شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

توالت فرنگی تاشو چیست؟

توالت فرنگی تاشو چیست
5/5

توالت فرنگی تاشو چیست ؟

در حال حاضر استفاده از توالت فرنگی میان مردم رواج پیدا کرده و در بیشتر خانه ها علاوه بر توالت ایرانی، توالت فرنگی نیز مشاهده می شود. دلیل اینکه استفاده از توالت فرنگی روز به روز بیشتر می شود این است که با توجه به سبک زندگی مردم، امروزه بیماری های مربوط به زانو و کمر زیاد شده و این افراد توانایی استفاده از توالت ایرانی را ندارند، بنابراین مجبور هستند از توالت های فرنگی استفاده کنند. علاوه بر این افراد، برای سالمندان و بانوان باردار نیز استفاده از توالت فرنگی راحت تر است.
در بیشتر منازل نسبتاً قدیمی توالت فرنگی وجود ندارند و خیلی از افراد می خواهند که این نوع توالت را در سرویس بهداشتی منزل خود راه اندازی کنند اما به علت فضای محدود در برخی موارد امکان نصب سنگ توالت فرنگی وجود ندارد.
اما توالت فرنگی تاشو می تواند مشکل کمبود فضا را حل کند. توالت فرنگی تاشو علاوه بر ارزان قیمت بودن و نیاز به فضای کم، به آسانی نیز قابل نصب است. در واقع توالت فرنگی تاشو بر روی توالت ایرانی نصب شده و موجب می شود تا بتوان به طور همزمان هم از توالت ایرانی و هم فرنگی استفاده کرد.
بنابراین دیگر نیازی به صرف هزینه نصب و راه اندازی توالت فرنگی نخواهید داشت و به آسانی قادر خواهید بود از توالت فرنگی همراه استفاده کنید. توالت فرنگی تاشو چیست؟ در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

طرز استفاده از توالت فرنگی تاشو

به طور کلی توالت فرنگی تاشو برای سالمندان و افراد ناتوان که نمی توانند از توالت ایرانی استفاده کنند مناسب است.
به همین خاطر این دسته از افراد می توانند از توالت فرنگی تاشو استفاده کنند و در کنار صرف هزینه کم به هدف خود رسیده و از امکانات فوق العاده این توالت استفاده نمایند.
علاوه بر این توالت فرنگی تاشو از امکانات متنوع دیگری نیز برخوردار است. این توالت قابلیت نصب در توالت های کوچک را داشته و به آسانی قابل نصب است. همچنین افراد سنگین وزن نیز می توانند بدون مشکل از توالت های فرنگی تاشو استفاده کنند.
برای آن که با طرز استفاده از توالت فرنگی تاشو آشنا شوید پیشنهاد می کنیم تا مقاله نحوه استفاده از توالت فرنگی را مطالعه کنید.

توالت فرنگی تاشو چیست

انواع توالت فرنگی تاشو

از زمانی که نخستین طرح های توالت فرنگی تاشو روانه بازار شد تا اکنون، این نوع توالت ها نسبت به طرح های اولیه پیشرفت کردند.
نوع اولیه این نوع توالت ها دارای یک گلن بزرگ قیفی شکل بوده که بر روی یک چهار پایه تاشو قرار می گیرند. مدل های جدیدتر فضای کمتری نسبت به قبلی ها اشغال می‌کنند و سبک تر نیز هستند. در مجموع مدل ها و برند های متنوعی از توالت فرنگی تاشو در بازار موجود است.
چنانچه بخواهیم انواع توالت فرنگی تاشو را معرفی کنیم، می‌توانیم به دو نوع آن که استفاده از آن ها رایج است اشاره کنیم:

 

توالت فرنگی قیفی 

این مدل جزء طرح های اولیه توالت فرنگی تاشو می باشد. توالت فرنگی قیفی همانطور که از نامش پیداست دارای یک قیف بزرگ است که بر روی چهارپایه سوار شده است. مهم ترین ویژگی این نوع توالت ها قابل حمل بودن آنها است.

توالت فرنگی دیواری

این نوع توالت ها بر دیوار توالت یعنی بالای سر توالت ایرانی و در زیر فلاش تانک نصب می‌شوند و در زمان باز کردن دو پایه دارند که باید بر روی سنگ توالت قرار گرفته شود. عقب آن هم به دیوار وصل است و قادر است 150 کیلوگرم را تحمل کنند.

توالت فرنگی تاشو چیست

بهترین نوع توالت فرنگی تاشو

اینکه کدام یک از انواع توالت فرنگی تاشو ( توالت فرنگی قیفی یا دیواری) بهتر است کاملاً به خودتان بستگی دارد.
اگر می خواهید از توالت فرنگی به صورت دائم استفاده کنید، نوع دیواری آن بهترین گزینه است. زیرا علاوه بر باز و بسته کردن آسان، در هنگام جمع کردن آن ها، بیش از 30 سانتی متر فضا اشغال نمی کنند و اصطلاحاً جمع و جور هستند. بنابراین سایر افرادی که می خواهند از توالت ایرانی استفاده کنند تنها کافی است این توالت را به سمت دیوار هل دهند.
البته همانطور که گفته شد این نوع توالت ها ثابت هستند و قابلیت جا به جایی ندارند.
ولی اگر نیاز داشته باشید که توالت فرنگی را جا به جا کنید، توالت فرنگی های قیفی می تواند انتخاب مناسبی باشد؛ زیرا قابل حمل بوده و می توان آن را از مکانی به مکان دیگر برد.
اما توالت های قیفی برای یک مکان نمی توانند مناسب باشند زیرا هنگام جمع شدن فضای زیادی را اشغال می کنند.
همچنین باز و بسته کردن آن ها سخت تر از توالت های دیواری است.
در نتیجه اگر می خواهید در یک سرویس بهداشتی از توالت فرنگی تاشو استفاده کنید، نوع دیواری آن را انتخاب کنید و اگر می خواهید از توالت فرنگی همراه استفاده کنید، توالت فرنگی قیفی مناسب شما است.

امید است که مقاله توالت فرنگی تاشو چیست برای خوانندگان گرامی مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات