شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی فرجام 09126471146

5/5

لوله بازکنی فرجام | موسسه مختارپور ارائه دهنده خدمات مربوط به لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفر انواع چاه , لایروبی و کفتراشی چاه فاضلاب , خدمات تعمیر و سرویس توالت فرنگی و فلاش تانک , رفع نم و برطرف کردن رطوبت , تشخیص ترکیدگی لوله و تعمیر آن و …

خدمات فنی مختارپور آماده است تا خدمات لوله بازکنی فرجام را به صورت شبانه روزی انجام دهد. شرکت خدمات فنی نوین تهران گستر پارس برترین شرکت خدماتی در تهران است که در اسرع وقت و با نظافت کامل با پروتکل های بهداشتی توسط کارشناسان با بیش از 30 سال سابقه شبانه روزی و بدون تعطیلی در خدمت شما می باشد.

اگر در محدوده فرجام زندگی می‌کنید و مشکل گرفتگی لوله فاضلاب حمام ، گرفتگی چاه آشپزخانه آشپزخانه ، گرفتگی چاه توالت ایرانی و سیفون توالت فرنگی و یا مشکل پر شدن چاه فاضلاب , خرابی سیفون توالت فرنگی و فلاش تانک و بوی بد فاضلاب دارید با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت با رعایت نظافت کامل آماده خدمت رسانی برای شما عزیزان باشیم.

<<شماره های تماس برای بازکردن لوله>>

 
فرجام 02177567980
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

لوله بازکنی شبانه روزی

گرفتگی لوله فاضلاب و لوله بازکنی از جمله خدماتی هست که به دلیل شرایط خاصی که دارند لازم است که ارائه خدمات به صورت شبانه روزی انجام شود.

مشکل گرفتگی لوله های فاضلاب هم یکی از این موارد است که به خاطر شرایط خاص ممکن است در هر زمان از شبانه روز اتفاق بیوفتد پس باید در کمترین زمان گرفتگی لوله در شب یا روز برطرف شود.

ما مفتخر هستیم که خدمات رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در محدوده خیابان فرجام و سایر نقاط تهران را به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی انجام میدهیم.

لوله بازکنی فرجام
لوله بازکنی فرجام

قیمت لوله بازکنی در فرجام

عوامل مختلفی بر قیمت نهایی خدمات لوله بازکنی تأثیرگذار هستند که بد نیست با آن ها آشنا شوید.

  • تعداد لوله های مسدود شده، یکی از عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی در فلان است.
    به این صورت که هرچه تعداد لوله های گرفته شده بیشتر باشد، به مراتب هزینه بازکردن آن هم بیشتر می شود.
  • در کنار تعداد لوله های مسدود شده، شدت گرفتگی لوله هم بر قیمت نهایی لوله بازکنی تأثیرگذار است.
  • علاوه بر موارد گفته شده، نوع روش بازکردن لوله هم مؤثر است.
    لوله بازکنی با فنر، دستگاه تراکم هوا، دستگاه ژنراتور و … هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند که با توجه به نوع گرفتگی لوله، از هر یک از آن ها استفاده می شود.

همچنین در بعضی موارد، ممکن است برای بازکردن لوله مسدود شده، قسمتی از ساختمان تخریب شود. بنابراین هزینه لوله بازکنی در چنین مواردی بسیار زیاد می شود.

قیمت لوله بازکنی فرجام : 09126471146 مختارپور


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی شهید مدنی

لوله بازکنی لویزان


شیوه رفع گرفتگی لوله در فرجام

در برخی موارد می توانید خودتان به باز کردن لوله اقدام کنید. با این کار در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهید کرد. در ابتدا یک ظرف آب جوش آماده کنید و آن را درون لوله مسدود شده بریزید. بعد از آن یک سیم بلند و قابل انعطاف را درون لوله کرده و تا جایی که می شود آن را فشار دهید. اگر لوله توسط ذرات جامد مسدود شده باشد، گرفتگی آن رفع شده و راه لوله باز می شود.

پس از آن به راه لوله باز شد، با استفاده از یک لیوان سرکه و نصف لیوان جوش شیرین و مخلوط کردن آن ها با یکدیگر، یک محلول لوله بازکنی خانگی درست کنید و آن را به داخل لوله بریزید. در آخر دو کتری آب جوش به درون لوله بریزید تا ذرات اضافی و باقی مانده را با خود بشوید و ببرد.

شماره تلفن خدمات رفع گرفتگی لوله در فرجام : 02177567980

لوله بازکنی فرجام
لوله بازکنی فرجام

تخلیه چاه در خیابان فرجام

موسسه خدمات فنی مختارپور آماده ارائه خدمات و عقد قرارداد کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه خدمات لوله بازکنی , تخلیه چاه در محدوده خیابان فرجام , لایروبی و کفتراشی چاه , حفاری انواع چاه , طوقه چینی و کول گذاری , تعمیر توالت فرنگی , سرویس فلاش تانک , رفع نم و رفع بوی بد فاضلاب و … میباشد

تخلیه چاه با تانکر مکنده : در صورتی که شما میخواهید فاضلاب و لجن چاه را به صورت کامل تخلیه کنید و باز کردن درب چاه با کمترین خرابی را انجام دهید میتوانید از تانکر تخلیه چاه مکنده در محدوده خیابان فرجام و سایر مناطق تهران بهره بگیرید

شماره تلفن تخلیه چاه در فرجام : 09126471146 مختارپور

لوله بازکنی فرجام
لوله بازکنی فرجام

نصب و تعمیر توالت فرنگی در فرجام

برای نصب و تعمیر توالت فرنگی و سرویس کردن خرابی فلاش تانک در تمامی مناطق تهران با شرکت ما تماس بگیرید، این کار نیاز به متخصصین حرفه ای دارد که شرکت ما بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد.

( شماره تلفن تعمیرکار توالت فرنگی در فرجام : 09126471146 )

لوله بازکنی فرجام
لوله بازکنی فرجام

گاهی این گرفتگی ها خیلی شدید است و بدون تخصص به راحتی نمی شود مشکل را رفع و رجوع کرد. در این شرایط بهتر است انتخاب درستی در زمینه پیدا کردن لوله بازکنی ( رفع گرفتگی توالت فرنگی در تهران )داشته باشید تا در هنگام گرفتگی سیفون توالت فرنگی در منطقه فلان و دیگر مناطق تهران بدون ایجاد مشکلی دیگر در اسرع وقت مشکل شما را رفع کنید.
با این‌ کار از خسارتی که افراد بی تجربه و غیر حرفه ای انجام می دهند جلو گیری می کنید. می توانید به این سایت اعتماد کرده و با متخصصین ما تماس بگیرید.

( شماره تلفن تعمیرکار سیفون فلاش تانک در محدوده خیابان فرجام : 09126471146 مختارپور )

همچنین اگر به تازگی قصد خرید و نصب توالت فرنگی دارید، برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل علاوه بر تحقیق در اینترنت، می توانید جهت اطلاعات بیشتر با متخصصین ما به صورت کاملا رایگان مشورت کنید.

تعمیر فلاش تانک در فرجام ( رفع گرفتگی لوله در فرجام )

سیفون فلاش تانک به دلیل گذشت زمان در طی چند سال و یا به دلیل بی کیفیت بودن قطعات مصرفی در قسمت سیفون ممکن است دچار خرابی شود و عملکرد خود را از دست بدهد

( موسسه خدمات فنی مختارپور با اسنفاده از به روز ترین تجهیزات روز دنیا و بهره گیر از متخصصان ماهر و مجرب در امور خدمات لوله بازکنی , تخلیه چاه , تعمیر فلاش تانک و  سرویس توالت فرنگی , حفاری انواع چاه , تعمیرات تاسیسات و … در محدوده خیابان فرجام آماده خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد )

بیشترین خرابی فلاش تانک مربوط به قسمت تخلیه آب است که باعث نشت آب از مخزن به داخل کاسه توالت میباشد و خرابی دیگر فلاش تانک پر نشدن و یا دیر پر شده مخزن میباشد که این هم به دلیل خرابی فلوتر فلاش تانک میباشد , در صورتی که با خرابی فلاش تانک مواجه شدید میتوانید از تعمیرکار فلاش تانک شرکت ما کمک بگیرید تا خرابی سیفون فلاش تانک را سروی و نعمیر کند

شماره تلفن تعمیر کار فلاش تانک و لوله بازکنی در محدوده خیابان فرجام : 09126471146

لوله بازکنی فرجام

رفع بوی بد فاضلاب لوله سینک با مخمر نان

مخمر نان را می‌توانید از سوپر مارکت ها یا لوازم قنادی ها خریداری کنید. در ابتدا یک کاسه آب جوش آماده کنید و یک بسته مخمر نان را داخل آن خالی کنید و با آن به خوبی ترکیب کنید. حال برای برطرف کردن بوی بد لوله فاضلاب تنها کافی است که این مایع به دست آمده را در لوله ای که بوی نامطبوع می‌دهد بریزید و به مدت یک شبانه روز به آن فرصت دهید تا به صورت کامل چربی ها و کثیفی هایی که به لوله چسبیده‌اند را برطرف کند.

بهتر است بعد از گذشت یک شبانه روز لوله را به خوبی با آب گرم بشویید تا به صورت کامل لوله تمیز شود و فرآیند برطرف کردن بوی بد توالت ایرانی یا لوله سینک ظرفشویی منزل شما به درستی انجام شود.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر بوی نامطبوع فاضلاب را فقط در زمان بارندگی احساس می‌کنید، لوله ی هواکش چاه فاضلاب که به پشت بام رفته یا همان لوله ونت شما دچار مشکل شده است، در این صورت باید حتما جهت تعویض یا تعمیر آن اقدام نمایید.

در صورت بروز مشکلات جدی و در صورت نیاز به حضور متخصصان حرفه ای و مجرب لوله بازکن و چاه بازکن با سابقه فعالیت بالا جهت برطرف کردن مشکل چاه و فاضلاب، با موسسه مختارپور تماس بگیرید تا افراد متخصص شرکت در این زمینه در کمترین زمان ممکن خودشان را جهت رفع مشکل پیش آمده به منزل شما برسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات