شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی سردار جنگل 09126471146

5/5

لوله بازکنی سردار جنگل

شرکت خدمات فنی نوین تهران گستر پارس برترین شرکت خدماتی در تهران است که در اسرع وقت و با نظافت کامل با پروتکل‌های بهداشتی توسط کارشناسان با بیش از 30 سال سابقه شبانه روزی و بدون تعطیلی در خدمت شما می باشد.

اگر در محدوده سردار جنگل زندگی می کنید و مشکل گرفتگی لوله حمام، آشپزخانه، توالت ایرانی و فرنگی و یا مشکل پر شدن چاه و بوی بد فاضلاب دارید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت با رعایت نظافت کامل آماده خدمت رسانی برای شما عزیزان باشیم.

شماره‌های تماس لوله بازکنی سردار جنگل

 
سردار جنگل 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

ویژگی‌های لوله بازکنی سردار جنگل

  • دارای تکنسین‌ها و سرویسکاران مجرب و خوش سابقه
  • استفاده از بهترین و به‌روز‌ترین وسایل و تجهیزات مرتبط با چاه و فاضلاب
  • حفظ و رعایت تمامی نکات بهداشتی و ارائه خدمات با کم‌ترین کثیفی و خرابی ممکن
  • لوله بازکنی شبانه روزی در تمام ۷ روز هفته و در سریع‌ترین زمان ممکن
  • ارائه خدمات به صورت تضمینی همراه با جلب رضایت مشتری
  • دریافت پایین‌ترین قیمت مصوب در اتحادیه
  • سرعت و عملکرد سریع در ارائه خدمات مختلف همراه با بهترین کیفیت ممکن
  • و …

لوله بازکنی سردارجنگل

لوله بازکنی شبانه روزی در سردار جنگل

لوله بازکنی سردار جنگل در تمام طول شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد بود. شما می‌توانید در هر ساعتی که با مشکلات چاه و فاضلاب مواجه شدید، با لوله بازکنی سردار جنگل تماس بگیرید تا متخصصین این شرکت در اسرع وقت به جهت رفع مشکل شما اقدام کنند.

شماره تماس لوله بازکنی سردار جنگل 09126471146

بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی گیشا

لوله بازکنی بلوار فردوس

کار با دستگاه لوله بازکنی‌تراکم هوا در لوله بازکنی سردار جنگل

حتما به جهت کار با دستگاه پمپ‌تراکم هوا نیاز است که با افراد ماهر لوله بازکن تماس بگیرید، البته اخیرا دستگاه‌هایی کوچک‌تر نیز آمده که شما بتوانید به راحتی در منزل از آن‌ها استفاده کنید اما باید بدانید که قدرتمند نیستند و شاید زیاد چاره کار شما نباشند و تنها برای گرفتگی‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای کار با دستگاه پمپ‌تراکم هوا در ابتدا باید محل گرفتگی را پیدا کرده و لوله دستگاه‌تراکم هوا را از همان قسمت وارد لوله فاضلاب کنید.

حتما پیش از کار با دستگاه، سایر خروجی‌های فاضلاب را با استفاده از پارچه بپوشانید چون که هم زور و توان دستگاه در یک نقطه متمرکز شود و هم اینکه زمانی که گرفتگی از بین رفت چون که هوا با فشار زیادی در داخل لوله‌ها جریان دارد، کثیفی‌ها به همراه هوا داخل لوله به بیرون نپاشند.

نکته : به هیچ وجه برای گرفتگی‌هایی مانند مصالح ساختمانی، از دستگاه پمپ‌تراکم هوا بهره نگیرید چرا که امکان دارد انسداد و گرفتگی را وسیع‌تر کند، به همین خاطر به شما توصیه می‌کنیم تا حتما و حتما از لوله بازکن‌های با تجربه و متخصص بخواهید که این نوع گرفتگی‌ها را برطرف کنند.

لوله بازکنی سردار جنگل

معایب و خطرات استفاده کردن از قوی‌ترین مایع لوله باز‌کن

اگر بخواهیم از معایب و خطرات استفاده از مایع لوله بازکن قوی نکاتی را توضیح دهیم می‌توانیم به نکات زیر اشاره کنیم :

  1. تنفس گاز‌های متصاعد شده از اسید لوله باز‌کن موجب آسیب‌های جبران ناپذیری به ریه، مری، شش‌ها و معده شما خواهد شد و هر چه این مایع لوله بازکن قوی‌تر باشد تاثیر آن بر روی ریه‌ها بیش‌تر خواهد بود.
  2. برخورد این مایعات با پوست باعث ایجاد زخم‌های عیمق و شدیدی می‌شود.
  3. تماس قوی‌ترین محلول لوله بازکن با چشم شما بسیار خطرناک است و در بعضی مواقع حتی منجر به از دست دادن بینایی خواهد شد.
  4. در بیش‌تر مواقع باعث آسیب رساندن و پوسیدگی لوله‌های فاضلاب خواهند شد. استفاده مکرر از محلول‌های چاه بازکن قوی توالت موجب خوردگی و پوسیدگی لوله‌های فاضلاب می‌شوند.

اسید‌های لوله بازکن در کنار تمامی مزایایی که دارند، دارای خطرات احتمالی هم هستند. اطلاع نداشتن از این گونه خطرات و همچنین سهل انگاری در زمان استفاده کردن از مایع لوله باز‌کن باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری خواهد شد.

روش مطمئن‌تر، بهره مندی از خدمات لوله بازکنی سردار جنگل می باشد.

شماره تماس لوله بازکنی سردار جنگل 09126471146

تعمیر توالت فرنگی

قوی‌ترین محلول لوله بازکن خانگی

اگر قصد استفاده کردن از اسید‌های لوله بازکنی شرکتی و قوی را ندارید و یا لوله فاضلاب‌ها قدیمی و فرسوده هستند، نگران نباشید. برای از بین بردن گرفتگی‌های لوله و چاه فاضلاب می‌توانید از لوله باز‌کن‌های فوری خانگی نیز استفاده کنید.

بهترین محلول لوله باز‌کن خانگی‌ترکیب سرکه و جوش شیرین می‌باشد که علاوه بر از بین بردن گرفتگی‌ها، بوی بد فاضلاب را هم برطرف خواهد کرد. علاوه بر این‌ترکیب می‌توانید از دیگر‌ترکیبات زیر هم استفاده کنید :

  • جوش شیرین، نمک و آب گرم
  • مخمر نان

برگشت آب از لوله فاضلاب بر اثر تجمع و سفت شدن فضولات

استفاده نکردن همیشگی و متناوب از فلاش تانک و نریختن آب در چاه فاضلاب باعث می‌شود که به مرور زمان فضولات ته نشین شده و بر اثر زمان سفت شوند و به علت گرفتگی و انسداد لوله فاضلاب و یا علت برگشت آب از لوله‌های فاضلاب توالت تبدیل شوند. راه جلوگیری از این مشکل، استفاده از فلاش تانک بعد از شستشو است.

در صورت بروز این نوع از نشانه‌های گرفتگی لوله فاضلاب، راهکار برطرف کردن آن، ریختن محلول‌های لوله باز‌کنی در چاه و بعد ریختن مقدار زیادی آب به درون لوله است تا اسید کار خود را انجام دهد.

برای این کار می‌توانید از فروشگاه‌های ابزار فروشی اسید‌هاب لوله بازکنی را تهیه نمایید. منتها پیش از خرید برای فروشنده توضیح دهید که اسید را برای چه استفاده و کاری می‌خواهید، تا با خرید اسید لوله بازکنی مناسب بتوانید گرفتگی‌های لوله فاضلاب را از بین ببرید.

در زمان استفاده از اسید‌های لوله بازکنی نهایت دقت را به خرج دهید، چون که ریختن و یا پاشیدن قطرات اسید بر روی پوست شما موجب بروز فاجعه‌ای جبران ناپذیر خواهد شد. اگر هم در این کار مهارت لازم را ندارید، می‌توانید از فنی کارانی که در این حوزه تخصص دارند در لوله بازکنی سردار جنگل کمک بگیرید.

شماره تماس لوله بازکنی سردار جنگل 09126471146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات