شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی بلوار فردوس 09126471146

5/5

لوله بازکنی بلوار فردوس

حتما شما هم تا به حال با مشکلات لوله فاضلاب و چاه مواجه شده‌اید و می‌دانید که این مشکلات تا چه حد می‌توانند آزار دهنده و نامطلوب باشند. رفع مشکلات پیش آمده در برخی مواقع کار چندان مشکلی نیست ولی اگر مشکلات چاه و فاصلاب منز‌لتان شدید باشند، برطرف کردن این موضوع از عهده شما خارج است و باید با یک موسسه و شرکت متخصص در این زمینه تماس بگیرید تا هر چه سریع تر جهت رفع مشکل شما اقدام کنند.

موسسه مختارپور، با سابقه فعالیت بالا و تخصص در این زمینه، آماده خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن به شما عزیزان می‌باشد.

از ویژگی های موسسه مختارپور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سابقه فعالیت بالا در زمینه خدمات چاه و فاضلاب
  • استفاده از افراد مجرب و متخصص
  • به کارگیری تجهیزات مدرن و به‌روز
  • رعایت تمام نکات بهداشتی حین ارائه خدمات و بدون خراب کاری
  • خدمت رسانی تضمینی در کوتاه ترین زمان به صورت ۲۴ ساعته در طول ۷ روز هفته با کمترین قیمت ممکن

شماره های تماس برای لوله بازکنی بلوار فردوس

 
بلوار فردوس 02144895592 مختارپور
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

چرا گرفتگی در لوله ها ایجاد می‌شود ؟

لوله فاضلاب محل عبور فاضلاب است و باقی ماندن فاضلاب در آن موجب گرفتگی لوله خواهد شد. پس داخل لوله نباید هیچ گونه فاضلابی باقی بماند و فاضلاب ها فقط باید از لوله عبور کنند. باقی ماندن فاضلاب ها در لوله باعث ایجاد گرفتگی در آن و مسدود شدن لوله خواهند شد. اما چه‌ چیزی باعث می‌شود که فاضلاب در لوله باقی بماند و باعث ایجاد گرفتگی شود ؟

به طور معمول لوله هایی که دچار گرفتگی می‌شوند منبعی از زباله ها و آشغال های خانگی هستند. یعنی اگر لوله فاضلاب مسدود شده مربوط به ظرفشویی بوده باشد، تجمعی از آشغال های غذا و آشپزخانه در آن وجود دارد.

پس مشخص شد که عامل اصلی انسداد لوله ها آشغال های ورودی آن می‌باشد. ورود آشغال و مواد اضافی به غیر از آب به درون لوله ها باعث ایجاد گرفتگی در داخل آن ها می‌شود. لوله های فاضلاب برای دفع زباله ایجاد نشده‌اند و ظرفیت ورود این مواد درشت را ندارند. حتی اگر این مواد وارد شده ریز هم باشند نباید وارد لوله شوند.

شماره تلفن خدمات لوله بازکنی در بلوار فردوس : 09126471146

 

لوله بازکنی بلوار فردوس

جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

یک روش ساده جهت جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری از وارد شدن آشغال به داخل لوله می‌باشد. یعنی باید کاری کرد که آشغال ها به همراه فاضلاب وارد لوله نشوند. در این صورت به طور قطعی از گرفتگی لوله جلوگیری خواهد شود و حتی بعد از چندین سال هم هیچ گونه گرفتگی در لوله ها مشاهده نخواهید کرد.

برای انجام این روش می‌توانید از صافی های مخصوصی استفاده کنید که برای سینک ظرف شویی و کفشوی ها در بازار موجود هستند. توری این صافی ها باعث جلوگیری از ورود آشغال به داخل لوله خواهد شد. با رعایت کردن همین یک نکته خود را از شر انسداد لوله و دردسر های لوله بازکنی راحت می‌کنید. فقط کافی است که کمی دقت داشته باشید و موارد پیشگیری از گرفتگی لوله را رعایت کنید.


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی شهرک غرب

لوله بازکنی پونک


چگونه آشغال ها باعث گرفتگی در لوله می‌شوند ؟

لوله فاضلاب دارای قطر کمی است و فقط جهت انتقال آب و فاضلاب طراحی و ساخته شده و نه برای ورود آشغال و مواد درشت. لوله فاضلاب علاوه بر قطر کم، خمیدگی های مختلفی هم دارد که اصلی ترین آن سیفون می‌باشد. خمیدگی های مختلفی به وسیله زانویی ها در لوله فاضلاب ایجاد خواهد شد تا لوله به مقصد خود برسد.

هر کدام از این خمیدگی ها محلی مستعد گرفتگی می‌باشند و با وارد شدن آشغال به لوله فاضلاب، احتمال گرفتگی آن بسیار افزایش پیدا می‌کند.

لوله بازکنی بلوار فردوس

استفاده از چاه بازکن جهت لوله بازکنی در بلوار فردوس

روش هایی مثل لوله بازکن دستی و یا چاه بازکن که بعضی ها به آن تلمبه دستی هم می‌گویند، اولین راه حل جهت رفع گرفتگی لوله می‌باشد که می‌توانید خودتان از آن بهره ببرید. اگر چاه بازکن ندارید می‌توانید از دست‌تان هم استفاده کنید.

به این شکل که دست خود را مثل چاه بازکن بر روی دهانه لوله قرار می‌دهید، به گونه‌ای که درون آن هوا وجود داشته باشد و سپس دست‌تان را به طرف داخل فشار دهید تا هوای داخل دست‌تان وارد لوله شود و به گرفتگی درون لوله فشار وارد کند.

شماره تلفن شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی در محدوده بلوار فردوس تهران : 09126471146

برطرف کردن گرفتگی لوله با محلول شیمیایی قوی

استفاده کردن از محلول های لوله بازکن هم می‌تواند تا حد زیادی موثر واقع شوند اما باید در مصرف آن ها صرفه جویی کرد چرا که این محلول های اسیدی و شیمیایی موجب خوردگی لوله ها خواهند شد. این روش ها برای رفع گرفتگی های سطحی و ساده هستند و توانایی رفع این نوع گرفتگی ها را دارند اما اگر گرفتی سخت و شدید باشد باید از روش های دیگری استفاده کرد.

رفع گرفتگی با ژنراتور لوله بازکنی

جهت برطرف کردن گرفتگی های سخت مثل ورود سنگ و خاک به درون لوله و یا گرفتگی توالت نیاز است که از روش های زیر استفاده شود.

روش اول استفاده کردن از فنر دستی می‌باشد. فنر بلندی که با وارد کردن آن به درون لوله و فشار آن می‌توان انسداد و گرفتگی را برطرف کرد.

روش بعدی استفاده کردن از فنر برقی مخصوص لوله بازکنی می‌باشد که همین فنر لوله بازکنی به موتوری دوار متصل شده است و با دوران و وارد کردن فشار به گرفتگی داخل لوله آن را از بین خواهد برد.

لوله بازکنی بلوار فردوس
لوله بازکنی بلوار فردوس

استفاده کردن از دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی

روش دیگر، استفاده کردن از دستگاه تراکم هوا مخصوص لوله بازکنی می‌باشد که در واقع همان چاه بازکن برقی است و کار آن را انجام خواهد داد با این تفاوت که فشار هوا به وسیله دستگاه به وجود می‌آید.

دستگاه های لوله بازکنی به طور معمول در اختیار شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه هستند که در صورت نیاز به استفاده از آن ها، باید با شرکت های مربوطه تماس بگیرد.

تخلیه چاه محدوده بلوار فردوس ( شرق و غرب )

ارائه خدمات تخلیه چاه فاضلاب و لایروبی سپتیک و منهول در محدوده منطقه بلوار فردوس شرقی و غربی توسط تانکر بزرگ با استفاده از پمپ لجن کش کفکش بصورت شبانه روزی و ارزان قیمت در اسرع وقت

روش دیگر تخلیه چاه فاضلاب و لایروبی منهول و سپتیک بهره گیری از تانکر با مکانیزم مکنده میباشد که تانکر مکنده لجن کشی بیشتری نسبت به پمپ لجن کش دارد ولی برای مسیرهای طولانی مناسب نیست

شماره تلفن تخلیه چاه بلوار فردوس : 09126471146

سخن آخر

اگر لوله فاضلاب شما دچار گرفتگی شده است و با استفاده از روش های بالا نتوانستید مشکل را برطرف کنید، با یکی از شرکت های مجاز و معتبر لوله بازکنی تماس بگیرید.

شرکت لوله بازکنی در محدوده بلوار فردوس شرقی و غربی به صورت شبانه روزی و در کوتاه ترین زمان با کمترین هزینه ممکن، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات