شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی پیروزی 09126471146

لوله بازکنی پیروزی
5/5

لوله بازکنی پیروزی | تخلیه چاه پیروزی

شرکت لوله بازکنی پیروزی با سابقه و تجربه بالا در زمینه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه چاه می‌تواند به شما عزیزان در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن به صورت شبانه خدمت رسانی کند.

موسسه مختارپور با استفاده از سرویسکاران و متخصصین با تجربه و خوش اخلاق و به کارگیری تجهیزات و وسایل به‌روز گزینه‌ای قابل اطمینان برای شما خواهد بود.

از ویژگی های شرکت لوله بازکنی پیروزی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در تمام روز های هفته
  • رعایت نکات و اصول بهداشتی و برطرف کردن مشکل بدون خرابی و کثیفی
  • تعیین و برآورد هزینه با پایین ترین قیمت اتحادیه
  • و …

<< شماره های تماس برای بازکردن لوله و تخلیه چاه فاضلاب در محدوده پیروزی و سایر نقاط تهران >>

 
پیروزی 09126471146 مختارپور
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

خدمات ما در پیروزی

  • رفع گرفتگی لوله در محدوده پیروزی
  • سرویس توالت فرنگی و تعمیر و نصب آن
  • رفع نم و رطوبت
  • تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک
  • لوله کشی آب و فاضلاب
  • حفاری چاه فاضلاب و آب توسط چاه کن ماهر ( حفر انواع چاه در تهران )
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب بصورت تضمینی
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و رفع نم
  • تعمیر و رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی و فلاش تانک
  • تعمیر و سرویس کامل آبگرمکن و پکیج
  • و سایر خدمات دیگر در محدوده پیروزی و سایر مناطق تهران

لوله بازکنی پیروزی

روش باز کردن لوله فاضلاب با فنر چاه بازکنی در پیروزی

جهت باز کردن گرفتگی های لوله فاضلاب روشی از این خانگی‌ تر وجود ندارد. فقط کافی است یک سیم بلند که سر آن کمی خم شده است را وارد چاه فاضلاب کنید، و با سر خم شده سیم، گرفتگی‌ ها را به سمت بالا بکشید.

در بیش تر مواقع، با همین روش می‌توانید جرم هایی که موجب گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه شده‌اند را بیرون کشیده و مشکل را حل کنید.

شماره تلفن چاه بازکنی در محدوده خیابان پیروزی 09126471146

توجه داشته باشید که این روش باز کردن لوله فاضلاب در زمانی جواب‌گو می‌باشد که یک جسم خارجی باعث انسداد و گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و یا حمام شده باشد.

البته در چنین شرایطی‌ فنر زدن لوله فاضلاب نیز یک روش موثر به جهت برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب است.

شماره تلفن مرکز خدمات لوله بازکنی پیروزی : 09126471146


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی نارمک

لوله بازکنی خاوران


لوله بازکنی پیروزی با دستگاه های مدرن

لوله بازکنی پیروزی

ممکن است که برای شما هم پیش آمده باشد که لوله فاضلاب ساختمان شما دچار گرفتگی شده باشد و مجبور شده‌اید تا گرفتگی آن را برطرف کنید. اما چطور گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف خواهید کرد ؟ با استفاده از چه ابزاری می‌خواهید گرفتگی لوله فاضلاب را رفع کنید ؟

برای این کار می‌توانید از مایع لوله بازکنی ، پودر لوله بازکنی ، فنر چاه بازکنی ، لوله بازکن خانگی ، لوله بازکن اسیدی ، لوله بازکن شیمیایی و دستگاه لوله بازکنی استفاده کنید.

هر کدام از این مواد جهت باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب کاربرد دارند ولی اگر گرفتگی شدید باشد این مواد جواب‌گو نخواهند بود.

مواد و اسید های لوله بازکنی برای برطرف کردن گرفتگی‌ های ضعیف مناسب هستند. گرفتگی‌ هایی که دلیل آن ها مواد زائد، مواد خوراکی، چربی، مو و آشغال باشد اما اگر دلیل گرفتگی خاک و یا رسوبات فاضلاب باشد که به مرور زمان بسیار سخت شده‌اند، دیگر نمی‌توانید با این اسید ها اقدام به رفع گرفتگی لوله ها کنید.

در این شرایط باید از لوله بازکن‌ های ماهر کمک بگیرید. این افراد با داشتن تجربه در زمینه بازکردن لوله مسدود شده و همچنین دستگاه های مخصوص مانند دستگاه فنربرقی، دستگاه تراکم هوا و دستگاه واترجت می توانند شما را در شرایط سخت کمک کنند. شعبه لوله بازکنی پیروزی شرکت مختارپور آماده است تا در سریع ترین زمان ممکن و بدون کثیفکاری مشکل گرفتگی لوله همشهریان در این منطقه را برطرف کند.

لوله بازکنی پیروزی
لوله بازکنی پیروزی

رفع گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از جارو برقی

باز کردن گرفتگی های لوله فاضلاب با استفاده از جارو برقی روشی می‌باشد که شاید کم تر نام آن را شنیده باشید. اما باید بدانید که از یک جارو برقی قدرتمند و قوی هم می‌توان برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه استفاده کرد.

جارو برقی را روی حالت باد تنظیم کرده، سر آن را بر روی ورودی سینک قرار دهید، و سپس جارو برقی را روشن کنید.

اگر جسمی که خیلی هم بزرگ نیست در مسیر لوله قرار داشته باشد، با این راهکار باز کردن لوله فاضلاب و بدون خدمات تخصصی و حرفه‌ای لوله بازکنی می‌توانید آن را حرکت دهید. فقط توجه کنید که آبی وارد جارو برقی نشود.

رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه با اسید راهکار مناسبی می‌باشد ؟

لوله بازکنی پیروزی
لوله بازکنی پیروزی

شاید بد ترین کاری که می‌توان برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه انجام داد، وارد کردن و ریختن محلول لوله بازکنی و اسید در لوله می‌باشد. روش باز کردن لوله فاضلاب با استفاده از اسید حتی اگر علت برگشت آب از لوله فاضلاب و گرفتگی را هم برطرف کند، مشکلات دیگری را به وجود می‌آورد.

هنگامی که اسید را در لوله می‌ریزید، به این دلیل که در لوله آب وجود دارد، اسید رقیق خواهد شد و قدرت و تاثیر خود را از دست می‌دهد. حتی اگر اسید رقیق‌ شده هم تاثیر خود را بگذارد، تنها یک سوراخ کوچک باز شده و مجددا و به سرعت کیپ خواهد شد.

اگر لوله باز باشد و اسید و محلول های شیمیایی را در آن بریزید، بدون هیچ گونه تاثیر و به سرعت از لوله رد خواهد شد. اسید باقی مانده در شتر گلو و اتصالات هم موجب نشتی شده و هزینه شما را چند برابر خواهد کرد.

پس به هیچ عنوان از اسید ها به جهت برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و به عنوان حلال چربی لوله فاضلاب، حتی به عنوان آخرین و تنها روش موجود استفاده نکنید.

در چنین شرایطی می توانید با یکی از شعبات شرکت مختارپور مانند شعبه لوله بازکنی پیروزی تماس بگیرید.

لوله بازکنی پیروزی

مواد لازم برای تهیه لوله بازکن خانگی

حالا که اطلاع دارید که یک لوله بازکن قوی اسیدی دقیقا چه ضرر هایی برای شما و سیستم لوله‌ کشی ساختمان‌تان دارد، در این قسمت به شما خواهیم گفت که چطور یک لوله بازکن خانگی قدرتمند آماده کنید.

  • جهت تهیه این محلول معجزه‌گر، به این ۴ مورد زیر احتیاج دارید :
  • یک بسته جوش‌ شیرین
  • یک لیوان سرکه
  • یک دستمال
  • مقداری آب جوش

بله، شما فقط با همین مواد می‌توانید یک لوله بازکن موثر و طبیعی بسازید. در بخش بعدی روش تهیه و استفاده کردن از آن را توضیح خواهیم داد.

طرز تهیه محلول لوله بازکن خانگی و نحوه استفاده کردن از آن

برای برطرف کردن گرفتگی لوله مورد نظرتان مراحل زیر را دنبال کنید :

در ابتدا، مقداری جوش شیرین خشک را به صورت مستقیم در لوله ظرف شویی بریزید.

سپس سرکه را درون لوله بریزید، و راه آن را با دستمال ببندید تا ترکیب سرکه با جوش شیرین از لوله خارج نشود.

بعد از ۳۰ دقیقه آب جوش را داخل لوله بریزید تا عملیات چاه بازکن خانگی شما نهایی شود.

به این ترتیب، البته اگر مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شدید نباشد، می‌توانید با مواد موجود در منزل و بدون استفاده کردن از لوله بازکن قوی شیمیایی مسیر لوله‌ ها را باز کنید. اگر مسیر لوله باز نشد، یک بار دیگر این کار را انجام دهید. البته به طور معمول همان بار اول مشکل حل خواهد شد.

متاسفانه در برخی از موارد‌ مواد های فوری خانگی برای چاه بازکنی و لوله بازکنی موثر نیستند. در این شرایط باید از متخصصان و شرکت های متخصص در این زمینه مانند لوله بازکنی پیروزی کمک بگیرید و نه اسید لوله بازکنی.

شماره تلفن شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی محدوده خیابان پیروزی : 09126471146 مختارپور

تخلیه چاه خیابان پیروزی

لوله بازکنی پیروزی | تخلیه چاه پیروزی
لوله بازکنی پیروزی | تخلیه چاه پیروزی

شرکت نوین تهران گستر پارس با بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه خدمات تخلیه چاه , لوله بازکنی , تعمیر و سرویس توالت فرنگی و فلاش تانک , حفر انواع چاه , تعمیر چاه ریزشی , لوله کشی و … در محدوده خیابان پیروزی و سایر مناطق تهران آماده عقد قرارداد با تمام سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی از جمله : هتل ها و بیمارستانها , پادگانها , دانشگاه ها و مدارس , مجتمعات اداری و تجاری و مسکونی و … میباشد

شماره تلفن شرکت تخلیه چاه در محدوده خیابان پیروزی : 09126471146 مختارپور

اگر چاه فاضلاب از پایین ترین نقطه لوله کشی بالا زده , اگر فاضلاب بوی بد و نامطبوع دارد , اگر دیوارها نم و رطوبت دارد شما باید چاه فاضلاب را بازدید کنید تا از خطر ریزش چاه جلوگیری کنید ( تخلیه چاه با پمپ لجن کش و تانکر مکنده در محدوده خیابان پیروزی تهران بی واسطه و در اسرع وقت و با کمتر از نرخ اتحادیه انجام میشود )

برای بازدید چاه شما نیاز به یک متخصص در زمینه تخلیه چاه دارید تا درب چاه را باز کند و چاه فاضلاب را بازدید کند , اگر چاه فاضلاب پر شده باشد باید عملیات تخلیه چاه را انجام دهید

شماره تلفن تانکر تخلیه چاه در محدوده پیروزی 09126471146

لوله بازکنی پیروزی | تخلیه چاه پیروزی
لوله بازکنی پیروزی | تخلیه چاه پیروزی

برای اینکه تعمیر و تخلیه چاه فاضلاب بصورت اصولی و اساسی انجام شود بعد از تخلیه و لایروبی فاضلاب و لجن چاه باید عملیات کفتراشی یا ته زنی را انجام دهید

کفتراشی انباری چاه فاضلاب در جهت احیاء دوباره و نوسازی چاه توسط چاه کن و نیروی انسانی مجرب انجام میشود به طوری که مقنی کف و انباری چاه را تراش و حفاری میکند و خاک حاصله توسط بالابر به بیرون از چاه منتقل میشود , کفتراشی چاه تا جایی که چشمه های انباری چاه باز شود و به خاک تمیز برسد ادامه پیدا میکند

لایروبی و کفتراشی چاه در محدوده خیابان پیروزی : 09126471146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات