شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی دیباجی 09126471146

5/5

لوله بازکنی دیباجی

گرفتگی لوله های ساختمان یکی از مشکلات رایجی است که می تواند برای همه رخ دهد. لوله ها به دلایل گوناگونی مسدود شوند. افتادن اشیاء درون لوله، تجمع چربی ها و موها، ورود مواد اضافی به درون لوله، لوله کشی غیر استاندارد و … از مهم ترین دلایل گرفتگی لوله ها هستند. شرکت نوین تهران گستر پارس با بیش از 20 سال سابقه و مجهز بودن به مدرن ترین دستگاه های لوله بازکنی و نیروی انسانی خبره، آماده است تا خدمات مربوط به لوله بازکنی و تخلیه چاه را در سریع ترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی برای تمام همشهریان گرامی انجام دهد.

شرکت مختارپور در محدوده منطقه دیباجی و سایر مناطق تهران آماده عقد قرارداد و خدمات رسانی به تمامی منازل، ارگانهای خصوصی و دولتی، مجتمعات تجاری، اداری و مسکونی و … می باشد.

"<yoastmark

لوله بازکنی دیباجی 22494592


خدمات لوله بازکنی در دیباجی

  • لوله بازکنی در محدوده دیباجی
  • سرویس توالت فرنگی و تعمیر و نصب آن
  • رفع نم و رطوبت
  • تخلیه چاه فاضلاب و سپتیک
  • لوله کشی آب و فاضلاب
  • حفاری چاه فاضلاب و آب
  • از بین بردن بوی بد فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و فاضلاب
  • تشخیص ترکیدگی لوله آب و رفع نم
  • تعمیر و رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی و فلاش تانک
  • تعمیر و سرویس کامل آبگرمکن و پکیج
  • و سایر خدمات دیگر در محدوده فلان و سایر مناطق تهران

قیمت لوله بازکنی در دیباجی

عوامل مختلفی بر قیمت نهایی خدمات لوله بازکنی تأثیرگذار هستند که بد نیست با آن ها آشنا شوید.

تعداد لوله های مسدود شده، یکی از عوامل موثر بر قیمت لوله بازکنی در فلان است.
به این صورت که هرچه تعداد لوله های گرفته شده بیشتر باشد، به مراتب هزینه بازکردن آن هم بیشتر می شود.

در کنار تعداد لوله های مسدود شده، شدت گرفتگی لوله هم بر قیمت نهایی لوله بازکنی تأثیرگذار است.

علاوه بر موارد گفته شده، نوع روش بازکردن لوله هم مؤثر است.
لوله بازکنی با فنر، دستگاه تراکم هوا، دستگاه ژنراتور و … هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند که با توجه به نوع گرفتگی لوله، از هر یک از آن ها استفاده می شود.

همچنین در بعضی موارد، ممکن است برای بازکردن لوله مسدود شده، قسمتی از ساختمان تخریب شود.
بنابراین هزینه لوله بازکنی در چنین مواردی بسیار زیاد می شود.


شیوه لوله بازکنی در منزل

در برخی موارد می توانید خودتان به بازکردن لوله اقدام کنید. با این کار در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهید کرد.

در ابتدا یک ظرف آب جوش آماده کنید و آن را درون لوله مسدود شده بریزید. بعد از آن یک سیم بلند و قابل انعطاف را درون لوله کرده و تا جایی که می شود آن را فشار دهید. اگر لوله توسط ذرات جامد مسدود شده باشد، گرفتگی آن رفع شده و راه لوله باز می شود.

پس از آن په راه لوله باز شد، با استفاده از یک لیوان سرکه و نصف لیوان جوش شیرین و مخلوط کردن ان ها با یکدیگر، یک محلول لوله بازکنی خانگی درست کنید و آن را به داخل لوله بریزید. در آخر دو کتری آب جوش به درون لوله بریزید تا ذرات اضافی و باقی مانده را با خود بشوید و ببرد.


نصب و تعمیر توالت فرنگی در دیباجی

برای نصب و تعمیر توالت فرنگی در منطقه دیباجی و تمام مناطق تهران با شرکت ما تماس بگیرید، این کار نیاز به متخصصین حرفه ای دارد که شرکت ما بهترین ها را در اختیار شما قرار می دهد.
گاهی این گرفتگی ها خیلی شدید است و بدون تخصص به راحتی نمی شود مشکل را رفع و رجوع کرد. در این شرایط بهتر است انتخاب درستی در زمینه پیدا کردن لوله بازکنی ( رفع گرفتگی توالت فرنگی در تهران ) داشته باشید تا در هنگام گرفتگی سیفون توالت فرنگی در منطقه فلان و دیگر مناطق تهران بدون ایجاد مشکلی دیگر در اسرع وقت مشکل شما را رفع کنید.
با این‌ کار از خسارتی که افراد بی تجربه و غیر حرفه ای انجام می دهند جلو گیری می کنید. می توانید به این سایت اعتماد کرده و با متخصصین ما تماس بگیرید.
همچنین اگر به تازگی قصد خرید و نصب توالت فرنگی دارید، برای پیشگیری از بروز هرگونه مشکل علاوه بر تحقیق در اینترنت، می توانید جهت اطلاعات بیشتر با متخصصین ما به صورت کاملا رایگان مشورت کنید.

"<yoastmark

تخلیه چاه دیباجی شمالی و جنوبی

روش معمول برای تخلیه چاه دیباجی توسط تانکر 12000 و 6000 لیتری و استفاده از پمپ لجن کش ارتفاع زن بوده و ارائه خدمات بصورت شبانه روزی و با نرخ مصوب اتحادیه و بدون تعطیلی می باشد.

روش دیگر تخلیه چاه دیباجی استفاده از تانکر مکنده یا به عبارت دیگر تانکر ساکشن است. در این روش پمپ مکنده بر روی تانکر نصب شده است و شیلنگ متصل به آن به داخل چاه یا سپتیک هدایت می شود. در روش تخلیه چاه با تانکر مکنده لجن کشی بیشتری انجام می شود و از معایب آن می توان به عدم تخلیه با ارتفاع بالا اشاره کرد.

برای اساسی شدن، چاه را بعد از تخلیه با تانکر باید لایروبی کرد. لایروبی چاه فاضلاب توسط نیروی انسانی صورت می گیرد در عملیات لایروبی لجن چاه که بعد از تخلیه چاه در چاه باقی مانده است توسط نیروی انسانی و با بشکه های مخصوص حمل می شود. بعد از اتمام لایروبی انباری چاه را کفتراشی می کنیم تا چاه یک بار دیگر احیاء شود.

کفتراشی چاه فاضلاب هم توسط نیروی انسانی حرفه ای انجام می شود که انباری چاه را تا جایی که به خاک تمیز برسد تواش مید هیم و توسط خاور کمپرسی حمل می کنیم.

در بعضی اوقات چاه دچار ریزش می شود که باید تعمیر شود برای تعمیر چاه ریزشی ابتدا باید تدابیر ایمنی را اندیشید و سپس خاک ریزش کرده به انتهای چاه را بیرون آورد. بعد از اینکه خاک ریزشی را بیرون آوردیم چاه را کول گذاری و طوقه چینی می کنیم تا هم قابل استفاده باشد و هم ایمن و بدون خطر – تخلیه چاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات