شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی یوسف آباد 88546849

لوله بازکنی خاوران
5/5

لوله بازکنی یوسف آباد | تخلیه چاه یوسف آباد : موسسه مختارپور با سابقه و فعالیت بالا در این زمینه رفع گرفتگی لوله آماده ارائه خدمات لوله بازکنی یوسف آباد برای شما عزیزان می‌باشد.

احتمالا شما هم درگیر مشکلات لوله های فاضلاب و چاه فاضلاب شده‌اید. مشکلاتی که می‌توانند بسیار آزار دهنده و سرسام آور باشند.

برخی از این مشکلات به این دلیل که شدید و حاد نیستند با بعضی از روش های خانگی و توسط ساکنین منزل یا … قابل حل می‌ باشد اما در صورتی که با مشکلات و گرفتگی های شدید در لوله های فاضلاب و یا چاه مواجه شوید، روش های خانگی تاثیر گذار نیستند و همچنین اقدام شما در صورت نداشتن آگاهی های لاژم حتی می‌تواند منجر به تشدید مشکل ایجاد شده شود.

در این مواقع بهترین کار تماس با مراکز و شرکت های خدماتی و متخصص در زمینه لوله بازکنی و فاضلاب و چاه است.

شرکت مختارپور با رعایت اصول بهداشتی و در سریع ترین زمان ممکن مشکلات چاه و فاضلاب منزل، اداره، مدرسه و … را با کم ترین آسیب و خرابی برطرف خواهد کرد.

شماره تماس لوله بازکنی یوسف آباد و تخلیه چاه در یوسف آباد و سایر مناطق تهران

 
پیروزی 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

ویژگی های لوله بازکنی یوسف آباد

  • سرویسکاران مجرب و با سابقه
  • استفاده از تجهیزات مختلف به‌روز و کارآمد
  • ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه به صورت شبانه روزی در تمام طول هفته
  • ارائه خدمات رفع گرفتگی لوله و لایروبی چاه به صورت تضمینی و جلب رضایت مشتری
  • ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه با نازلترین قیمت
  • ارائه خدمات با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون کثیفکاری و خرابی
  • و …

لوله بازکنی یوسف آباد

مزایای استفاده از واترجت در لوله بازکنی یوسف آباد

در ابتدا باید قبل از استفاده کردن از دستگاه واترجت، لوله بازکن باید با دوربین مخصوص داخل لوله را مورد بررسی قرار داد تا مشخص شود که آیا لوله دچار گرفتگی شده است و یا ترکیده است و یا خیر. و همچنین بعد از استفاده کردن از این دستگاه جهت اطمینان خاطر از برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب مجددا از دوربین استفاده می‌ کنیم.

در این روش رفع گرفتگی های لوله فاضلاب با سرعت بالا انجام می شود.

دستگاه واترجت قابلیت تنظیم کردن حجم و فشار آب در محدوده 1000 psi 5000-psi را دارد.

برطرف کردن گرفتگی های لوله فاضلاب بدون نیاز به تخریب و حفاری در سازه انجام می شود.

این دستگاه لوله بازکن تنها از قدرت آب برای پاکسازی و برطرف کردن گرفتگی های لوله فاضلاب استفاده می‌کند. پس این یک دستگاه تمیز کننده زیست محیطی می‌باشد و خطری برای محیط زیست ندارد، چرا که در این روش از هیچ نوع مواد شیمیایی برای پاکسازی و برطرف کردن گرفتگی های لوله های مسدود شده استفاده نمی‌شود.

شماره تلفن لوله بازکنی در محدوده یوسف آباد تهران : 02188546849

دستگاه واترجت در لوله بازکنی یوسف آباد

مزایای استفاده از فنر لوله بازکنی در محدوده یوسف آباد

استفاده کردن از فنر لوله بازکنی در رفع گرفتگی های لوله یکی از روش های پر کاربرد و رایج می‌باشد که به راحتی به وسیله سرویسکاران متخصص انجام خواهد شد. دستگاه فنر لوله بازکنی دارای انواع متفاوتی می‌ باشد که بسته به نوع گرفتگی از انواع آن استفاده می‌شود.

بر اساس قانون هوک هر چه طول فنر بیش تر باشد و به عبارتی فنر ضخیم تر باشد، ضریب سختی فنر هم بیشتر می‌ شود، بنابراین مقدار نیرویی که از سمت فنر به جسم وارد خواهد شد هم بیش تر می‌ شود. این نیرو را می‌توان توسط دستگاه با فنر به داخل لوله مسدود شده منتقل کرد. گرفتگی های لوله توسط همین ضرباتی که ایجاد شده از دوران و نیروی فنر دستگاه لوله بازکنی به اطراف وارد می‌ شود از بین خواهند رفت و لوله باز می‌ شود. ( لوله بازکنی محدوده خیابان عباس آباد )

فنر لوله بازکنی به علت انعطاف بالایی که دارد بسیار پر کاربرد و کارآمد است. اگر گرفتگی و انسداد لوله به علت وجود سنگ و یا شیشه و یا مواد سخت باشد، دستگاه لوله بازکنی با فنر با عملکرد منحصر به فرد خود می‌تواند این عوامل را از بین ببرد و با خرد کردن سنگ و یا شیشه مسیر لوله را باز کند.

حلقه های فنر موجود در دستگاه لوله بازکنی می‌توانند پرز ها، مو و ریشه های گیاهان که در داخل لوله جمع شده‌اند و موجب مسدود شدن لوله گردیده‌اند را جمع کند. این فنر با استفاده از همین حلقه ها این مواد را به داخل خود می‌کشد و لوله گرفته شده را باز می‌ کند.

شماره تماس خدمات لوله بازکنی محدوده یوسف آباد در تهران 09126471146 مختارپور

فنر لوله بازکنی در یوسف آباد

علائم گرفتگی لوله های فاضلاب

مسدود شدن لوله فاضلاب به طور معمول یک بار اتفاق نمی‌ افتد و یک فرایند تدریجی می‌ باشد. به همین علت از همان ابتدای مسدود شدن نشانه هایی قابل مشاهده می‌ باشد که خبر از وجود مشکلاتی در داخل لوله فاضلاب می‌ دهند. به بعضی از مهم ترین این نشانه ها در ادامه اشاره کرده‌ ایم :

  • خالی شدن سینک ظرف شویی و یا دست شویی با سرعت کم
  • جمع شدن آب در کف حمام
  • آب‌گیری کند و آهسته مخزن توالت فرنگی
  • تخلیه بسیار کند مواد موجود و آب در توالت
  • استشمام بوی زننده و نامطبوع از حمام، آشپزخانه و دست شویی
  • بیرون زدن ناگهانی آب از چاه فاضلاب

 

گرفتگی های شدید لوله فاضلاب را چگونه برطرف کنیم ؟

بعضی از مواقع گرفتگی لوله فاضلاب به حدی شدید است که هیچ کدام از روش های خانگی موثر نیستند.

در چنین شرایطی برای مشخص شدن دلیل گرفتگی لوله های فاضلاب و برطرف کردن مشکل حتما باید از متخصصین لوله بازکنی کمک بگیرید. این افراد با استفاده از دستگاه های خاص خود مانند فنر برقی و دستگاه تراکم هوا سخت ترین گرفتگی ها را هم از بین می‌ برند و شرایط را به حالت قبل باز می‌ گردانند.

پس اگر شما هم با این مشکل رو به رو شده‌ اید و به هیچ صورتی نمی‌ توانید مشکل را برطرف کنید، حتما پیشنهاد می‌ کنیم که از خدمات لوله بازکنی یوسف آباد کمک بگیرید تا فرایند برطرف کردن گرفتگی لوله های فاضلاب به صورت اصولی انجام شود و تا مدت ها خیال شما از بابت مسدود شدن آن آسوده و راحت باشد.

لوله بازکنی یوسف آباد

معایب استفاده کردن از اسید های لوله بازکنی

حتما شما هم از این معایب مطلع هستید چرا که بر روی بعضی از این مواد خطرات آن ها درج شده است. از معایب اسید های لوله بازکنی می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

  1. برخورد این مواد با پوست می‌تواند باعث ایجاد زخم های شدیدی شود
  2. در صورت تماس داشتن با چشم، امکان دارد بینایی خود را از دست بدهید
  3. این مواد به علت خاصیت اسیدی بالایی که دارند در اولین تماس با چشم، به راحتی قرنیه چشم را از بین می‌برند و بسیار خطرناک هستند.
  4. قدرت بالای این اسید ها موجب می‌شود تا رنگ سینک هم تغییر پیدا کند.
  5. بوی بسیار نامطبوعی دارند و گاز پخش شده از این اسید ها بسیار خطرناک هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات