شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی تهران ☎ 09126471146

لوله بازکنی تهران
5/5

شرکت نوین تهران گستر پارس با نزدیک به از نیم قرن تجربه در زمینه لوله بازکنی تهران با مجهز بودن به به‌روز‌ترین دستگاه‌ها و همچنین حضور نیروی انسانی مجرب و ماهر، آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

شرکت ما با داشتن شعبه‌های متعدد در سراسر نقاط تهران مانند پاسداران، تهرانپارس و …، قادر به پوشش تمامی مناطق و محله‌های تهران است. رعایت کامل اصول و نکات بهداشتی و استفاده از ماسک، همیشه در الویت ما برای ارائه خدمات می‌باشد.

با توجه به اینکه امکان دارد گرفتگی و مسدود شدن لوله در ساعات پایانی شب رخ دهد، در نتیجه شرکت نوین تهران گستر پارس تمامی نیروهای متخصص خود را در تمام نقاط تهران مستقر نموده تا لوله بازکنی ۲۴ ساعته را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

این خدمات شامل مناطق شمال، جنوب، غرب، شرق و مرکز تهران می‌باشد. شما در هر نقطه ای از تهران که باشید می‌توانید بدون محدودیت در زمان و مکان از خدمات بهترین شرکت لوله بازکنی در پایتخت یعنی شرکت ما، نهایت استفاده را ببرید.

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی در تهران

  • لوله بازکنی در تمامی نقاط تهران بصورت شبانه روزی
  • نصب، سرویس و تعمیر توالت فرنگی
  • رفع رطوبت و نم
  • تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک
  • لوله کشی آب و فاضلاب
  • حفاری چاه آب و فاضلاب
  • از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و رفع نم و رطوبت
  • تعمیر و رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی و فلاش تانک
  • تعمیر و سرویس کامل پکیج و آبگرمکن

شماره تلفن لوله بازکنی تهران

در زمان وقوع گرفتگی و مسدود شدن لوله‌ها، یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای حل مشکل لوله‌ها، زمان است. پس بنابراین برای اطمینان خاطر لازم است که ما همیشه شماره تلفن لوله بازکنی را داشته باشیم. شماره‌های زیر را یادداشت کرده تا در صورت نیاز با ما تماس بگیرید تا به سرعت برای حل مشکل تان به شما کمک کنیم.

شماره تماس لوله بازکنی تهران

 
تهران 09126471146
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

لوله بازکنی شبانه روزی ارزان

ارائه خدمات رفع گرفتگی لوله به صورت ۲۴ ساعته در تهران یکی از مهمترین ویژگی‌های خدماتی شرکت نوین تهران گستر پارس می‌باشد.

همانطور که می‌دانیم مسدود شدن لوله‌های فاضلاب در هر زمانی از شبانه روز ممکن است رخ دهد و چالش‌های زیادی را به وجود بیاورد. به همین علت نیروهای خدماتی این شرکت آماده ارائه خدمات جهت رفع مشکلات احتمالی در لوله فاضلاب می‌باشند.

شبانه روزی بودن خدمات این شرکت از زمان تاسیس در حال ارائه می‌باشد. رفع گرفتگی و انسداد لوله‌های فاضلاب توسط شرکت‌های خدماتی به عنوان یکی از ضروری‌ترین خدمات به حساب می‌آید. در نتیجه مردم کلان شهرها به راحتی می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز این خدمات را درخواست و دریافت کنند.

ارائه خدمات در زمینه رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب به صورت شبانه روزی در تهران سرویسی نیست که بتوانید از هر شماره و مرکزی درخواست کنید. پس از بحث در مورد هزینه و منطقی بودن آن، باید از قابل اطمینان بودن و همچنین تخصص شرکت در این زمینه نیز اطمینان حاصل کنید. قابل اعتماد بودن شخص یا مرکز خدمات بیشتر از هر چیز دیگری مهم و ارزشمند است.

ما اقدامات لازم را برای ارائه خدمات 24 ساعته در تمامی نقاط تهران انجام داده ایم و برای این امر می‌توانید به آسانی با پشتیبانی خدمات موسسه مختارپور تماس بگیرید.

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی فوری

لوله بازکنی فوری تهران به صورت تمام وقت و شبانه روزی انجام می‌شود و در کم تر از 30 دقیقه پس از تماس شما و اعلام آدرس، لوله بازکن مجرب شرکت نوین تهران گستر پارس در محل شما حاضر شده و در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به بررسی و باز کردن لوله مسدود شده کرده تا مشکل شما به طور کامل حل شود.

جالب است بدانید که پس از اتمام کار توسط سرویسکار شرکت ما، مشکل بوی بد و نامطبوع فاضلاب از بین می‌رود و این بوی بد دیگر به وجود نخواهد آمد.

لوله بازکنی فوری در کوتاه‌ترین زمان ممکن با تضمین کیفیت بالا انجام می‌شود. هر بخش از منزل شما مثل آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و … که با مشکل روبه‌رو شده باشد، فوراً توسط بهترین و مجرب‌ترین سرویسکاران شرکت به همراه دستگاه‌های به‌روز برطرف می‌شود و به طور کامل و تضمینی لوله مسدود شده باز می‌شود و مثل روز اول، به شما مشتریان عزیز تحویل داده خواهد شد.

علت گرفتگی لوله فاضلاب

گیر کردن اجسام و اشیاء در درون لوله یکی از اصلی‌ترین علل گرفتگی لوله فاضلاب است. بعضی از اوقات پیش می‌آید که شئ ای مانند تلفن همراه , اهرم شیر , فرچه توالت , دستمال , قطعه طلا و … به داخل چاه توالت یا حمام و … می‌افتد که اگر این اشیاء و اجسام از داخل سیفون لوله خارج نشوند، موجب گرفتگی و انسداد لوله‌ها خواهند شد.

علاوه بر گیر کردن اشیاء، یکی دیگر از دلایل شایع انسداد لوله فاضلاب، لوله کشی غیر استاندارد و نامناسب است. اگر قطر لوله برای مصرف فاضلاب ساختمان مناسب نباشد و یا از اتصالات غیر اصولی و غیر استاندارد استفاده شود، چاه فاضلاب دچار گرفتگی می‌شود.

ورود چربی‌ها به داخل لوله آشپزخانه موجب رسوب کردن لجن چربی در داخل لوله می‌شود که در نتیجه لوله فاضلاب دچار گرفتگی و انسداد خواهد شد. در این صورت شما می‌توانید با شرکت لوله بازکنی نوین تهران گستر پارس ما تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان مشکلتان را بررسی و رفع کنیم.

علائم گرفتگی لوله فاضلاب

به طور معمول لوله‌ها قبل از آن که دچار گرفتگی و انسداد شوند، علائمی از خود نشان می‌دهند. در نتیجه باید از این علائم آگاهی کامل داشته باشیم تا در صورت مشاهده آن‌ها، بتوانیم از گرفتگی لوله جلوگیری کنیم.

موارد زیر از مهم‌ترین نشانه‌های گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌باشند :

  • پخش بوی نامطبوع فاضلاب در منزل و ساختمان
  • پخش بوی نامطبوع فاضلاب هنگام ریختن آب به درون سینک ظرفشویی
  • کند بودن فرآیند تخلیه آب در سینک ظرفشویی
  • بیرون زدن آب از زیر سینک یا ماشین لباسشویی در هنگام شستشو
  • زیاد شدن تعداد حشرات موذی ( مانند سوسک) در منزل و ساختمان

قیکت بازکردن لوله

قیمت لوله بازکنی تهران

بر اساس نرخ اتحادیه، هزینه‌های لوله بازکنی را عوامل مختلفی تعیین می‌کند. تعداد لوله‌هایی که دچار گرفتگی شده، نوع و شدت گرفتگی، طول لوله، روش برطرف کردن مشکل گرفتگی و … از مهم‌ترین عواملی هستند که بر هزینه‌های لوله بازکنی تاثیر می‌گذارند.

در بیشتر مواقع با استفاده از فنر می‌توان مشکل گرفتگی لوله‌ها را برطرف کرد. اما همیشه هم مشکل گرفتگی به همین سادگی‌ها حل نمی‌شود و باید کار‌های دیگری انجام داد. به طور مثال در بعضی مواقع در زمان گرفتگی لوله، لازم است که چاه فاضلاب کل ساختمان تخلیه شود.

زمانی که به دلیل ریزش چاه، چاه فاضلاب دچار گرفتگی می‌شود، علاوه بر فرآیند تخلیه چاه لازم است عمل لایروبی چاه و کفتراشی چاه نیز انجام شود. بنابراین با توجه به زمان بر بودن این کار‌ها و همچنین تخصصی تر بودن آن‌ها، قیمت نهایی لوله بازکنی نیز افزایش پیدا می‌کند.

تعداد لوله‌هایی که دچار گرفتگی شده‌اند، یکی از عواملی است که روی هزینه لوله بازکنی تاثیر می‌گذارد. به این ترتیب هر چه تعداد خطوط لوله بیشتر باشد، هزینه‌های بازگشایی و حل مشکل آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. علاوه بر تعداد لوله‌های گرفتگه شده، شدت گرفتگی لوله نیز روی هزینه نهایی لوله بازکنی تأثیر خواهد گذاشت.

به جز موارد ذکر شده، روشی که در باز کردن گرفتگی لوله به کار گرفته می‌شود نیز موثر است. لوله بازکنی با فنر، دستگاه تراکم هوا، دستگاه ژنراتور و … هر کدام هزینه مخصوص به خود را دارند که با توجه به نوع گرفتگی لوله، از هر یک از این روش‌ها می‌توان استفاده استفاده کرد.

همچنین در بعضی از موارد لازم است بخشی از ساختمان را تخریب کرد تا مشکل لوله مسدود شده برطرف شود. در نتیجه قیمت لوله بازکنی در چنین شرایطی بسیار زیاد می‌شود.

لوله بازکنی تهران

انواع روش‌های لوله بازکنی تهران

رفع گرفتگی لوله یا به عبارت دیگر لوله بازکنی در تهران روش‌های مختلفی دارد که بهترین روش آن استفاده از فنر لوله بازکنی و دستگاه ژنراتور می باشد.

رفع گرفتگی لوله با فنربرقی

یکی از رایج‌ترین روش‌های لوله بازکنی، فنر زنی می باشد زیرا فنر زنی لوله‌های فاضلاب به دلیل چرخش فنر در داخل لوله رسوبات لوله را می تراشد و فنر زنی آسانتر و سریعتر از سایر روش‌ها انجام می شود.

از فنر لوله بازکنی جهت رفع گرفتگی‌های سخت لوله فاضلاب توالت، آشپزخانه، حمام، پشت بام و کفشور استفاده می شود.
دستگاه لوله بازکنی، دستگاهی شبیه به دریل می باشد. این دستگاه از موتور و فنر سه نظام به وجود آمده که فنر به سر آن وصل شده است.

در واقع فنر لوله بازکنی یک فنر مخصوص لوله بازکنی می باشد که قابلیت انعطاف و حرکت در درون لوله را دارد.
روش کار این دستگاه به این صورت است که ابتدا فنر را به سر سه نظام دریل یا موتور مخصوص متصل کرده و سر دیگر فنر را به درون لوله گرفته شده وارد می کنیم.
پس از آن موتور را روشن کرده تا فنر شروع به چرخش کند. هنگامی که موتور روشن شد و فنر لوله بازکنی شروع به چرخیدن کرد، به آرامی فنر را به درون لوله فشار می دهیم.
این کار را تا جایی که فنر به قسمت گرفته شده برسد انجام می دهیم. هنگامی که که نوک فنر به گرفتگی لوله برسد، موجب حرکت خاک و مواد جامد سخت داخل لوله شده و آن‌ها را به سمت چاه هدایت می کند.

مزایای دستگاه فنر زنی

  • این دستگاه برای انواع گرفتگی‌ها مناسب و کار آمد است.
  • تنها با استفاده از این دستگاه امکان رسوب زدایی وجود دارد.
  • احتیاج نداشتن به برق فشار قوی.
  • سبک و کوچک بودن دستگاه و حمل آسان.
  • رفع گرفتگی لوله با کمترین کثیف کاری.
  • سرعت بالا در لوله بازکنی
  • مخصوص لوله‌های فاضلاب صنعتی و خانگی
  • دارای طول 1 الی 30 متر
  • توانایی رفغ گرفتگی لوله با سیمان، قیر، دوغاب و ملات و گچ

معایب رفع گیر لوله با فنر برقی

تا الان عیب و نقصی برای دستگاه لوله بازکنی دیده نشده است. معمولا این دستگاه از طرف شرکت‌های معتبر و بزرگ در این زمینه برای برطرف کردن انواع گرفتگی‌های فاضلاب استفاده می‌شود.

لوله بازکنی تهران

لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا

یکی از ابزار‌هایی که جهت باز کردن و رفع مشکل گرفتگی لوله‌ها استفاده می‌شود دستگاه پمپ تراکم هوا می‌باشد. این دستگاه کارایی بالایی دارد و جهت برطرف کردن گرفتگی‌های شدید استفاده می‌شود.

شرکت لوله بازکنی مختارپور با استفاده از این دستگاه تصمین خواهد کرد که لوله‌های فاضلاب شما برای مدت طولانی مسدود نخواهد شد.

نحوه کار با دستگاه پمپ تراکم هوا

دستگاه‌های زیاد و مختلفی جهت باز کردن گرفتگی لوله‌ها استفاده می‌شوند. یکی از این وسایل دستگاه پمپ تراکم هوا است. مهم‌ترین کاربرد این دستگاه، باز کردن لوله‌هایی با گرفتگی شدید و جدی می‌باشد.

یکی از علت‌های انسداد لوله وجود اجسام سخت کوچک است که این دستگاه با فشار هوا هرگونه گرفتگی را برطرف خواهد کرد. در صورتی که دلیل گرفتگی چاه سنگ و گل باشد باید از دستگاه فنر لوله بازکنی استفاده کرد.

یکی از مزیت‌های لوله بازکنی با دستگاه پمپ تراکم هوا قدرت و فشار بالای آن است که با این فشار و قدرت به آسانی مشکل گرفتگی‌ها حل می‌شود.

مزایای دستگاه تراکم هوا

  • با توجه به قدرت بالای دستگاه برای رفع گرفتگی‌های شدید مناسب است.
  • بسیار مناسب جهت برطرف کردن گرفتگی لوله‌ها بر اثر افتادن اشیاء
  • مناسب برای باز کردن گرفتگی بر اثر شن و ماسه

معایب دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی تهران

  • هنگام استفاده از این دستگاه لازم است که تمام مسیر‌های خروجی لوله فاضلاب بسته شود.
  • به هیچ عنوان برای رفع گرفتگی‌های سیمان، قیر و دوغاب مناسب نیست.
  • کثیف کاری زیادی به همراه دارد
  • فقط برای لوله‌های صنعتی قابل استفاده می‌باشد

لوله بازکنی با دستگاه واتر جت

برطرف کردن گرفتگی لوله با واتر جت برای گرفتگی‌های خیلی سخت و شدید با مسیر‌های طولانی که روش‌های فنر زنی و پمپ تراکم هوا جواب‌گو نباشد از آن استفاده می‌شود. همانطور که از نام آن مشخص است فشار بسیار شدید آب به وسیله شلنگ مخصوص و سری مخصوص به داخل لوله هدایت می‌شود. از دستگاه واتر جت اغلب در مسیر‌های بین منهول‌ها و سپتیک‌ها استفاده می‌شود.

لوله بازکنی تهران

تشخیص ترکیدگی لوله

تشخیص و پیدا کردن محل دقیق ترکیدگی لوله‌های آب و فاضلاب با به کار گیری از به‌روز‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها توسط متخصصین مجرب و با تجربه شرکت نوین تهران گستر پارس در تمامی نقاط تهران به صورت تضمینی انجام می‌شود. علاوه بر تشخیص دقیق محل ترکیدگی، تعمیر نشتی و چکه لوله‌های آب و فاضلاب نیز پس از مشخص کردن محل ترکیدگی در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن برای شما عزیزان انجام می‌شود.

تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه

روند و مکانیزم تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله‌ها در همه دستگاه‌ها تقریبا به یک شکل است. روند کار دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله بر اساس ارسال و دریافت امواج می‌باشد.

در ابتدا این فرآیند محفظه مخصوص را بر روی دیوار، کف یا هر جای دیگری که لوله از آن جا عبور کرده قرار می‌دهند تا دستگاه امواج مخصوص خود را ارسال کند. بعد از ارسال امواج به وسیله دستگاه، این امواج به لوله برخورد کرده و به سمت دستگاه برمی‌گردد و گیرنده‌ها آن‌ها را (امواج بازگردانده شده) دریافت می‌کنند. در انتها سیستم کامپیوتری دستگاه، امواج بازگردانده شده را آنالیز می‌کند و به این ترتیب محل دقیق نشتی مشخص خواهد شد.

مهم‌ترین فاکتور‌هایی که در نحوه تشخیص صحیح این دستگاه‌ها، تاثیر گذار می‌باشند عبارتند از:

  • جنس لوله‌ها
  • مقدار نشتی و ترکیدگی لوله
  • عمق لوله و میزان فشار آب خروجی

پیشگیری از گرفتگی لوله در تهران

با رعایت تعدادی از نکات و انجام یکسری از کار‌ها می‌توانید از گرفتگی لوله‌ها جلوگیری کنید.

همانطور که اطلاع دارید ظروف کثیف به چربی و روغن آغشته هستند. روغن و چربی‌ها هنگام شستن ظروف کثیف وارد لوله سینک ظرفشویی شده و باعث گرفتگی و انسداد لوله می‌شوند. در نتیجه برای پیشگیری از مسدود شدن لوله سینک ظرفشویی باید از ورود روغن و چربی‌های ظروف کثیف جلوگیری کرد. برای این کار می‌توانید قبل از شستشوی ظروف، روغن و چربی‌ها را از آن‌ها جدا کنید.

صافی‌ها برای جلوگیری از ورود مواد جامد، آشغال و … به داخل لوله طراحی و تولید شده‌اند. در نتیجه حتما از صافی در دهانه سینک ظرفشویی، حمام و آشپزخانه استفاده کنید.

در صورتی که با گرفتگی جزئی و خفیف لوله مواجه شدید، می‌توانید با ریختن مقداری آب جوش، از جمع شدن چربی، مو، پلاستیک و … جلوگیری کنید. با این کار از گرفتگی‌های شدید و جدی لوله در ساختمان پیشگیری خواهید کرد.

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات