شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله باز کنی عباس آباد

5/5

شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی عباس آباد با سابقه فعالیت بالا و به کارگیری از افراد و سرویس کاران مجرب‌، استفاده کردن از تجهیزات کارآمد و به‌روز، شرکتی مطمئن برای خدمت رسانی در به شما می‌باشد.

نگاهی به سایر خدمات ما در تهران :

  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی , باز کردن گیر چاه آشپزخانه حمام و تراس و ….
  • تخلیه چاه فاضلاب بدون واسطه توسط تانکر بزرگ
  • لایروبی و کفتراشی چاه فاضلاب و چاه آب , تعمیر چاه ریزشی
  • حفاری انواع چاه ( حفر چاه فاضلاب , حفاری چاه ارت , حفر چاه آب و جای شمع ساختمان توسط چاه کن ماهر )
  • تعمیر , سرویس و رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی
  • تعمیر فلاش تانکر سرویس بهداشتی
  • درآوردن و خارج کردن اشیاء از داخل سیفون توالت و چاه فاضلاب ( دراوردن گوشی موبایل , دسته کلید , انگشتر و گردنبند طلا , فرچه توالت و … )
  • تعمیرات تاسیسات و لوله کشی و سایر امور بنایی
لوله بازکنی عباس آباد
لوله بازکنی عباس آباد

احتمالا شما هم تا کنون با مشکلات مربوط به لوله های فاضلاب و یا چاه رو به رو شده‌اید. بعضی از این مشکلات به سادگی و با روش روش هایی آسان قابل حل می‌باشند. ولی مشکلاتی در این زمینه وجود دارد که شما قادر نیستید آن ها را برطرف کنید. در این شرایط کمک گرفتن از شرکت های متخصص در این زمینه مناسب و مطمئن ترین راه برای شما محسوب می‌شود. شرکت های لوله بازکنی که معتبر و حرفه‌ای هستند، می‌توانند در اینگونه مواقع مشکلات به وجود آمده را به بهترین شکل ممکن برطرف کنند.

شماره های تماس تخلیه چاه و لوله بازکنی عباس آباد

 
عباس آباد 02188546849 مختارپور
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

از دیگر ویژگی های شرکت لوله باز کنی عباس آباد می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته در تمام ۷ روز هفته
  • رعایت اصول و نکات بهداشتی و انجام خدمات با حداقل خرابی و کثیف کاری ممکن
  • خدمت رسانی در کم ترین زمان با نازل ترین قیمت طبق نرخ مصوب اتحادیه
  • و …

علائم پر شدن ظرفیت چاه فاضلاب

پر شدن ظرفیت چاه فاضلاب نشانه ها و علائم مختلفی دارد. اما بهتر است بدانید که این نشانه ها دلیلی قطعی و حتمی برای پر بودن چاه فاضلاب نیستند. در بعضی از مواقع یک و یا چند مورد از این نشانه ها و علائم وجود دارند ولی باز هم امکان دارد که چاه پر نشده باشد و دلایل دیگری باعث پدیدار شدن این علائم است. مهم ترین و اصلی ترین نشانه ها عبارتند از :

۱- انتشار گاز های سپتیک و بوی بد و نامطبوع فاضلاب

چاه فاضلاب به این علت که محل تجمع ضایعات انسانی، پسماند مواد غذایی، پسماند میوه جات و … می‌باشد، دارای گاز های سپتیک است. این گاز ها به طور معمول از لوله ونت خارج می‌شوند. هنگامی که ظرفیت چاه خالی است گاز حجم بسیار کمی خواهد داشت. اما هنگامی که ظرفیت چاه پر باشد، گاز های سپتیک متراکم خواهند شد و بوی زننده و بد فاضلاب را ایجاد می‌کنند. البته ایجاد این بوی نامطبوع فقط یکی از موارد انتشار گاز های سپتیک است.


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی انقلاب

لوله بازکنی خواجه نظام


۲- وجود نم و رطوبت زمین و دیوار اطراف چاه فاضلاب

چاه هایی که ظرفیت آن ها پر می‌شود، به علت اینکه حجم فاضلاب زیادی را دارند، به همان مقدار هم رطوبت زیادی دارند. چون تمامی حجم رطوبت موجود نمی‌تواند جذب به خاک شود، مقداری از آن به دیوار، موزاییک و یا اطراف نفوذ خواهد کرد. این نشانه را می‌توان یکی از علائم مهم و اصلی پر بودن چاه های جذبی دانست. اگر که رطوبت کم باشد، می‌توانید با دست کشیدن بر روی دیوار ها و موزاییک، شکی که دارید را به یقین تبدیل کنید.

شماره تلفن مستقیم لوله بازکن در محدوده خیابان بهشتی و عباس آباد 09126471146 مختارپور

۳- شنیدن شدن صدای آب

احتما زیاد شما هم شنیده‌اید که زمانی آبی داخل یک سطل پر از آب ریخته می‌شود چه صدایی دارد. و یا اینکه زمانی یک شیء را درون ظرف پر از آب می‌اندازید، صدای خاصی را به وجود می‌آورد. ساختار چاه فاضلاب هم دقیقا به همین شکل است.

یعنی زمانی که چاه فاضلاب خالی باشد، آب و فاضلابی که به داخل آن وارد می‌شوند، صدای کمی خواهند داشت و به گوش نمی‌رسد. اما هنگامی که حجم و ظرفیت چاه پر شده باشد و آب زیادی درون آن باشد، صدای ریختن آب و فاضلاب به داخل آن به سادگی به گوش می‌رسد.

شماره تلفن خدمات چاه بازکنی در محدوده خیابان عباس آباد 02188546849

برای مطالعه بیشتر:

صدا دادن لوله فاضلاب و راه های برطرف کردن آن

رفع گرفتگی لوله آشپزخانه

۴- بالا آمدن فاضلاب از لوله ها

یکی دیگر از راه های تشخیص پر شدن ظرفیت چاه فاضلاب بالا آمدن فاضلاب از لوله های توالت، کفشوی، لوله پارکینگ، حیاط و … می‌باشد. البته بالا آمدن فاضلاب می‌تواند گول زننده هم باشد.

به این معنی که شاید بالا آمدن آب از لوله به دلیل گرفتگی و مسدود شدن لوله باشد. بهترین روش شناسایی در این مورد، این است که ابتدا فنر زده شود، حالا اگر لوله باز نشد، می‌توان به صورت قطعی فهمید که دلیل پر بودن ظرفیت چاه فاضلاب، انسداد و گرفتگی نیست و نیاز است که چاه تخلیه شود.

شماره تلفن شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی در محدوده خیابان شهید بهشتی ( خیابان عباس آباد ) 09126471146

لوله بازکنی در خیابان بهشتی با استفاده از تلمبه دستی

شرکت های لوله بازکنی به جهت باز کردن لوله ها از پمپ های تراکم هوا استفاده می‌کنند و در مدت زمان کمی همه گرفتگی ها را برطرف می‌کنند.

در صورت عدم دسترسی به این وسایل و تجهیزات می‌توانید از تلمبه های دستی استفاده کنید. استفاده کردن از این تلمبه ها نیاز به تخصص ندارد و با چند مرتبه تلمبه زدن در اکثر مواقع گرفتگی های خفیف و ساده لوله های فاضلاب رفع خواهد شد.

بعد از انجام این کار اگر که مسیر لوله ها باز شد، سعی کنید یک سطل آب داغ را در لوله ها بریزید تا کاملا شستشو داده شود. البته باید توجه داشته باشید که پیش از استفاده کردن از این تلمبه ها به جهت بازکردن لوله فاضلاب آشپزخانه، حتما سیفون زیر سینک را مشاهده و بررسی کنید. سیفون های آشپزخانه را باید مرتبا باز کرده و داخل آن را به طور کامل همراه با آب داغ بشویید.

در غیر این صورت منجر به گرفتگی و انسداد در مسیر عبور آب خواهند شد.

لوله بازکنی عباس آباد

 

برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب خیابان شهید بهشتی با استفاده از آب جوش

یکی از مشکلات رایج که در لوله های فاضلاب موجود در آشپزخانه و همچنین چاهک حمام با آن مواجه هستیم، انباشته شدن روغن و چربی و مواد صابونی هستند که به مرور زمان بر روی دیواره های لوله ها انباشته خواهند شد و مسیر عبور فاضلاب دچار گرفتگی می‌شود.

برای حل کردن این مشکل راه حل های متعددی وجود دارد که از بهترین و ساده ترین آن ها می‌توان به استفاده کردن از آب جوش اشاره کرد. در این روش شما به یک ظرف آب جوش نیاز خواهید داشت تا به داخل چاه فاضلاب بریزید و فرصت دهید که چربی های موجود در مسیر را از بین ببرد.

البته باید توجه داشته باشید که پیش از امتحان هر یک از راهکار های مختلف در این زمینه، باید با استفاده از تجهیزات پیشرفته نسبت به تشخیص ترکیدگی لوله و یا مسدود بودن آن اقدام شود.

لوله بازکنی در عباس آباد با استفاده از محلول سرکه و جوش شیرین

ترکیب سرکه و جوش شیرین یکی از انتخاب های بسیار رایج به جهت چربی زدایی در لوله های فاضلاب هستند که در مقایسه با دیگر محلول های موجود، دارای قدرت بیشتری است. برای انجام این روش فقط باید محلول سرکه و جوش شیرین را داخل لوله های فاضلاب آشپزخانه و توالت و حمام بریزید و بعد از یک ساعت مقدار بسیاری آب داغ در لوله ها بریزید.

لوله باز کنی عباس آباد با بکارگیری دستگاه های به روز و افرادی مجرب، آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز است.

تخلیه چاه فاضلاب در عباس آباد

لوله بازکنی عباس آباد | تخلیه چاه عباس آباد
لوله بازکنی عباس آباد | تخلیه چاه عباس آباد

ارائه شبانه روزی خدمات تخلیه چاه در محدوده عباس آباد توسط پمپ لجن کش و تانکر مکنده یکی دیگر از خدمات شرکت ما میباشد که در تمام ایام سال بدون تعطیلی در خدمت شما عزیزان هستیم

وقتی که چاه پر میشود فاضلاب از پایین ترین نقطه که معمولا کفشوی میباشد بالا میزند و آزار دهنده است که باید تخلیه و تعمیر شود

برای اینکه از شر پر شدن چاه فاضلاب خلاص شوید باید بعد از عملیات تخلیه چاه برای تعمیر آن اقدام کنید , عملیات لایروبی و کفتراشی چاه فاضلاب بهترین راه برای تعمیر و احیاء دوباره چاه فاضلاب میباشد که توسط نیروی انسانی مجرب و مقنی ماهر انجام میشود

شماره تلفن تخلیه چاه در خیابان عباس آباد 09126471146 

تعمیر توالت فرنگی در عباس آباد

لوله بازکنی عباس آباد | تخلیه چاه عباس آباد | تعمیر توالت فرنگی
لوله بازکنی عباس آباد | تخلیه چاه عباس آباد | تعمیر توالت فرنگی

خرابی سیفون توالت فرنگی یکی دیگر از معضلاتی هست که شاید با آن روبرو شوید که باید برطرف شود , سرویس کاران و تعمیرکاران توالت فرنگی ما در محدوه خیابان عباس آباد ( خیابان شهید بهشتی تهران )در تمام روز های هفته بدون تعطیلی برای خدمات رسانی به شما دوستان آماده هستند

تعمیر کار توالت فرنگی بعد از مراجعه به منزل و یا محل کار شما بعد از برسی مشکل برای برطرف نمودن آن اقدام میکند و اگر قطعه ایی قابل تعمیر نباشد آن قطعه را تعویض میکند و خرابی را برطرف میکند

شماره تلفت تعمیر کار و سرویس کار توالت فرنگی در خیابان عباس آباد تهران 02188546849 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات