شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی جنت آباد 09126471146

لوله بازکنی جنت آباد
5/5

لوله بازکنی جنت آباد

از مشکلات عمده و فراوانی که ممکن است برای هر خانه‌ای اتفاق بیفتد، می‌توان به مشکلات مربوط به لوله فاضلاب و چاه اشاره کرد. مشکلاتی که در بسیاری از موارد آزار دهنده و طاقت فرسا هستند. استفاده از روش های خانگی برای مشکلات جزئی می‌تواند کارساز و مفید باشد ولی در صورت بروز مشکلات جدی و بزرگ تر، برای حل مشکل پیش آمده قطعا به افراد متخصص و مجرب در این زمینه نیاز داریم. بهترین و مطمئن ترین راه برای برطرف کردن مشکل لوله فاضلاب و چاه، کمک گرفتن از موسسه ها و شرکت های خدماتی در این زمینه است.

موسسه مختارپور با سابقه فعالیت زیاد و موفق در این زمینه، در صورت به وجود آمدن مشکلات مختلف و به جهت برطرف کردن مشکل به بهترین شکل ممکن، آماده خدمت رسانی به صورت تضمینی به شما عزیزان می‌باشد.

شماره تماس برای لوله بازکنی جنت آباد

 
جنت آباد 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

از ویژگی های شرکت لوله بازکنی جنت آباد می‌توان به مواردی اشاره کرد:

  • استفاده کردن از وسایل و تجهیزات مدرن و پیشرفته در صورت نیاز
  • کادر مجرب و با سابقه فعالیت بالا در زمینه چاه و لوله بازکنی
  • خدمت رسانی ۲۴ ساعته در تمام ۷ روز هفته
  • خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن با نازل ترین قیمت
  • انجام خدمات بدون خرابی و آسیب
  • رعایت تمامی اصول و نکات بهداشتی

ویژگی هایی از این قبیل باعث شده تا موسسه مختارپور، به شرکتی مطمئن و قابل اطمینان در زمینه چاه بازکنی و رفع گرفتگی لوله تبدیل شود.

لوله بازکنی جنت آباد
لوله بازکنی جنت آباد

راه های جلوگیری از گرفتگی لوله در جنت آباد

با رعایت یکسری از نکات و کارها می توانید از گرفتگی لوله ها پیشگیری کنید. همانطور که می دانید ظروف کثیف به روغن و چربی آغشته هستند. روغن و چربی ها می توانند در هنگام شستن طرف های کثیف وارد لوله سینک ظرفشویی شده و موجب گرفتگی لوله شوند. گس باید از ورود روغن و چربی های ظروف کثیف جلوگیری کرد. برای این کار باید پیش از شستشوی ظروف، روغن و چربی را از آن ها جدا کنید.

صافی ها برای جلوگیری از ورود آشغال، مواد جامد و … به درون لوله طراحی شده اند. بنابراین از آن ها در دهانه سینک ظرفشویی، حمام و آشپزخانه استفاده کنید.

در صورتی که با گرفتگی خفیف لوله مواجه شدید، می توانید با ریختن مقداری آی جوش ، از جمع شدن مو، چربی، پلاستیک جلوگیری کنید. با این کار از گرفتگی لوله در ساختمان پیشگیری می کنید.


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی صادقیه


رفع نم و رطوبت در جنت آباد

یکی از عوامل مخرب ساختمان نم و رطوبت است. برای رفع نم و رطوبت باید محل دقیق آن توسط دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله مشخص شود. نم و رطوبت بسیار جدی است و باید هر چه سریع تر اقدام به رفع آن نمود.
برای شروع نیاز است تا لوله کشی کل ساختمان را بررسی کرد و پس از پیدا شدن محل دقیق ترکیدگی، سریعاً برای تعمیرات اقدام نمود.
رفع نم و رطوبت ساختمان اگر بدون زیر سازی و بدون حل مشکل اصلی انجام شود نتیجه ای نخواهد داشت و پس از گذشت مدت کوتاهی باز خواهد گشت.
اگر نم و رطوبت برای مدت زمان طولانی رفع نشود، ممکن است آسیب های جدی به زیر بنای ساختمان وارد کند.
جهت پیدا کردن محل نم و رطوبت و رفع آن ما در خدمت شما هستیم.

لوله بازکنی جنت آباد
لوله بازکنی جنت آباد

مزایای لایروبی چیست؟

لایروبی و کفتراشی کانال فاضلاب به دلایل مختلفی انجام می‌شود و از اصلی ترین مزیت های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بالا بردن کارکرد چاه

ایجاد رسوب بر دیوار های چاه موجب شده تا جذب فاضلاب در آن به راحتی انجام نشود و در نتیجه گرفتگی و پر شدن های مکرر را به همراه خواهد داشت.

با لایروبی چاه فاضلاب و رسوب زدایی آن، می‌توان چاه را دوباره احیا کرد. به طوری که دوباره عملکرد و کارایی آن در جذب فاضلاب مثل چاه جدید شود.

علاوه بر این، با انجام این فرآیند می‌توان مانع از استخراج بوی زننده و بد فاضلاب از چاه شد و در نتیجه بهداشت محیط هم تا حد زیادی افزایش پیدا می‌کند.

جلوگیری از نم و رطوبت

ریختن مواد اسیدی به قصد تمیز کردن و رسوب زدایی چاه فاضلاب از رایج ترین روش ها می‌باشد که بیشتر افراد در محیط های مسکونی و صنعتی انجام می‌دهند.

انجام فعالیت های این چنینی باعث می‌شود تا خیلی زود به لوله های فاضلاب صدمه وارد شود و به مرور منجر به ترکیدگی لوله خواهد شد. از نشانه های تشخیص ترکیدگی لوله و نشت آب ایجاد رطوبت و نم در محیط است که مشکلات زیادی را ایجاد می‌کند.

لایروبی چاه با روش های کاملا استاندارد از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند و با انجام به موقع آن رطوبت و نم در محیط مشاهده نخواهد شد.

لوله بازکنی جنت آباد
لوله بازکنی جنت آباد

صرفه جویی در هزینه

افراد زیادی هستند که به دلیل از بین رفتن کارایی و کارکرد چاه، تصمیم به حفر چاه دیگری می‌گیرند. حفر چاه جدید علاوه بر هزینه زیاد، فرآیند زمان بری بوده و کنده کاری و کثیف کاری زیادی را با خود به همراه دارد.

در این شرایط با لایروبی چاه فاضلاب می‌توان در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه، چاه های قدیمی را کاملا زنده کرد. علاوه بر این، تخلیه چاه به صورت متوالی موجب خواهد شد تا هزینه زیادی را متحمل شوید، ولی با کفتراشی و لایروبی می‌توان یکی از اصلی ترین علت های پرشدن مکرر چاه را برطرف کرد.

روش های لایروبی چاه فاضلاب

با توجه به نوع چاه و نوع رسوباتی که در آن وجود دارد، روش های متفاوتی جهت لایروبی کانال فاضلاب و چاه وجود دارد.

برای انجام این کار، در ابتدا تخلیه چاه به صورت کامل انجام شده و نیرو های کاملا حرفه‌ای و متخصص وارد چاه و کانال های فاضلاب شده و با استفاده از ابزار های دستی یا مکانیکی، اقدام به رفع رسوبات می‌کنند.

تراشیدن کامل کف چاه و دیوار تا مرحله‌ای که خاک مشاهده شود، برای چاه های فاضلاب کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. در طول انجام رسوب زدایی، مواد زائد و لجن موجود در چاه تخلیه می‌شوند و در آخر محیط داخل آن کاملا تمیز و بدون لایه‌ای اضافه خواهد بود.

ارائه خدمات لوله بازکنی , تخلیه چاه , حفاری انواع چاه , تعمیرات تاسیسات ساختمانی و ... در محدوده جنت آباد شمالی و جنت آباد جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات