شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی جیحون | 09126471146

5/5

لوله بازکنی جیحون

گرفتگی لوله از آن اتفاقاتی است که ممکن است برای هر ساختمانی و در هر ساعت از شبانه روز رخ دهد و بسیار ناگوار است. بنابراین شرکت نوین گستر پارس آماده ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی در جیحون و سایر مناطق تهران است.

شرکت ما در محدوده جیحون و سایر مناطق تهران آماده خدمات رسانی و آماده عقد قرارداد بلند مدت و کوتاه مدت با تمام ارگانهای دولتی، سازمان ها و سرکت های خصوصی، منازل و مجتمعات و … در تهران بزرگ و حومه تهران می باشد.

<<شماره های تماس برای تخلیه چاه و لوله بازکنی جيحون>>

 
جيحون 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

خدمات شرکت نوین تهران گستر پارس در جیحون

  • لوله بازکنی جیحون بدون خرابی و فوری با نرخ مصوب اتحادیه
  • تخلیه چاه و تخلیه سپتیک محدوده جیحون با کمترین هزینه
  • تعمیر توالت فرنگی جیحون – رفع گرفتگی توالت فرنگی در جیحون
  • حفر انواع چاه در جیحون و سایر مناطق تهران توسط چاه کن ماهر
  • تعمیر تاسیسات ساختمانی و اداری توسط سرویسکاران ماهر
  • انجام امور بنایی بصورت کلی و تعمیرات

دلایل گرفتگی لوله در جیحون

از جمله دلایل گرفتگی لوله رسوب کردن املاح و اجرام در دیواره لوله می باشد که رسوب زدایی لوله ها توسط فنر چاه باز کنی جیحون و محلول های مخصوص انجام می شود.

دلیل دیگر گرفته شدن لوله افتادن اشیاء و اجسام در داخل لوله فاضلاب است که این مشکل هم با فنر زنی و سپس خارج کردن اشیاء از داخل چاه لوله فاضلاب توسط تجهیزات مخصوص برطرف می شود. خارج کردن اشاء و اجسامی مانند : گوشی موبایل، کلید، فرچه توالت، سر شیر مخلوط و سر شیر اهرمی، لوازم آرایشی و بهداشتی و … از داخل سیفون چاه توالت و حمام و … .

از دلایل اصلی گرفتگی لوله آشپزخانه رسوب کردن چربی ظرف و ظروف در جداره لوله و در نهایت کیپ شدن کامل لوله است. بهترین روش برای رفع گرفتگی چاه آشپزخانه فنر زنی هست زیرا فنر در داخل لوله حالت چرخشی دارد و بدین ترتیب رسوبات چربی را از لوله جدا کردن و گرفتگی لوله برطرف می شود.


تشخیص نشتی لوله در منزل

برای تشخیص نشتی در لوله ها باید در ابتدا تمامی شیرهای داخلی و خارجی منزل را ببندید. توجه کنید که در هنگام انجام تست، به هیج وجه نباید از وسایلی نظیر ماشین لباسشویی و طرفشویی استفاده کرد و باید خاموش باشند.

بعد از آن که شیر های آب را بستید، نوبت به ثبت رقم کنتور است. پس باید رقم روی کنتور را یادداشت کرده و پانزده دقیقه صبر کنید. دقت کنید در این بازه پانزده دقیقه ای کسی نباید از آب استفاده کند.

پس از گذشت پانزده دقیقه، رقمی را که کنتور نمایش می دهد را ثبت کرده و با رقمی که در پانزده دقیقه قبل ثبت کرده بودید، مقایسه کنید.

اگر کنتور مصرف آب را نمایش دهد، به احتمال قوی لوله های منزلتان دارای نشتی است.
البته باید به این نکته توجه کرد که این آزمایش تتها نشتی های بزرگ را مشخص می کند. در نتیجه با این آزمایش نمی توانید نشتی های کوچک متزلتان را تشخیص دهید.


لوله بازکنی به چند روش انجام می شود؟

لوله بازکنی با فنر

یکی از رایج ترین روش های لوله بازکنی، فنر زنی می باشد زیرا فنر زنی لوله های فاضلاب به دلیل چرخش فنر در داخل لوله رسوبات لوله را می تراشد و فنر زنی آسانتر و سریعتر از سایر روش ها انجام می شود.

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

در مواقعی که فنر زنی لوله ها میسر نباشد و یا فنر زنی برای رفع گرفتگی کارساز نباشد می توان گرفتگی لوله ها را با استفاده از پمپ تراکم هوا برطرف کرد. دستگاه تراکم هوا با فشرده سازی هوا در داخل مخزن و رها سازی یکباره گرفتگی لوله را برطرف می کند.

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت

گرفتگی لوله های اصلی فاضلاب منهول و سپتیک و لوله های اصلی ساختمان در گاهی اوقات با فنر و یا پمپ تراکم هوا برطرف نمی شود و باید از دستگاه واتر جت استفاده کرد. دستگاه واتر جت که معمولآ بر روی کامیون سوار است با فشار زیاد آب باعث رفع گرفتگی لوله می شود.

لوله بازکنی جیحون
لوله بازکنی جیحون

لوله بازکنی جیحون شبانه روزی

گرفته شدن مسیر لوله های فاضلاب یک امر غیر قابل پیش بینی که ممکن است در هر ساعت از شبانه روز رخ دهد و به دلیل اینکه گرفتگی لوله ممکن است مشکلات جانبی زیادی به بار آورد پس باید در کمترین زمان ممکن برطرف شود. به همین دلیل ما مفتخر هستیم که خدمات لوله بازکنی جیحون را به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل در کمترین زمان با ارائه بهترین خدمات انجام می دهیم.

شماره تلفن لوله بازکنی جیحون شبانه روزی : 09126471146


لوله بازکنی توالت فرنگی در جیحون 

لوله بازکنی توالت فرنگی در محدوده جیحون توسط فنر چاه بازکنی و یا در صورت لزوم توسط دستگاه پمپ تراکم هوا انجام می شود، لوله خروجی سیفون توالت فرنگی به دلیل باریک بودن احتمال گرفتگی بیشتری نسبت به سایر لوله ها دارد و با کوچکترین شیء و آشغال گرفته می شود و یا در صورت داشتن مشکل گوارشی یکی از ساکنان مشکل گرفتگی چاه توالت فرنگی به صورت مکرر اتفاق می افتد. رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی محدوده خیابان جیحون با فنر لوله بازکنی و پمپ تراکم هوا بدون خرابی و بدون کثیف شدن محل به صورت ارزان قیمت و فوری انجام می شود.

شماره تلفن لوله بازکنی توالت فرنگی جیحون : 09126471146


تعمیر تاسیسات

انجام خدمات لوله کشی ساختمان و تعمیرات لوله کشی ساختمان توسط لوله کش ماهر و با تجربه در محدوده خیابان جیحون تهران ( لوله کشی فاضلاب _ لوله کشی آب سرد و گرم _ لوله کشی گاز _ تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب در تهران )

تشخیص ترکیدگی لوله : ( تشخیص محل دقیق ترکیدگی لوله توسط تشخی صکار ماهر با دستگاه آلمانی پیشرفته , ترمیم و تعمیر ترکیدگی لوله _ رفع نم حمام , رفع نم آشپزخانه , رفع نم و چکه سقف _ رفع بوی بد فاضلاب از سرویس بهداشتی و رفع بوی نامطبوع فاضلاب از ساختمان بصورت تضمینی توسط تشخی صکار ماهر _ لوله بازکنی جیحون شبانه روزی , سرویس کولر آبی  )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات