شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی صادقیه 09126471146

لوله بازکنی صادقیه
5/5

لوله بازکنی صادقیه

همه ما به احتمال زیاد حداقل یک بار در طول زندگی با مسائل و مشکلات مرتبط با لوله و فاضلاب مواجه خواهیم شد. خدمات لوله بازکنی جزء خدماتی محسوب می‌شود که نیاز به نیروی مجرب و با سابقه فعالیت بالا دارد چون در غیر این صورت ممکن است مشکلات در این زمینه نه تنها برطرف نشوند، بلکه به مشکلی شدید تر و جدی تر تبدیل شوند.

موسسه خدماتی مختارپور با سابقه فعالیت طولانی مدت و درخشان و با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و با سابقه، شرکتی مطمئن در این زمینه یعنی خدمات لوله و فاضلاب می‌باشد. خدمات لوله و فاضلاب توسط شرکت لوله بازکنی صادقیه با بهترین عملکرد ممکن توسط کارشناسان مجرب و حرفه‌ای این شرکت انجام می‌شود. از ویژگی های قابل ذکر این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ارائه و انجام خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن
  • استفاده و به کارگیری از نیرو های مجرب، با سابقه فعالیت بالا و مطمئن در زمینه خدمات لوله و فاضلاب
  • انجام خدمات بدون کثیف کاری و با انجام و رعایت تمام نکات و اصول بهداشتی
  • استفاده از مدرن ترین تجهیزات و وسایل در زمینه خدمات لوله و فاضلاب
  • ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در ۷ روز هفته
  • بهترین خدمت رسانی ممکن و البته تضمینی همراه با کمترین هزینه برای شما عزیزان
  • و …

<<شماره های تماس برای بازکردن لوله در صادقیه>>

 
صادقیه 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

عوامل اصلی گرفتگی لوله های فاضلاب در صادقیه

در ادامه مطلب قصد داریم به توضیحاتی در خصوص عوامل اصلی و شایع که باعث مسدود شدن لوله های فاضلاب می‌شوند بپردازیم.

گرفتگی فاضلاب بعد از تعمیر ساختمان

بعضی مواقع تعمیر ساختمان یا بنایی کردن در محدوده لوله های فاضلاب باعث شده که نخاله های بنایی و تکه های خورد شده سیمان و … به داخل چاه وارد شده و باعث گرفتگی و انسداد لوله فاضلاب و نهایتا بسته شدن چاه شوند. توجه داشته باشید قبل از شروع عملیات تعمیر در ساختمان، دهانه یا دریچه چاه فاضلاب را با استفاده از در پوش ببندید تا خیالتان از این بابت راحت باشد.

لوله بازکنی صادقیه
لوله بازکنی صادقیه

گرفتگی چاه توالت با دستمال کاغذی

بسیاری از افراد بعد از استفاده از سرویس بهداشتی از دستمال توالت استفاده خواهند کرد و در برخی موارد این دستمال ها را در چاه می‌اندازند. همین کار بعد از مدتی باعث جمع شدن دستمال توالت در چاه می‌شود و به مرور زمان به گرفتگی فاضلاب دستشویی منجر خواهد شد. در این شرایط بعد از تشخیص گرفتگی لوله فاضلاب باید از اسید لوله بازکنی و یا فنر چاه بازکن برای برطرف کردن این مشکل استفاده کنید. البته اگر که این دستمال ها در ابتدا و همان قسمت ورودی لوله جمع شده باشند، با یک چوب یا میله آهنی قابل باز شدن است.


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی ستارخان

لوله بازکنی استاد معین


مسدود شدن لوله فاضلاب توسط اشیاء

گاهی اوقات امکان دارد وسایلی که در جیبمان داریم مثل موبایل، کیف و … در چاه بیفتند و این مسئله بعد از گیر کردن فضولات به آن، باعث گرفتگی شدید و جدی لوله فاضلاب خواهد شد که در این صورت باید با شرکت خدمات لوله بازکنی جهت حل مشکل پیش آمده تماس بگیرید.

بهتر است که قبل از ورود به توالت اشیاء اضافی را از خود جدا کنیم. چرا که ممکن است دلیل گرفتگی لوله فاضلاب و علت برگشت آب از لوله فاضلاب توالت را فقط با تخریب توالت برطرف کرد. که در این صورت هزینه و مشکلات زیادی در انتظار شما است.

لوله بازکنی صادقیه
لوله بازکنی صادقیه

برگشت آب ار لوله فاضلاب بر اثر تجمع و سفت شدن فضولات

استفاده نکردن مرتب و همیشگی از فلاش تانک یا نریختن آب زیاد در چاه فاضلاب باعث می‌شود به مرور زمان فضولات ته نشین شده و بعد از مدتی سفت شوند و باعث گرفتگی لوله فاضلاب و یا برگشت آب از لوله فاضلاب توالت باشند. روش پیشگیری از این مشکل، استفاده از فلاش تانک پس از شستشو است.

در صورت به وجود آمدن این نوع از علائم گرفتگی لوله فاضلاب، برای رفع آن، ریختن اسید لوله باز کنی درون چاه و بعد ریختن مقدار زیادی آب به داخل آن می‌باشد. برای این کار می‌توانید از فروشگاه های ابزار فروشی، اسید لوله بازکنی را خریداری کنید. البته قبل از خرید برای فروشنده توضیح دهید که اسید را به چه منظوری می‌خواهید، تا با خرید اسید لوله بازکنی مناسب بتوانید به برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب بپردازید.

نقطه قابل ذکر این است که در هنگام استفاده از اسید لوله بازکنی بسیار مراقب باشید و نهایت دقت را به خرج دهید. ریختن یا پاشیدن قطره‌ای اسید روی پوست شما می‌تواند باعث بروز فاجعه‌ای جبران ناپذیر شود.

گرفتگی لوله توسط چربی و روغن

در طول روز ظرف های زیادی در سینک ظرفشویی شسته خواهند شد و این امر به این معنی می‌باشد که چربی و روغن زیادی وارد لوله فاضلاب می‌شود. به دلیل اینکه چربی حالت چسبندگی دارد و به لوله فاضلاب می‌چسبد، تکرار این کار موجب انباشته شدن چربی ها در داخل لوله فاضلاب خواهد شد.

در این زمان وقتی آشغالی به درون لوله فاضلاب وارد شود، به این چربی ها چسبیده و باعث گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه و در نهایت برگشت آب از لوله فاضلاب می‌شود.

لوله بازکنی صادقیه
لوله بازکنی صادقیه

نفوذ ریشه درخت در چاه توالت

گاهی اوقات لوله فاضلابی که در زیر حیاط منزل یا ساختمان قرار گرفته است در اثر رخنه کردن و نفوذ ریشه درخت در چاه، دچار گرفتگی می‌شود.  در این صورت به هیچ عنوان از اسید یا پمپ لوله باز کن استفاده نکنید. در این شرایط باید از فنر های مخصوص و قوی همراه با سر فنر استفاده کرد. پس بهتر است که با شرکت خدمات رسان در این زمینه تماس بگیرید.

لوله کشی ناقص و معیوب

لوله کشی فاضلاب ممکن است با لوله های غیر استاندارد طراحی شده باشند. همچنین برخی مواقع لوله های در نظر گرفته شده برای کارکردی که دارند مناسب نیستند. برای مثال لوله های استفاده شده برای توالت های عمومی باید قطور تر باشند. رعایت نکردن این موارد باعث گرفتگی لوله فاضلاب توالت، آشپزخانه و … خواهد شد که در صورت ایجاد آن باید لوله کشی فاضلاب ساختمان تغییر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات