آگاه شدن از علت گرفتگی لوله های فاضلاب و برطرف کردن مشکل حتما از متخصصین این حوزه باید کمک بگیرید. این افراد به طور معمول به کمک دستگاه های خاصی که به همراه دارند مانند فنر برقی و دستگاه تراکم هوا، می‌توانند سخت ترین گرفتگی ها را هم برطرف کنند و شرایط را به حالت قبلی برگردانند.

پس اگر شما هم با این مشکل رو به رو شده‌اید و به هیچ شکلی نمی‌توانید مشکل را برطرف کنید، حتما پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات لوله بازکنی مختارپور که در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی می‌باشد کمک بگیرید تا فرایند برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت اصولی انجام شود و تا مدت ها خیال شما را از این بابت راحت کند.

نصب و تعمیر توالت فرنگی در نارمک

لوله بازکنی نارمک
لوله بازکنی نارمک

برای نصب و تعمیر توالت فرنگی در تمامی مناطق تهران با شرکت ما تماس بگیرید، این کار نیاز به متخصصین حرفه ای دارد که شرکت ما بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد.

گاهی این گرفتگی ها خیلی شدید است و بدون تخصص به راحتی نمی شود مشکل را رفع و رجوع کرد. در این شرایط بهتر است انتخاب درستی در زمینه پیدا کردن راه حل مناسب داشته باشید تا در هنگام گرفتگی سیفون توالت فرنگی بدون ایجاد مشکلی دیگر بتوانید در اسرع وقت مشکل شما را رفع کنید.

با این‌ کار از خسارتی که افراد بی تجربه و غیر حرفه ای انجام می دهند جلو گیری می کنید. می توانید به این سایت اعتماد کرده و با متخصصین ما تماس بگیرید.

همچنین اگر به تازگی قصد خرید و نصب توالت فرنگی دارید، برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل علاوه بر تحقیق در اینترنت، می توانید جهت اطلاعات بیشتر با متخصصین ما به صورت کاملا رایگان مشورت کنید.

لوله بازکنی نارمک با دستگاه تراکم هوا

یکی از بهترین دستگاه های لوله بازکنی که توسط شرکت های فعال ( مانند موسسه مختارپور) در این زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد، دستگاه تراکم هوا است.

این دستگاه گرفتگی و آشغال های داخل لوله را با فشار هوا به حرکت در‌خواهد آورد و به این وسیله موجب برطرف شدن گرفتگی و از بین رفتن آن ها می‌شود.

یکی دیگر از دستگاه های مخصوص رفع گرفتگی لوله، دستگاه فنر لوله بازکن می‌باشد که فنر دستگاه داخل لوله قرار داده می‌شود و با چرخش فنر گرفتگی ها باز خواهد شد.

معمولا شرکت های لوله بازکن و متخصصین از این دو نوع دستگاه بهره می‌گیرند که هر یک از این دستگاه ها کاربردی متفاوت دارند.

 

لوله بازکنی نارمک

لوله بازکنی با دستگاه

با وجود دستگاه های مخصوص، لوله بازکنی فوری و آسانی قابل انجام است. بدون استفاده از دستگاه های مخصوص به سختی می‌توان گرفتگی داخل لوله را برطرف کرد.

اما با وجود چنین دستگاه هایی به سرعت می‌توان هر گونه گرفتگی داخل لوله را از بین برد. دستگاه های تراکم هوا و فنر لوله بازکن کار را بسیار آسان کرده‌اند به طوری که در مدتی کوتاه می‌توان گرفتگی لوله ها را رفع کرد.

دستگاه تراکم هوا، دستگاه فنر لوله بازکن، فنر زنی به وسیله نیروی مجرب، رفع گرفتگی و انسداد لوله فاضلاب، از بین بردن هر گونه گرفتگی در لوله و رفع گرفتگی لوله تخصصی را با لوله بازکنی نارمک موسسسه مختارپور تجربه کنید.

برطرف کردن گرفتگی لوله دستشویی با فنر

برای از بین بردن گرفتگی های لوله دستشویی راه‌ های مختلفی وجود دارد که شایع‏ ترین آن‌ ها باز کردن گرفتگی لوله دستشویی با فنر می‌باشد.

فنر لوله بازکنی یکی از دستگاه‌ های مخصوص می‌باشد که با کمک آن می‌توان بسیاری از گرفتگی های به وجود آمده در لوله فاضلاب را برطرف کرد. بیش تر شرکت‌ های خدماتی و سرویس کارانی که در این زمینه فعالیت دارند از دستگاه فنرزنی برای انواع مختلف گرفتگی‌ ها استفاده می‌کنند.

هنگامی که چاه توالت و یا یکی از لوله‌ های فاضلاب دچار گرفتگی می‌شوند به طور معمول افراد به این فکر می‌کنند که چه روشی را برای باز کردن چاه پیدا کنند.

بعضی ها به فکر استفاده کردن از محلول‌ های مختلف می‌افتند. بعضی‌ ها هم با استفاده از آب جوش مشکل را برطرف می‌کنند. دسته دیگری از افراد هم با استفاده کردن از دستگاه‌ های مخصوص سعی در باز کردن لوله‌ های فاضلاب دارند.

دستگاه فنرزنی از یکی پر کاربرد ترین و بهترین دستگاه ها جهت رفع انواع گوناگون گرفتگی است. گفتیم که بازکردن لوله مسدود شده روش‌ های مختلفی دارد و البته هر یک از آن‌ ها دارای مزایا و معایب خاص خود هم هستند ولی استفاده کردن از فنر لوله بازکنی بسیار رایج و خوب می‌باشد.

بیش تر شرکت‌ های خدماتی در این زمینه برای چاه بازکنی از این وسیله استفاده می‌کنند.

شیوه رفع گرفتگی در منزل

در برخی موارد می توانید خودتان به باز کردن لوله اقدام کنید. با این کار در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهید کرد. در ابتدا یک ظرف آب جوش آماده کنید و آن را درون لوله مسدود شده بریزید. بعد از آن یک سیم بلند و قابل انعطاف را درون لوله کرده و تا جایی که می شود آن را فشار دهید. اگر لوله توسط ذرات جامد مسدود شده باشد، گرفتگی آن رفع شده و راه لوله باز می شود.

پس از آن به راه لوله باز شد، با استفاده از یک لیوان سرکه و نصف لیوان جوش شیرین و مخلوط کردن آن ها با یکدیگر، یک محلول لوله بازکنی خانگی درست کنید و آن را به داخل لوله بریزید. در آخر دو کتری آب جوش به درون لوله بریزید تا ذرات اضافی و باقی مانده را با خود بشوید و ببرد.

لوله بازکنی شبانه روزی در محدوده نارمک

برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب بصورت شبانه روزی در محدوده منطقه نارمک از جمله خدماتی هست که به دلیل شرایط خاصی که دارند لازم است که ارائه خدمات به صورت شبانه روزی انجام شود.

مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب هم یکی از این موارد است که به خاطر شرایط خاص ممکن است در هر زمان از شبانه روز اتفاق بیوفتد پس باید در کمترین زمان گرفتگی لوله در شب یا روز برطرف شود. ما مفتخر هستیم که خدمات رفع گرفتگی لوله های فاضلاب را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام میدهیم.

لوله بازکنی نارمک
لوله بازکنی نارمک

برطرف کردن بوی بد دستشویی با استفاده از سرکه و جوش شیرین

ترکیب سرکه و جوش شرین می‌تواند در سینک ظرفشویی، روشویی، توالت و … که باعث انتشار بوی بد فاضلاب در منزل شده‌اند، راه گشا باشد و باعث برطرف شدن بوی بد فاضلاب شود. مراحل برطرف کردن بوی بد فاضلاب با سرکه و جوش شیرین:

  • در ابتدا به مقداری سرکه سفید صنعتی تقطیر شده و کمی جوش شیرین نیاز دارید.
  • محلول درست شده را درون لوله فاضلاب یا چاه دستشویی بریزید.
  • چند ساعت صبر کنید. بعد از گذشت چند ساعت که عمل واکنش انجام شد، آب داغ فراوان درون چاه دستشویی بریزید.

این روش را چندین بار تکرار کنید و اگر باز هم بوی بد فاضلاب باقی ماند و از بین نرفت، اطلاع داشته باشید که جرم ها و کثیفی ها بسیار زیاد هستند و نیاز به نیروی با تجربه و مجرب در زمینه رفع بوی بد فاصلاب دارید، و ساده ترین و بهترین راه برای برطرف کردن مشکلتان تماس با شرکت ما می‌باشد.

موسسه مختارپور با سابقه فعالیت بالا و داشتن ۵ شعبه در سراسر تهران همچنین در اختیار داشتن کادر و افرادی با تجربه و مجرب در زمینه بازکردن لوله فاضلاب، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در نقاط مختلف تهران می‌باشد و مشکل پیش آمده برای چاه و فاضلاب شما به صورت تصمینی برطرف خواهد شد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات