شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

نحوه استفاده از اسید لوله بازکن

نحوه استفاده از اسید لوله بازکن
5/5

نحوه استفاده از اسید لوله بازکن

حتماً تا به حال نام محلول های لوله بازکنی به گوشتان خورده است و علاقه مند هستید تا با نحوه استفاده از آن ها برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب آشنا شوید.
محلول های لوله بازکنی در واقع محلول های اسیدی شیمیایی هستند که در لوله بازکنی کاربرد زیادی دارند و به علت خاصیت اسیدی که دارند گرفتگی ها را از بین می برند.
لوله های فاضلاب جزء بخش های ساختمان بوده و در واقع شاه راه انتقال به فاضلاب هستند، اما متأسفانه در برخی مواقع این لوله ها به دلایل گوناگونی دچار گرفتگی می شوند و روند عادی زندگی را مختل می کنند. در چنین شرایطی لوله بازکنی و چاه بازکنی اهمیت ویژه ای پیدا می کنند.
استفاده از اسید های لوله بازکنی به منظور باز کردن لوله های مسدود شده بسیار ساده اما در عین حال حساس می باشد و در زمان استفاده از این اسید ها باید جانب احتیاط را رعایت کرد.
از اسید های لوله بازکن می توان برای باز کردن گرفتگی لوله های فاضلاب آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، توالت فرنگی و سینک ظرفشویی استفاده کرد.
محلول های لوله بازکنی انواع مختلفی دارند و به وفور در فروشگاه ها و مغازه ها یافت می شوند و می توانید به راحتی آن ها را برای استفاده تهیه کنید.
به طور کلی اسید لوله بازکن حرارتی تولید نمی کند و موجب از بین بردن بوی بد فاضلاب و همچنین از بین بردن تخم حشرات موذی می شود. مهم ترین مزیتی که اسید های لوله بازکن دارند این است که لجن و رسوبات لوله های فاضلاب را از بین می برند.

نحوه استفاده از اسید لوله بازکن

علت گرفتگی لوله فاضلاب

لوله های فاضلاب می توانند به دلایل متفاوتی دچار گرفتگی شوند. این دلایل عبارتند از :

  • ورود مواد اضافی به لوله فاضلاب
  • ورود باقی مانده مواد غذایی و چربی ها به لوله (از طریق سینک ظرفشویی)
  • باقی ماندن فضولات ( توالت)
  • ورود سنگ و خاک به لوله فاضلاب (از طریق کف شور)
  • ورود مو و صابون به لوله (از طریق حمام)
  • افتادن اشیاء به درون لوله فاضلاب

روش استفاده از اسید لوله بازکنی

همانطور که گفته شد شیوه استفاده از اسید لوله بازکن بسیار راحت است. برای استفاده ابتدا باید منتظر بمانید تا آب موجود در لوله گرفته شده به طور کامل تخلیه شود. پس از آن بطری حاوی اسید لوله را در لوله گرفته شده بریزید، همین!
به احتمال زیاد پس از گذشت 20 الی 30 دقیقه لوله گرفته شده باز می شود. بعد از باز شدن لوله، حتماً آن را آب فراوان تمیز کنید.
اگر استفاده از اسید لوله بازکنی کار ساز نبود، می توانید با مؤسسه خدمات فنی مختارپور تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن مشکل شما را حل کنیم.

شماره تماس: 09126471146


کاربردهای اسید لوله بازکن

علاوه بر لوله بازکنی، اسید لوله بازکن کاربرد های دیگری نیز دارد که می توان به جلوگیری از پخش شدن بوی نامطبوع فاضلاب، رفع بوی بد حمام یا سرویس توالت فرنگی و … اشاره کرد.
توجه داشته باشید نحوه استفاده از اسید لوله بازکن در این موارد نیز به همین نحوی است که در بالا گفته شد.

نحوه استفاده از اسید لوله بازکن

نکات ایمنی استفاده از اسید لوله بازکنی

در هنگام استفاده از اسید لوله بازکن باید نکات ایمنی را رعایت کرد، دلیل آن هم این است که محلول های لوله بازکنی از خود بخارات شیمیایی تولید می کنند که بسیار مضر است.
بنابراین در هنگام استفاده باید از دستکش و ماسک استفاده کرده و پنجره ها و در را باز بگذارید تا هوا جریان داشته باشد.
چنانچه اسید لوله بازکنی با پوست یا چشم شما تماس پیدا کرد سریعاً آن را با آب فراوان شستشو دهید و در صورت لزوم به پزشک مراجعه کنید.
اسید لوله بازکن بسیار خطرناک است، در نتیجه باید دور از دسترس کودکان نگهداری شود. به هیچ وجه اسید لوله بازکنی را با سفید کننده ها مخلوط نکنید. استفاده مکرر از محلول های شیمیایی می‌تواند باعث خوردگی لوله ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات