شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی پل رومی | 09126471146

5/5

لوله بازکنی پل رومی 

شرکت نوین تهران گستر پارس بهترین مرکز ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی , تخلیه چاه , خدمات سرویس توالت فرنگی , حفر انواع چاه , تعمیر تاسیسات و … در محدوده پل رومی و سایر مناطق تهران در خدمت شما است.

22494592 – 09126471146 مختارپور

شرکت نوین تهران گستر پارس با بیش از 20 سال سابقه فعالیت مستمر در زمینه خدمات لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفاری انواع چاه , تعمیر و خدمات توالت فرنگی , تعمیر تاسیسات ساختمانی , امور بنایی و … آماده عقد قرارداد کوتاه مدت و بلند مدت با تمام ارگانهای خصوصی و دولتی , منازل و مجتمع ها , شرکت ها و … می باشد.باشد که بتوانیم رضایت شما را جلب نماییم.

لوله بازکنی پل رومی شمال تهران - تخلیه چاه شمال تهران
لوله بازکنی پل رومی شمال تهران – تخلیه چاه شمال تهران

توجه: مشاوره بصورت تمام وقت رایگان می باشد.


شماره های تماس برای تخلیه چاه و لوله بازکنی پل رومی

 
پل رومی 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

لوله بازکنی پل رومی

رفع گرفتگی لوله های فاضلاب در محدوده پل رومی و سایر مناطق شمال تهران با بهره گیری از دستگاه ژنراتور و فنر لوله بازکنی توسط سرویسکار ماهر و باتجربه با کمترین هزینه و در کمترین زمان انجام می شودو برای سفارش خدمات لوله بازکنی در پل رومی فقط کافی است تا با یکی از شماره های ما تماس حاصل فرمائید تا ما بهترین خدمات را در کمترین زمان و کمترین هزینه در اختیار شما قرار دهیم.

شماره های تماس :  22494592 – 22440327  –  09126471146  مختارپور


علت گرفتگی لوله فاضلاب

  • دلیل عمده و اصلی گرفتگی سیفون توالت ایرانی و توالت فرنگی افتادن اشیاء و اجسام داخل توالت است که باغث گرفتگی چاه فاضلاب می شود. وقتی جسمی از دستتان رها شد و به داخل لوله توالت افتاد مطمئن باشید که در آینده یا حتی چند روز دیگر مسیر لوله را مسدود خواهد کرد پس بهتر است تا همان موقع به فکر خارج کردن آن جسم یا شیئ از داخل لوله باشید. سرویسکاران ما با تجهیزات مورد نیاز اشیاء و اجسام را از داخل سیفون لوله فاضلاب خارج می کنند و گرفتگی لوله را رفع می نمایند. گرفتگی لوله توالت ایرانی به خاطر رسوب بستن جداره لوله هم اجتناب ناپذیر است که سرویسکاران لوله بازکنی ما در پل رومی با فنر زدن چاه فاضلاب گرفتگی لوله را برطرف می کنند.
  • علت اصلی گرفته شدن لوله فاضلاب آشپزخانه رسوب چربی در دیواره لوله فاضلاب آشپزخانه می باشد که این نوع گرفتگی با فنر زنی لوله فاضلاب رفع می شود. بعضی اوقات به خاطر لوله کشی قدیمی و غیر استاندارد  امکان فنر زنی لوله فاضلاب آشپزخانه وجود ندارد پس می توان از دستگاه پمپ تراکم هوا برای رفع گرفتگی و باز کردن گیر لوله فاضلاب استفاده کرد.
  • یکی از دلایل گرفتگی لوله فاضلاب لوله کشی غیر اصولی و غیر استاندارد است که باعث می شود تا اجسام کوچک مثل نخ طی , موی سر و … در مسیر به لوله چسبیده و دچار گرفتگی شود.
  • گرفتگی توالت فرنگی اکثرآ به خاطر انداختن دستمال , پد بهداشتی , افتادن صابون و … است.
  • علت اصلی گرفتگی لوله فاضلاب پشت بام نداشتن طوری لوله است وقتی کف شور پشت بام طوری مناسبی نداشته باشد چیز هایی مانند برگ درخت گرد و خاک و ماسه و … به تدریج به داخل لوله می روند و باعث گرفتگی لوله پشت بام می شوند.
  • گرفتگی لوله اصلی ورودی یا خروجی منهول و سپتیک هم در درجه اول رسوب چربی در جداره لوله است. البته وجود اشغال هم دلیل دیگر گرفتگی لوله منهول و سپتیک است که بهترین راه برای رفع گرفتگی لوله اصلی منهول و سپتیک استفاده از پمپ تراکم آب و دستگاه واتر جت است. واتر جت با متراکم ساختن فشار آب مسیر گرفتگی را شستشو و گرفتگی را رفع می کند.

خدمات لوله بازکنی در پل رومی تهران

لوله بازکنی پل رومی به صورت شبانه روزی و ارزان توسط بهترین سرویسکاران ما انجام می شود. در ضمن لوله بازکنی محدوده پل رومی با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا بدون صدمه وارد کردن به لوله و بدون خرابی و بدون کثیف شدن محل گرفتگی لوله انجام می شود.


لوله بازکنی پل رومی فوری 

خدمات لوله بازکنی از جمله خدماتی است که سرویسکار باید در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شود چون در برخی موارد گرفتگی لوله اصلی باعث می شود تا تمام فاضلابی که طبقات بالای ساختمان مصرف می کنند از طبقه اول یا سایر طبقات سر ریز کند. بعضی اوقات پیش می آید که فرد وارد منزل می شود و مشاهده می کند که فاضلاب از سرویس توالت یا آشپزخانه به بیرون می آید به همین خاطر است که برای لوله بازکنی زمان حائظ اهمیت است.


لوله بازکنی پل رومی شبانه روزی 

لوله بازکنی از جمله خدماتی است که باید به صورت شبانه روزی خدمات رسانی شود زیرا گرفتگی لوله شب و روز نمی شناسد و هر لحظه ممکن است که دچار گرفتگی شود. پس شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید برای لوله بازکنی با ما تماس بگیرید و ما در کمترین زمان در محل شما حاضر خواهیم بود.


رفع گرفتگی چاه توالت ایرانی 

برای توالت ایرانی استفاده از فنر لوله بازکنی بهترین گزینه است چون فنر زنی هم سریع تر انجام می شود و هم به دلیل چرخش فنر جداره لوله رسوب زدایی می شود؛ البته از نظر هزینه هم مقرون به صرفه تر است .

اگر ما موفق نشدیم که گرفتگی لوله را با فنر لوله بازکنی در پل رومی برطرف کنیم، از دستگاه پمپ تراکم هوا استفاده می کنیم. لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا در صورتی که فنر کار ساز نباشد روش خوبی است.


رفع گرفتگی لوله آشپزخانه 

لوله فاضلاب آشپزخانه بیشتر بخاطر ورود چربی به داخل لوله و رسوب کردن در داخل لوله باعث گرفتگی لوله می شود، به همین خاطر استفاده از فنر لوله بازکنی بهترین راهکار به نظر می رسد، چون فنر با چرخیدن درون لوله رسوب و چربی چسبیده به لوله را می تراشد و لوله تمیز می شود, اگر ما بتوانیم همراه با فنر زنی آب داغ و پودر رخت شویی را به داخل لوله باز کنیم لوله کاملآ تمیز و رسوب زدایی می شود. اما در برخی از موارد به خاطر قدیمی بودن ساختمان و لوله کشی غیر استاندارد ما موفق نمی شویم که با فنر گرفتگی لوله آشپزخانه را برطرف کنیم، در این صورت از پمپ تراکم هوا استفاده می کنیم.


رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی در پل رومی 

برای رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی هم می توان از فنر لوله بازکنی و هم از پمپ تراکم هوا استفاده کرد . البته برای رفع گرفتگی چاه توالت فرنگی سرویسکار باید مواظب باشد تا به توالت فرنگی صدمه و آسیب وارد نکند . ما مفتخریم سرویسکارانی داریم که بدون صدمه وارد کردن به توالت فرنگی گرفتگی آنرا برطرف می کنند.


خدمات تاسیسات ساختمان در خیابان پل رومی 

  • لوله کشی فاضلاب در پل رومی – لوله کشی آب در پل رومی – لوله کشی گاز
  • تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه آلمانی توسط تشخیص کار ماهر در تهران
  • رفع نم حمام – رفع نم آشپزخانه – رفع نم و چکه سقف
  • رفع بوی بد فاضلاب توالت – رفع بوی فاضلاب از ساختمان تضمینی
  • نگهداری موتورخانه – نگهداری شوفاژخانه – لوله کشی موتورخانه
  • نصب شیر آشپزخانه , نصب شیر سرویس بهداشتی , تعویض شیرآلات , لوله بازکنی پل رومی فوری و شبانه روزی
  • سرویس توالت فرنگی در خیابان پل رومی – رفع گرفتگی توالت فرنگی در خیابان پل رومی
  • تعویض کاسه توالت – بنایی

شماره های تماس :   22440327  –  22494592  –  09126471146   مختارپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات