شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی امیرآباد

لوله بازکنی تهرانپارس
5/5

حتما تا کنون شما هم با مشکلات لوله های فاضلاب و یا چاه مواجه شده‌اید. برخی از این مشکلات به راحتی و با روش های ساده قابل حل هستند. اما مشکلات بسیاری در این زمینه وجود دارد که شما نمی‌توانید آن ها را برطرف کنید. در این مواقع کمک گرفتن از شرکت های متخصص در زمینه لوله فاضلاب و چاه مناسب و امن ترین راه برای شما به حساب می‌آید. شرکت های لوله بازکنی معتبر می‌توانند در اینگونه مواقع مشکلات پیش آمده را به بهترین شکل ممکن رفع کنند و موجب آسایش شما شوند. شرکت لوله بازکنی امیرآباد با سابقه فعالیت بالا و به کارگیری از سرویس کاران و افراد حرفه‌ای، استفاده از تجهیزات به‌روز و کارآمد، شرکتی قابل اطمینان جهت خدمت رسانی به شما می‌باشد.

شماره تماس لوله بازکنی امیرآباد

 
عباس آباد 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

از دیگر ویژگی های شرکت لوله بازکنی امیر آباد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. ارائه خدمات به صورت شبانه روزی و در تمام طول هفته
  2. رعایت اصول بهداشتی و خدمت رسانی با کم ترین خرابی و کثیف کاری ممکن
  3. ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان با پایین ترین قیمت طبق نرخ مصوب اتحادیه
  4. و …
لوله بازکنی سعادت آباد
لوله بازکنی امیر آباد

نشانه های پر شدن طرفیت چاه فاضلاب

پر شدن ظرفیت چاه، علائم و نشانه های مختلفی دارد. ولی باید بدانید که این نشانه ها علت قطعی و حتمی پر بودن چاه نیستند. در برخی از مواقع یک یا چند مورد از این نشانه ها وجود دارند اما باز هم چاه می‌تواند پر نشده باشد و علت دیگری باعث به وجود آمدن این نشانه ها باشد. مهم ترین نشانه ها عبارتند از :

انتشار گاز های سپتیک، بوی بد فاضلاب

چاه فاضلاب به دلیل اینکه منبع تجمع ضایعات انسانی، پسماند مواد غذایی، پسماند میوه جات و … می‌باشد، دارای گاز های سپتیک است. این گاز ها معمولا از لوله ونت خارج خواهند شد. هنگامی که چاه خالی باشد، گاز حجم بسیار کمی دارد. اما زمانی که ظرفیت چاه پر شود، گاز های سپتیک متراکم شده و بوی نامطبوع فاضلاب را ایجاد می‌کنند. البته ایجاد این بوی زننده فقط یکی از موارد انتشار گاز سپتیک به حساب می‌آید.

لوله بازکنی بلوار فردوس
لوله بازکنی امیر آباد

رطوبت و نم زمین و دیوار اطراف چاه فاضلاب

چاه هایی که پر می‌شوند، به علت حجم زیاد فاضلاب موجود در آن ها، به همان اندازه نیز رطوب‌شان زیاد است. چون همه حجم رطوبت موجود نمی‌تواند جذب خاک شود، مقداری از رطوبت به موزاییک، دیوار و یا اطراف نفوذ خواهد کرد. این نشانه را می‌توان یکی از علت های مهم پر بودن ظرفیت چاه جذبی دانست. اگر رطوبت کم باشد، شما می‌توانید با دست کشیدن روی موزاییک و دیوار ها شکی که دارید را به یقین تبدیل کنید.

شنیدن صدای آب

حتما شنیده‌اید وقتی آبی داخل سطل پر از آب ریخته می‌شود چه صدای خاصی را ایجاد می‌کند. یا اینکه وقتی یک شیء را به داخل ظرف پر از آب پرت می‌کنید، صدای خاصی را از خود تولید می‌کند. ساختار چاه فاضلاب نیز به همین شکل است. یعنی هنگامی که چاه خالی باشد، آب و فاضلابی که درون آن ریخته می‌شوند، صدای کمی دارند و به گوش نمی‌رسد. اما زمانی که حجم چاه پر شده باشد و آب زیادی درون چاه باشد، صدای ریختن آب و فاضلاب به داخل چاه به آسانی شنیده خواهد شد.

لوله بازکنی بلوار فردوس

بالا زدن فاضلاب از لوله ها

یکی از روش های تشخیص پر شدن چاه فاضلاب، بالا زدن فاضلاب از لوله های کفشوی، توالت، حیاط، لوله پارکینگ و … می‌باشد. البته این نشانه می‌تواند کمی گول زننده هم باشد. به این معنی که احتمال دارد بالا زدن آب از لوله ناشی از گرفتگی باشد. اما بهترین راه برای شناسایی این مورد، این است که در ابتدا فنر زده شود و اگر لوله باز نشد می‌توان به طور قطعی پی برد که دلیل پر بودن چاه فاضلاب، گرفتگی نیست و چاه نیاز دارد که تخلیه شود.

لوله بازکنی در امیرآباد با تلمبه دستی

افراد متخصص در این زمینه برای باز کردن لوله ها از پمپ های هوا بهره می‌گیرند و در مدت زمان کوتاهی تمام گرفتگی ها برطرف خواهد شد. در صورت دسترسی نداشتن به این تجهیزات می‌توان از تلمبه های دستی استفاده کرد.

استفاده از این تلمبه ها نیازی به تخصص ندارد و با چند مرحله تلمبه زدن در بیش تر مواقع گرفتگی های ساده لوله های فاضلاب برطرف خواهد شد.

بعد از انجام این کار اگر مسیر لوله ها باز شد، حتما یک سطل آب داغ داخل لوله ها بریزید تا کامل شستشو داده شود. البته دقت داشته باشید که پیش از استفاده از این تلمبه ها جهت بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه، حتما سیفون زیر سینک را بررسی کنید. سیفون های آشپزخانه را باید به صورت مرتب باز کنید و داخل آن را به طور کامل به همراه آب داغ شستشو دهید. در غیر این صورت باعث گرفتگی و انسداد مسیر عبور آب خواهند شد.

لوله بازکنی تهرانپارس

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با آب جوش

یکی از رایج ترین مشکلات که در لوله های فاضلاب موجود در آشپزخانه و چاهک حمام با آن رو به رو هستیم، انباشته شدن ذرات روغن و چربی و مواد صابونی هستند که به مرور زمان بر روی دیواره های لوله ها انباشته شده‌اند و مسیر عبور فاضلاب را دچار گرفتگی می‌کنند.

برای حل این مشکل راه حل های زیادی وجود دارد که از بهترین و آسان ترین این راه حل ها می‌توان به استفاده از آب جوش اشاره کرد.

شما در این روش به یک ظرف آب جوش نیاز دارید تا داخل چاه فاضلاب بریزید و اجازه دهید تا چربی های موجود در مسیر را نابود کند. البته دقت داشته باشید که پیش از امتحان هر یک از راهکار ها، نیاز است تا با کمک گرفتن از تجهیزات پیشرفته نسبت به تشخیص ترکیدگی لوله و یا گرفتگی آن اقدام شود.

لوله بازکنی با محلول سرکه و جوش شیرین

ترکیب کردن سرکه و جوش شیرین از دیگر انتخاب های بسیار رایج جهت چربی زدایی در لوله های فاضلاب است که نسبت به محلول های دیگر قدرت بیشتری دارد. برای این کار تنها کافی است که محلول سرکه و جوش شیرین را داخل لوله های فاضلاب حمام و آشپزخانه و توالت بریزید و بعد از گذشت یک ساعت مقدار زیادی آب داغ را در لوله ها بریزید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات