شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی خواجه عبدالله 09126471146 |

5/5

لوله بازکنی خواجه عبدالله

شرکت خدمات فنی نوین تهران گستر پارس برترین شرکت خدماتی در تهران است که در اسرع وقت و با نظافت کامل با پروتکل های بهداشتی توسط کارشناسان با بیش از 30 سال سابقه شبانه روزی و بدون تعطیلی در خدمت شما می باشد.
اگر در محدوده خواجه عبدالله زندگی می کنید و مشکل گرفتگی لوله حمام، آشپزخانه، توالت ایرانی و فرنگی و یا مشکل پر شدن چاه و بوی بد فاضلاب دارید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت با رعایت نظافت کامل آماده خدمت رسانی برای شما عزیزان باشیم.


<<شماره های تماس برای تخلیه چاه و لوله بازکنی خواجه عبدالله>>

 
خواجه عبدلله 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

خدمات لوله بازکنی در خواجه عبدالله

  • لوله بازکنی در محدوده خواجه عبدالله
  • سرویس توالت فرنگی و تعمیر و نصب آن
  • رفع نم و رطوبت
  • تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک
  • لوله کشی آب و فاضلاب
  • حفاری چاه فاضلاب و آب
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و رفع نم
  • تعمیر و رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی و فلاش تانک
  • تعمیر و سرویس کامل آبگرمکن و پکیج
  • و سایر خدمات دیگر در محدوده خواجه عبدالله و سایر مناطق تهران

 

لوله بازکنی به چند روش انجام می شود؟

لوله بازکنی با فنر

یکی از رایج ترین روش های لوله بازکنی، فنر زنی می باشد زیرا فنر زنی لوله های فاضلاب به دلیل چرخش فنر در داخل لوله رسوبات لوله را می تراشد و فنر زنی آسانتر و سریعتر از سایر روش ها انجام می شود.

لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا

در مواقعی که فنر زنی لوله ها میسر نباشد و یا فنر زنی برای رفع گرفتگی کارساز نباشد می توان گرفتگی لوله ها را با استفاده از پمپ تراکم هوا برطرف کرد. دستگاه تراکم هوا با فشرده سازی هوا در داخل مخزن و رها سازی یکباره گرفتگی لوله را برطرف می کند.

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت

گرفتگی لوله های اصلی فاضلاب منهول و سپتیک و لوله های اصلی ساختمان در گاهی اوقات با فنر و یا پمپ تراکم هوا برطرف نمی شود و باید از دستگاه واتر جت استفاده کرد. دستگاه واتر جت که معمولآ بر روی کامیون سوار است با فشار زیاد آب باعث رفع گرفتگی لوله می شود.


لوله بازکنی خواجه عبدالله شبانه روزی 

گرفتگی لوله های فاضلاب امری بدیهی و اجتناب ناپذیر است و در هر ساعت از شبانه روز ممکن است که اتفاق بیافتد و بدلیل شرایطی که لوله های فاضلاب مخصوصآ چاه توالت ایرانی و توالت فرنگی دارد در کمترین زمان باید گرفتگی لوله برطرف شود به همین دلیل شرکت خدماتی ما در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمات رسانی در کمترین زمان ممکن به همشهریان عزیز میباشد , لوله بازکنی خواجه عبدالله انصاری شبانه روزی و فوری

شماره تلفن لوله بازکنی خواجه عبدالله انصاری شبانه روزی : 09126471146


رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی در خواجه عبدالله انصاری 

خروجی فاضلاب کاسه توالت فرنگی به دلیل اینکه باریک است به همین دلیل بیشتر و زودتر از سایر لوله های فاضلاب دچار گرفتگی می شود. برای لوله بازکنی توالت فرنگی در خواجه عبدالله انصاری از فنر لوله بازکنی و پمپ تراکم هوا می توان بهره گرفت و با این روش بدون خرابی و در کمترین زمان گرفتگی لوله فاضلاب و سیفون توالت فرنگی برطرف می شود.

شماره تلفن چاه بازکنی توالت فرنگی در خیابان خواجه عبدالله : 22494592


نصب و تعمیر توالت فرنگی در خواجه عبدالله

برای نصب و تعمیر توالت فرنگی در منطقه خواجه عبدالله و تمام مناطق تهران با شرکت ما تماس بگیرید، این کار نیاز به متخصصین حرفه ای دارد که شرکت ما بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد.
گاهی این گرفتگی ها خیلی شدید است و بدون تخصص به راحتی نمی شود مشکل را رفع و رجوع کرد. در این شرایط بهتر است انتخاب درستی در زمینه پیدا کردن لوله بازکنی ( رفع گرفتگی توالت فرنگی در تهران )داشته باشید تا در هنگام گرفتگی سیفون توالت فرنگی در منطقه فلان و دیگر مناطق تهران بدون ایجاد مشکلی دیگر در اسرع وقت مشکل شما را رفع کنید.
با این‌ کار از خسارتی که افراد بی تجربه و غیر حرفه ای انجام می دهند جلو گیری می کنید. می توانید به این سایت اعتماد کرده و با متخصصین ما تماس بگیرید.
همچنین اگر به تازگی قصد خرید و نصب توالت فرنگی دارید، برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل علاوه بر تحقیق در اینترنت، می توانید جهت اطلاعات بیشتر با متخصصین ما به صورت کاملا رایگان مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات