شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی آیت الله کاشانی | 09126471146

5/5

لوله بازکنی آیت الله کاشانی | تخلیه چاه 

گرفتگی لوله‌های فاضلاب و پر شدن چاه فاضلاب مشکلی است که ممکن است برای هر منزل و ساختمانی اتفاق بیافتد پس شما نیاز به یک شرکت تخلیه چاه و سرویسکار لوله بازکن باتجربه دارید تا در مواقع نیاز کار تخلیه چاه و لوله بازکنی در محدوده خیابان آیت الله کاشانی انجام دهد , شما به شرکت ما میتوانید اعتماد کنید تا ما در کمترین زمان و کمترین هزینه گرفتگی لوله‌ها و تخلیه چاه فاضلاب را برطرف کنیم.

موسسه خدماتی و تاسیساتی پاس ایران با بیش از 20 سال سابقه فعالیت مداوم و مستمر در زمینه خدمات لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر چاه , تعمیر و تصب توالت فرنگی , اجرای تاسیسات ساختمانی و …. در سراسر تهران و حومه تهران آماده همکاری و عقد قرارداد بلند مدت و کوتاه مدت با تمام ارگانهای خصوصی و دولتی , شرکت‌ها , منازل مسکونی و …. میباشد.

لوله بازکنی آیت الله کاشانی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی در همه روز‌های هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان به بهترین شکل ممکن می‌باشد. این شرکت با استفاده از نیرو‌های متخصص و دستگاه و ابزار‌های به‌روز و کارآمد و همچنین تجربه سال‌های طولانی فعالیت موفق در این زمینه، آماده خدمت رسانی به صورت تضمینی همراه با جلب رضایت شما می‌باشد.

شماره‌های تماس برایلوله بازکنی , تخلیه چاه و تعمیر توالت فرنگی محدوده آيت الله كاشاني :

 

محدوده آيت الله كاشاني

02144895592 
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

لوله بازکنی آیت الله کاشانی :

  • رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب توالت ایرانی , حمام , آشپزخانه , توالت فرنگی و … توسط دستگاه ژنراتور و فنر در محدوده خیابان آیت الله کاشانی بصورت شبانه روزی و ارزان
  • باز کردن گیر و گرفتگی لوله فاضلاب در محدوده خیابان آیت الله کاشانی با استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا بدون خرابی و بدون کثیف شدن محل گرفتگی – رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی با پمپ تراکم هوا
  • رفع گرفتگی لوله‌های اصلی ورودی و خروجی منهول و سپتیک توسط دستگاه واتر جت با کمترین قیمت
  • بیرون آوردن اشیاء و اجسام از داخل لوله فاضلاب توالت , کف شور و … با تجهیزات مورد نیاز – لوله بازکنی آیت اله کاشانی – چاه بازکنی محدوده خیابان آیت الله کاشانی – لوله بازکنی بلوار آیت الله کاشانی
  • رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی در محدوده بلوار آیت الله کاشانی بدون خرابی و بدون کثیف شدن محل گرفتگی

لوله بازکنی آیت الله کاشانی شبانه روزی _ لوله بازکنی در آیت الله کاشانی بدون تعطیلی و فوری با نرخ مصوب اتحادیه و همچنین لوله بازکنی آیت الله کاشانی با فنر چاه باز کنی

 

لوله بازکنی آیت الله کاشانی

شماره تلفن لوله بازکنی آیت الله کاشانی : 44895592 مختارپور

قیمت لوله بازکنی آیت الله کاشانی

تمامی قیمت‌های خدمات ارائه شده توسط لوله بازکنی آیت الله کاشانی طبق نرخ مصوب اتحادیه است. پایین‌ترین قیمت و هزینه‌های ممکن و همچنین کیفیت کار و ارائه خدمات به صورت تضمینی یکی از ویژگی مهم شرکت لوله بازکنی آیت الله کاشانی است.


لوله بازکنی به چند روش انجام می شود؟

لوله بازکنی با فنر

یکی از رایج ترین روش‌های لوله بازکنی، فنر زنی می باشد زیرا فنر زنی لوله‌های فاضلاب به دلیل چرخش فنر در داخل لوله رسوبات لوله را می تراشد و فنر زنی آسانتر و سریعتر از سایر روش‌ها انجام می شود.

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

در مواقعی که فنر زنی لوله‌ها میسر نباشد و یا فنر زنی برای رفع گرفتگی کارساز نباشد می توان گرفتگی لوله‌ها را با استفاده از پمپ تراکم هوا برطرف کرد. دستگاه تراکم هوا با فشرده سازی هوا در داخل مخزن و رها سازی یکباره گرفتگی لوله را برطرف می کند.

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت

گرفتگی لوله‌های اصلی فاضلاب منهول و سپتیک و لوله‌های اصلی ساختمان در گاهی اوقات با فنر و یا پمپ تراکم هوا برطرف نمی شود و باید از دستگاه واتر جت استفاده کرد. دستگاه واتر جت که معمولآ بر روی کامیون سوار است با فشار زیاد آب باعث رفع گرفتگی لوله می شود.

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت

کاربرد واترجت در لوله بازکنی آیت الله کاشانی

از آنجایی‌ که در بعضی مواقع رسوبات و گرفتگی لوله زیاد می‌باشد و همچنین فنر لوله بازکنی و دستگاه لوله بازکنی به‌ خوبی نمی‌توانند گرفتگی لوله فاضلاب را از بین ببرند و همچنین لوله فاضلاب آشپزخانه‌ ها، رستوران‌ ها و … رسوبات چربی زیادی می‌گیرند، در چنین مواقعی تنها لوله بازكني با استفاده از دستگاه واترجت می‌تواند گرفتگی‌‌های لوله را برطرف کند. به همین دلیل در چنین مواقعی، لوله بازکنی با دستگاه واترجت بسیار کارساز می‌باشد.

مزایای لوله بازکنی با استفاده از دستگاه واترجت

استفاده کردن از واترجت به جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب مزایای متعدد و بسیاری دارد.

برخی از مهم‌‌ترین مزایای استفاده کردن از آب پر فشار عبارتند از :

-رسوب‌‌زدایی لوله فاضلاب از چربی‌ ها به‌ صورت کامل

-برطرف کردن انسداد لوله فاضلاب بدون نیاز به ابزار های دیگر

-به دلیل اینکه فقط از فشار آب برای از بین بردن گرفتگی لوله استفاده می‌کند، هیچ گونه آسیبی به لوله فاضلاب وارد نمی‌کند.

-در لوله بازکنی با دستگاه واترجت از مواد شیمیایی استفاده نمی‌شود. به همین دلیل به محیط‌ زیست آسیبی وارد نخواهد شد.

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت


دستگاه‌های مناسب جهت تشخیص نشتی و ترکیدگی لوله

این دستگاه‌‌ها با الگوریتم مخصوصی کار می‌کنند که این کار از عهده هر کسی بر نمی‌آید و افراد با تجربه و حرفه‌ای می‌توانند به وسیله آن به نشتی و یا ترکیدگی لوله مد نظر پی ببرند.

با علم به این موضوع می‌توان گفت که این دستگاه‌ ها قادر هستند از طریق ثبت بازتاب امواج صوتی ارسالی، به محل دقیق لوله‌های ترک خورده پی می‌برند بدون اینکه نیازی به هیچ گونه تخریب و ریخت و پاش و آسیبی در محل مورد نظر باشد.

با استفاده از این راهکار می‌توان مشکل به وجود آمده را به خوبی برطرف کرد چون که محل دقیق لوله ترک خورده به خوبی و دقیق شناسایی شده است.

لوله بازکنی آیت الله کاشانی

استفاده از اسید‌های لوله بازکنی برای از بین بردن گرفتگی فاضلاب

در تصور اکثر مردم استفاده کردن از این اسید‌های آسان‌ترین راه و در عین حال کارآمدترین راه حل است. اما باید توجه داشته باشید که این اولین راهکار برای حل مشکل شما نیست. این مواد اسیدی و شیمیایی که قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی دارند خطرات بسیاری را هم به همراه دارند که سلامتی شما و خانواده‌تان را تهدید می‌کنند.

استفاده کردن از این محلول‌های اسیدی و شیمیایی شاید در چند بار اول جواب گو باشد ولی اگر به صورت مداوم از آن ها استفاده کنید، باعث آسیب رسیدن به لوله‌های فاضلاب می‌شوید مخصوصا در شرایطی که لوله ها عمر زیادی داشته باشند. استفاده کردن از این مواد اسیدی شاید منع نشود اما به طور قطع اولین گزینه برای شما نخواهد بود و علت آن معایب بسیار زیادی هستند که به همراه دارند.

معایب استفاده کردن از اسید‌های لوله بازکنی

به احتمال زیاد شما هم از این معایب مطلع هستید چرا که بر روی بعضی از این مواد خطرات استفاده از آن‌ها درج شده است. از معایب محلول‌های شیمیایی و اسیدی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

-برخورد این مواد اسیدی با پوست می‌تواند باعث ایجاد زخم‌های شدیدی شود.

-در صورت تماس داشتن با چشم، امکان دارد که بینایی خودتان را از دست بدهید.

-این مواد به علت خاصیت اسیدی بالایی که دارند در اولین تماس به راحتی قرینه چشم را از بین می‌برند و بسیار خطرناک هستند.

-قدرت بالای این اسید‌ها سبب می‌شود تا رنگ سینک هم به مرور دچار تغییر شود.

-بوی بسیار نامطبوعی دارند و گاز ناشی از این محلول‌ها بسیار خطرناک هستند.

لوله بازکنی آیت الله کاشانی

روش کار با دستگاه لوله بازکنی در لوله بازکنی آیت الله کاشانی

برای شروع با دستگاه لوله بازکنی در ابتدا باید آن را به برق وصل کنید. و سپس سرفنر مورد نظر‌تان را به دستگاه متصل کنید و بعد فنر دستگاه لوله بازکنی را آرام از محفظه مخصوص فنر که بر روی دستگاه لوله بازکنی قرار گرفته است خارج کنید و وارد لوله فاضلابی که دچار انسداد و گرفتگی شده است کنید.

تا جایی فنر را درون لوله فاضلاب وارد می‌کنیم که سر فنر دستگاه لوله بازکنی به قسمت گرفتگی و مسدود شده لوله فاضلاب برسد. سپس کلید «روشن» دستگاه را فشار خواهیم داد تا موتور دستگاه لوله بازکنی شروع به کار و حرکت کند. حالا فنر دستگاه لوله بازکنی انسداد و گرفتگی‌‌های داخل لوله را برطرف خواهد کرد.

تنها کاری که لازم است انجام دهیم این است که با آرامش و دقت فنر دستگاه لوله بازکنی را به درون لوله فاضلاب فشار دهید. دلیل این کار این است که فنر بیش‌تر وارد لوله فاضلاب شود و تمامی گرفتگی‌ها را از بین ببرد. همچنین می‌توانیم از کلید راست‌ گرد و چپ‌ گرد برای تاثیر بیش‌تر دستگاه لوله بازکنی استفاده کنیم.

پس از باز شدن لوله به وسیله دستگاه لوله بازکنی باید فنر دستگاه را از درون لوله خارج کنیم و در محل مخصوص بر روی دستگاه جمع کنیم. پس از خارج شدن فنر از لوله فاضلاب باید مقداری آب درون لوله فاضلاب ریخته شود تا مواد اضافی درون لوله به سمت چاه هدایت شوند تا مجددا باعث ایجاد انسداد و گرفتگی نشوند.

تعمیر توالت فرنگی آیت الله کاشانی

گاهی اوقات شما مشاهده میکنید که دکمه توالت فرنگی را که فشار میدهید اتفاق خاصی رخ نمیدهد یا مثلآ آب سیفون توالت فرنگی بصورت مداوم به داخل کاسه توالت فرنگی ریخته میشود و قطع نمیشود یا وقتی دکمه تخلیه سیفون توالت فرنگی را که فشار میدهید آب و فاضلاب از داخل کاسه توالت تخلیه نمیشود و در داخل کاسه جمع میشود

وقتی که شما شرایط فوق را مشاهده کردید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه مشگل شما را مرتفع و برطرف سازند.

تعمیر توالت فرنگی آیت الله کاشانی

تعمیر سیفون توالت فرنگی در آیت الله کاشانی به صورت تمام وقت و شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل توسط تعمیر کار توالت فرنگی ما انجام میشود لوله بازکنی آیت الله کاشانی رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی  سرویس کامل توالت فرنگی در آیت اله کاشانی

شماره تلفن سرویسکار توالت فرنگی در آیت الله کاشانی : 09126471146


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی غرب تهران

تعمیر توالت فرنگی در تهران


تخلیه چاه فاضلاب در محدوده آیت الله کاشانی

  • تخلیه چاه در محدوده بلوار آیت الله کاشانی و سایر مناطق غرب تهران بدون تعطیلی و بصورت تمام وقت با نازلترین قیمت – تخلیه چاه در آیت الله کاشانی توسط تانکر بزرگ و با بهره گیری از پمپ‌های لجن کش ارتفاع زن – تخلیه چاه بلوار آیت الله کاشانی بصورت شبانه روزی با نرخ مصوب اتحادیه
  • عملیات تخلیه چاه در آیت الله کاشانی توسط تانکر مکنده ( تخلیه چاه با تانکر ساکشن ) با کمترین خرابی درب چاه – لایروبی چاه و لایروبی سپتیک توسط تانکر مکنده لجن کش
  • لایروبی چاه فاضلاب در محدوده آیت اله کاشانی توسط نیروی انسانی و حمل با نیسان 10 بشگه ایی به بیرون شهر
  • کفتراشی ( ته زنی ) انباری چاه فاضلاب جهت احیاء دوباره آن توسط نیروی انسانی با تجربه و حمل خاک با نیسان و خاور کمپرسی
  • تعمیر چاه ریزشی توسط مقنی ماهر و تبدیل چاه ریزش کردن به چاه قابل استفاده و ایمن بواسطه طوقه چینی و کول گذاری چاه – تخلیه چاه محدوده بلوار آیت الله کاشانی – تخلیه چاه آیت الله کاشانی

تخلیه چاه ایت الله کاشانی

 

شماره تلفن تخلیه چاه در محدوده آیت الله کاشانی : 09126471146


تعمیر تاسیسات ساختمانی در محدوده بلوار آیت الله کاشانی

  • انجام خدمات لوله کشی در محدوده آیت اله کاشانی ( لوله کشی سرد و گرم آب – لوله کشی فاضلاب – لوله کشی گاز )
  • تعمیر و تعویض شیر آلات قدیمی و جدید – لوله بازکنی آیت الله کاشانی فوری
  • تعمیر توالت فرنگی – سرویس کردن توالت فرنگی – تعویض قطعات توالت فرنگی – رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب توسط دستگاه حرفه ایی و تشخیص دادن محل ترک و ترکیدگی لوله توسط تشخیص کار ماهر و با تجربه
  • اتصال سیستم لوله‌های فاضلاب ساختمان به شبکه فاضلاب شهری در سراسر تهران
  • رفع نم حمام , رفع نم آشپزخانه , رفع نم سقف و …
  • رفع بوی بد توالت – رفع بوی فاضلاب از ساختمان – برطرف کردن بوی نا مطبوع از منازل بصورت تضمینی
  • سرویس کردن کولر آبی – سرویس کردن توالت فرنگی در محدوده آیت الله کاشانی

حفر انواع چاه در محدوده بلوار آیت الله کاشانی

  • عملیات حفر چاه فاضلاب ( حفاری چاه فاضلاب در خیابان آیت الله کاشانی بصورت دستی توسط چاه کن ماهر و با تجربه در کمترین زمان و کمترین هزینه ) – لوله بازکنی آیت الله کاشانی
  • حفر چاه ارت – اجرای سیستم حفاری چاه ارت در غرب تهران – حفر چاه فاضلاب در آیت اله کاشانی
  • حفر چاه آب ( حفاری چاه آب در تهران – لایروبی چاه آب در تهران )
  • حفاری کانال و مجرا جهت لوله کشی – لوله بازکنی آیت اله کاشانی
  • حفر و ساخت سپتیک و منهول از صفر تا صد – لوله بازکنی آیت اله کاشانی
  • لایروبی چاه و لایروبی قنات در تهران – تخلیه چاه در تهران
  • تخلیه چاه در بلوار آیت الله کاشانی – لوله بازکنی آیت اله کاشانی – چاه بازکنی در محدوده آیت الله کاشانی
  • لوله بازکنی آیت الله کاشانی – تخلیه چاه آیت الله کاشانی

حفر چاه آیت الله کاشانی

شماره تلفن چاه کن در آیت الله کاشانی : 09126471146

ارائه خدمات شبانه روزی و فوری لوله بازکنی آیت الله کاشانی

شرکت لوله بازکنی آیت الله کاشانی به صورت ۲۴ آماده خدمت رسانی است و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز که با مشکلات چاه و فاضلاب مواجه شدید با شرکت لوله بازکنی آیت الله کاشانی تماس بگیرید تا متخصصین این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن خود را به محل مورد نظر برسانند و به صورت سریع و فوری اقدام به حل مشکلات ایجاد شده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات