شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی میرداماد 09126471146 تخلیه چاه محدوده میرداماد

لوله بازکنی الهیه
5/5

لوله بازکنی میرداماد | تخلیه چاه محدوده میرداماد جزء موفق‌ترین و با سابقه‌ترین شعبه‌های موسسه مختارپور در زمینه رفع گرفتگی لوله می‌باشد و به صورت تضمینی و ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

ویژگی‌های لوله بازکنی میرداماد

  • متخصصین و سرویسکاران حرفه‌ای و مجرب و خوش رفتار
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در طول هفته به صورت فوری و در سریع‌ترین زمان ممکن
  • سرعت عمل بالا در انجام خدمات مختلف به همراه دقت
  • رعایت تمامی اصول و نکات ایمنی و بهداشتی و ارائه خدمات بدون کثیفی و خرابی
  • ارائه خدمات به صورت تضمینی و جلب رضایت مشتریان گرامی
  • استفاده از بهترین و به‌روز‌ترین تجهیزات و وسایل در زمینه لوله بازکنی
  • و …

<< شماره‌های تماس برای لوله بازکنی محدوده میرداماد و سایر مناطق تهران >>

 
میرداماد 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

مزایای استفاده از دستگاه برای لوله بازکنی میرداماد

شاید بتوان گفت که دستگاه لوله بازکنی مناسب‌ترین وسیله جهت باز کردن لوله‌های گرفته شده است. این دستگاه با ساختار مناسبی که دارد این کار را بسیار ساده کرده است. دستگاه چاه بازکنی تشکیل شده از موتور و فنر مخصوص می‌باشد. موتور نیرو محرکه لازم را ایجاد کرده و فنر با نیروی دریافتی از موتور لوله‌های گرفته شده را باز خواهد کرد. از مزایای مهم و اصلی فنر استفاده شده در دستگاه لوله بازکنی انعطاف پذیری بالای آن می‌باشد.

شماره تلفن خدمات لوله بازکنی در میرداماد : 09126471146 مختارپور

دستگاه لوله باز کنی دارای فواید بسیار زیادی است که عبارتند از :

  • قابل حمل بودن به علت اندازه کوچک آن
  • برطرف کردن انواع گرفتگی‌‌های سخت
  • سر فنر‌ها با سایز‌های گوناگون
  • فنر بلند برای استفاده در لوله‌‌های بلند و طولانی
  • محفظه جمع‌ کننده فنر
  • سرعت بالا در برطرف کردن لوله‌های مسدود شده
  • گزینه‌ای ایده آل برای شرکت‌های لوله بازکنی
لوله بازکنی میرداماد
لوله بازکنی میرداماد

برای مطالعه بیشتر:

لوله بازکنی لواسان

لوله بازکنی سعادت آباد


نشانه‌های پر شدن چاه فاضلاب ( تخلیه چاه در میرداماد )

از نشانه‌های پر شدن ظرفیت چاه فاضلاب می‌توان به بوی نامطبوع و بد فاضلاب در ساختمان, بالا آمدن آب توالت و مسدود شدن توالت، باز نشدن توالت، وجود حشراتی مانند سوسک در ساختمان و … اشاره کرد.

تخلیه چاه محدوده میرداماد

لوله بازکنی میرداماد
لوله بازکنی میرداماد | تخلیه چاه در میرداماد

تخلیه مکانیزه چاه فاضلاب با بکاری گیری و بهرمندی از مدرنترین تجهیزات تخلیه چاه روز دنیا با نازلترین قیمت در محدوده خیابان میرداماد در تهران و سایر مناطق تهران بصورت شبانه روزی و فوری انجام میشود

تخلیه چاه فاضلاب در منطقه میرداماد تهران به دو روش انجام میشود :

تخلیه چاه فاضلاب در میرداماد با پمپ کفکش لجن کش که در این روش پمپ لجن کش را به کف چاه منتقل میکنیم و شیلنگ را از پمپ به تانکر متصل میکنیم تا به این صورت فاضلاب داخل چاه را به داخل تانکر منتقل کنیم

شماره تلفن تخلیه چاه در میرداماد تهران با پمپ لجن کش : 02122440327 

روش دیگر تخلیه چاه در میرداماد و سایر مناطق تهران استفاده از تانکر مکنده میباشد که در این روش پمپ مکنده با گیربکس کامیون کار میکند و فاضلاب چاه توسط شسلنگی که به پمپ مکنده وصل میشود مانند یک جارو برقی فاضلاب و لجن چاه را تخلیه میکند

شماره تلفن شرکت تخلیه چاه با مکنده : 09126471146 مختارپور

شماره تلفن تماس شرکت تخلیه چاه در خیابان میرداماد تهران : 02122494592 مختارپور

در زمین‌های غیر ماسه‌ای، کشش نداشتن و مکش آب در خاک وجود دارد که به دلیل کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، چاه اصلی در زمانی مشخص پر می‌شود. در زمین‌های شنی‌، خطر پر شدن ظرفیت چاه به مراتب کم تر از زمین‌های خاکی است.

به طور کلی راه آب ظرف شویی و یا دست شویی به مرور گرفته خواهد شد و آب به خوبی حرکت نمی‌کند . این اشکال به طور معمول بیش تر در منازل قدیمی به چشم می‌خورد.

هر چند وقت یک‌بار باید با سیفون تلمبه‌زدن و یا از مواد باز کننده لوله مانند چانته و یا اسید استفاده کنید تا راه آب باز شود اما مشکل این کار این است که استفاده کردن از این مواد به خودی خود موجب دردسر خواهد شد. چرا که اسید و چانته باعث از بین رفتن لوله‌ها می‌شوند مطمئن‌ترین و ساده‌ترین و بی خطر‌ترین راه، استفاده کردن از لوله باز کن‌ها مانند دستگاه فنر زنی صنعتی است.

شرکت‌ لوله بازکنی مختارپور از این وسیله پیشرفته جهت باز کردن لوله بهره می‌برد و تا حد امکان هیچ گونه صدمه‌ای به لوله وارد نمی‌کند.

لوله بازکنی میرداماد
لوله بازکنی میرداماد

باز کردن گرفتگی‌های لوله فاضلاب با استفاده از محلول جوهر نمک

استفاده کردن از محلول جوهر نمک خطرات مخصوص به خود را دارد و توصیه می‌کنیم که در هنگام استفاده کردن از جوهر نمک حتما از دستکش و محافظ چشم استفاده کنید. در مواردی جوهر نمک باعث سوختگی‌های شدید و نامطبوع شده است، پس حتما دقت‌های لازم را در زمان استفاده کردن از این محلول شیمیایی داشته باشید.

شما جوهر نمک را می‌توانید از فروشگاه‌های ابزار‌آلات خریداری کنید اما در زمان حمل و جابه‌جایی آن محتاطانه عمل کنید.

برای استفاده کردن از محلول جوهر نمک مقدار سه چهارم گالن آب سرد را به همراه سه فنجان جوهر نمک مخلوط کنید. شما می‌توانید جهت ترکیب کردن این دو ماده از یک قاشق چوبی کهنه و قدیمی استفاده کنید.

هنگامی که آب و جوهر نمک را ترکیب کردید یک فرآیند جوشش اتفاق خواهد افتاد که از خود گرما و گاز متصاعد می‌کند. در نتیجه حتما فاصله خود را از ظرف حاوی این دو محلول حفظ کنید.

پس از ترکیب کردن آب و جوهر نمک بلافاصله آن را در درون لوله فاضلاب ریخته و به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه صبر کنید. بعد از این مرحله می‌توانید لوله را توسط آب داغ شستشو دهید. اگر لوله همچنان مسدود بود، می‌توانید این مراحل را دوباره تکرار کنید تا هنگامی که مسیر لوله کاملا باز شود.

بازکردن لوله
لوله بازکنی میرداماد

استفاده از دستگاه واترجت در لوله بازکنی میرداماد

روش استفاده از دستگاه واترجت در لوله بازکنی میرداماد روش بخصوصی می‌باشد. برای استفاده کردن از این دستگاه در ابتدا سر شلنگ را باید درون لوله فاضلاب قرار داد. سپس دستگاه قادر است که آب را با فشار‌های گوناگون و متفاوتی به درون لوله‌های فاضلاب ارسال کند. عملکرد این دستگاه مثل دستگاه فشار هوا است.

البته برای استفاده کردن از این دستگاه در ابتدا باید دهانه تمام لوله‌ها را هم با پارچه و پلاستیک ببندید. این کار باعث می‌شود که قسمت‌هایی از لوله‌ها که باز هستند، پوشانده شوند و فشار آب دقیقا به همان قسمت‌هایی که مسدود شده‌اند، وارد خواهد شد.

قدرت این دستگاه بسیار بالا می‌باشد و به همین علت هم می‌توانید با کمک از آن گرفتگی‌های سخت و شدید را برطرف کنید. این دستگاه مدل‌های پیشرفته و جدید بسیار زیادی دارد که قابلیت‌ها و امکانات آن روز به روز بیش تر می‌شود. هرچند با توجه به کارایی فراوان این محصول قیمت آن هم بسیار زیاد می‌باشد. دستگاه واترجت در شرکت‌های لوله بازکنی فراوانی از جمله شرکت مختارپور، در صورت نیاز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خدمات تعمیر توالت فرنگی در میرداماد ( لوله بازکنی )

لوله بازکنی میرداماد
لوله بازکنی میرداماد | تعمیر توالت فرنگی میرداماد

شرکت نوین تهران گستر پارس با بیش از 15 سال تجربه در زمینه خدمات لوله بازکنی , تخلیه چاه , لایروبی و کفتراشی چاه فاضلاب , حفاری انواع چاه , تعمیر و سرویس توالت فرنگی و فلاش تانک و … آماده ارائه خدمات در محدوده میرداماد و سایر مناطق تهران بصورت شبانه روزی میباشد

شماره تلفن تعمیر کار توالت فرنگی در میرداماد 09126471146

تعمیر و تعویض قطعات سیفون توالت فرنگی ( تعویض فلوتر و سیستم تخلیه سیفون توالت فرنگی و فلاش تانک ) , رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی بدون خرابی با فنر مخصوص و پمپ تراکم هوا , نصب و تعویض کاسه توالت فرنگی در حمام و سرویس ایرانی

شماره تلفن سرویس کار توالت فرنگی در محدوده میرداماد 02122440327

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات