شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی اندرزگو 0912647

5/5

لوله بازکنی اندرزگو 

لوله بازکنی اندرزگو ارزان، بی واسطه، شبانه روزی و بدون تعطیلی توسط کاشناسان و سرویسکاران با سابقه فعالیت بالا و با استفاده از به روزترین دستگاه های لوله بازکنی بدون خرابی و بدون کثیفکاری با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.
شاید برای شما اتفاق بیوفتد که شاهد این باشید که مسیر لوله های فاضلاب توالت ایرانی یا فرنگی، فاضلاب کف شوی حمام و آشپزخانه و یا کف شوی پارکینگ و … دچار گرفتگی و انسداد شده شده باشد.
در مواقعی که لوله های فاضلاب دچار گرفتگی می شوند سرویسکاران مجرب ما می توانند به شما کمک کنند و برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توسط فنر چاه بازکنی اقدام کرده و گرفتگی لوله ها را برطرف نمایند.
گرفتگی لوله های خود را به شرکت نوین تهران گستر پارس بسپارید تا در اسرع وقت آن را با بروز ترین دستگاه های لوله بازکنی، نظافت کامل و رعایت اصول بهداشتی و بدون خرابی انجام دهیم.
شرکت نوین تهران گستر پارس در هر زمان از شبانه روز و در تمام ایام هفته بدون تعطیلی و با نرخ اتحادیه در خدمت شما عزیزان است.
چنانچه به دنبال لوله بازکنی و سرویسکار چاه بازکن حرفه ای در محدوده اندرزگو هستید و لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده است، اگر آب در کفشور حمام جمع شده است و پایین نمیرود یا چاه توالت بالا زده و آزار دهنده است، حل مشکلات شما در دستان ماست.
ما با روش های مختلف و بهره گیری از تجهیزات مدرن مشکل شما را بررسی و حل می کنیم. متخصصین شرکت ما در منطقه اندرزگو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند تا به سرعت خود را به منزل شما برسانند و مشکلات شما را با نازل ترین قیمت حل کنند؛ تنها کافی است با ما بگیرید.


<<شماره های تماس برای تخلیه چاه و لوله بازکنی اندرزگو>>

 
اندرزگو 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

خدمات لوله بازکنی در اندرزگو

  • لوله بازکنی در محدوده اندرزگو
  • سرویس توالت فرنگی و تعمیر و نصب آن
  • رفع نم و رطوبت
  • تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک
  • لوله کشی آب و فاضلاب
  • حفاری چاه فاضلاب و آب
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و رفع نم
  • تعمیر و رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی و فلاش تانک
  • تعمیر و سرویس کامل آبگرمکن و پکیج
  • و سایر خدمات دیگر در محدوده اندرزگو و سایر مناطق تهران

لوله بازکنی به چند روش انجام می شود؟

لوله بازکنی با فنر

یکی از رایج ترین روش های لوله بازکنی، فنر زنی می باشد زیرا فنر زنی لوله های فاضلاب به دلیل چرخش فنر در داخل لوله رسوبات لوله را می تراشد و فنر زنی آسانتر و سریعتر از سایر روش ها انجام می شود.

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

در مواقعی که فنر زنی لوله ها میسر نباشد و یا فنر زنی برای رفع گرفتگی کارساز نباشد می توان گرفتگی لوله ها را با استفاده از پمپ تراکم هوا برطرف کرد. دستگاه تراکم هوا با فشرده سازی هوا در داخل مخزن و رها سازی یکباره گرفتگی لوله را برطرف می کند.

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت

گرفتگی لوله های اصلی فاضلاب منهول و سپتیک و لوله های اصلی ساختمان در گاهی اوقات با فنر و یا پمپ تراکم هوا برطرف نمی شود و باید از دستگاه واتر جت استفاده کرد. دستگاه واتر جت که معمولآ بر روی کامیون سوار است با فشار زیاد آب باعث رفع گرفتگی لوله می شود.

شماره تلفن لوله بازکنی در محدوده بلوار اندرزگو 22440327


لوله بازکنی اندرزگو شبانه روزی

لوله های فاضلاب در هر ساعت از شب و روز احتمال گرفتگی و انسداد دارند و این اتفاق مشکلی نیست که بتوان آنرا به بعدا موکول کرد پس باید در سریعترین زمان و در اسرع وقت گرفتگی برطرف شود.

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب ( لوله بازکنی اندرزگو ) شبانه روزی و فوری یکی از خدمات ما است که سالهاست آن را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان در هر ساعت از شبانه روز انجام می دهیم.

شماره تلفن سرویسکار جهت لوله بازکنی در محدوده بلوار اندرزگو شبانه روزی : 09126471146


سرویس توالت فرنگی اندرزگو

لوله بازکنی اندرزگو - تخلیه چاه اندرزگو
لوله بازکنی اندرزگو – تخلیه چاه اندرزگو

تعمیر و سرویس توالت فرنگی در اندرزگو تهران بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی توسط سرویسکاران ماهر انجام می شود.

رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی در اندرزگو تهران بصورت شبانه روزی و در اسرع وقت توسط فنر و پمپ تراکم چاه بازکنی انجام می شود.

تعمیر فلاش تانک در محدوده اندرزگو

فلاش تانک یا سیفون توالت ایرانی گاهی اوقات دچار خرابی می شود که باید سرویس و برطرف شود , تعمیر فلاش تانک توالت ایرانی توسط تعمیر کار باتجربه در محدوده بلوار اندرزگو در کمترین زمان انجام می شود.

سرویس پکیج در محدوده اندرزگو

خراب شدن و به مشکل خوردن پکیج آپارتمان مشکلی است که هر از گاهی پیش می آید و به همین دلیل پکیج نیاز به تعمیر و سرویس کردن دارد و یا بعضی اوقات لازم است تا رایدیات ها هوا گیری شوند در این صورت با سرویسکاران ما تماس بگیرید تا در اولین فرصت و در اسرع وقت با مراجعه با محل مشکل را برطرف کنند.

شماره تلفن سرویسکار پکیج در محدوده بلوار اندرزگو : 09126471146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات