شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی پردیس تهران 09126471146

لوله بازکنی پردیس
5/5

لوله بازکنی پردیس

مشکلات مربوط به لوله های فاضلاب و چاه ممکن است برای تمامی افراد و منزل های آن ها به وجود بیاید. امروزه تعداد زیادی شرکت در زمینه رفع گرفتگی لوله و چاه و فاضلاب وجود دارند. اما آیا همه این شرکت ها، برای رفع مشکلات پیش آمده در این زمینه قابل اطمینان هستند ؟

در این جا لازم است که موسسه مختارپور را به شما معرفی کنیم. شرکتی که با سابقه فعالیت بالا و موفق در این زمینه، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان و برطرف کردن مشکلات پیش آمده در زمینه لوله فاضلاب و چاه می‌باشد. موسسه مختارپور علاوه بر سابقه فعالیت بالا ویژگی های بارز دیگری نیز دارد که به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • به کار گیری از افراد با تجربه و متخصص و البته مسئولیت پذیر در زمینه چاه و فاضلاب و …
  • ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در تمام ۷ روز هفته
  • حفظ و رعایت نکات و اصول بهداشتی
  • رفع مشکل بدون کثیف کاری و خرابی
  • استفاده از به‌روز ترین وسایل و تجهیزات جهت برطرف کردن مشکلات چاه و فاضلاب و …
  • ارائه خدمات در کوتاه ترین زمان به صورت تضمینی و با کمترین هزینه ممکن

همه این ویژگی ها باعث شده تا شرکت لوله بازکنی پردیس به یک شرکت مورد اطمینان و موفق در این زمینه تبدیل شود. شما عزیزان می‌توانید در صورت نیاز و بروز مشکلات جدی، جهت رفع هر چه سریع تر مشکلات چاه و فاضلاب منزل‌تان، البته به بهترین شکل ممکن، با شرکت لوله بازکنی پردیس تماس بگیرید.

شماره های تماس لوله بازکنی پردیس

 
پردیس 09126471146
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

بهترین روش های لوله بازکنی خانگی در پردیس

۱-ساخت فنر لوله بازکنی دستی

حتما شما هم چند گیره آویز لباس و یا کت شلوار در خانه دارید. یکی از آن ها را برداشته و خمیدگی‌ آن را به خوبی صاف کنید تا مثل فنر لوله بازکنی دستی عمل کند.

بعد با استفاده از یک انبر، انتهای آن را به شکل یک قلاب در آورید. توجه داشته باشید که از این وسیله باید برای خارج کردن مواد زائد و مو که ناخواسته وارد لوله شده‌اند استفاده کنید، پس در زمان ورود آن به لوله سعی کنید که کار را بدتر نکنید. یعنی مواد اضافی موجود را به داخل هل ندهید.

بعد از اینکه میله را به درون لوله فرستادید و کاملا آن را از مو و مواد زائد تمیز کردید، باید مقدار زیادی آب داغ آماده کرده و آن را با استفاده از مایع شوینده کف آلود کنید. در نهایت تمام آب را به سرعت وارد لوله کنید تا گرفتگی کاملا رفع شود.


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی خیابان ری

لوله بازکنی خیابان امام خمینی


۲-محلول نمک و سرکه

برای ساخت این محلول به یک سوم فنجان نمک و سرکه نیاز دارید. آن ها را به خوبی ترکیب کرده و سریعا داخل لوله بریزید. ترکیب این دو ماده باعث ایجاد گاز خواهد شد. زمانی که این دو را با هم ترکیب می‌کنید، محلول در حال جوشیدن است که باید در همان حالت آن را درون لوله بریزید و اصلا مکث نکنید.

این محلول قوی باعث برطرف شدن موهای زائد و مواد اضافی دیگر در لوله فاضلاب خواهد شد. توصیه می‌شود از این روش در آخر شب استفاده کنید و پس از ریختن آن به داخل لوله، اجازه دهید تا فردا صبح در همان حالت بماند.

لوله بازکنی پردیس
لوله بازکنی پردیس

۳-تمیز کردن لوله زانویی سینک

مهم‌ ترین علت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه، لوله زانویی می‌باشد که زیر سینک ظرف‌ شویی قرار دارد. برای اینکه از شر گرفتگی لوله و پر شدن آب داخل سینک خلاص شوید، بهتر است این اتصالات را بررسی کنید.

در زیر سینک ظرف شویی، لوله‌ای که شاید به آن لوله دو قلو هم گفته شود را به آرامی باز کنید. با باز کردن لوله می‌بینید که چه موادی باعث گرفتگی لوله شده‌ است. با تمیز کردن آن ها و بستن دوباره اتصالات مشکل شما برطرف می‌شود. البته در صورتی که فقط گرفتگی مربوط به این قسمت باشد.

۴-تخلیه چاه خانگی با روشی آسان

نوعی تخلیه چاه فوری و سریع در خانه وجود دارد که با بهره گرفتن از آن می‌توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید. لوله U شکل فاضلاب منزل‌تان را باید با دقت باز کنید. برای این کار در ابتدا سطل بزرگی زیر آن قرار داده و اتصالات آن را با استفاده از آچار های مخصوص باز کنید. وقتی که کار باز کردن تمام شد لوله را برعکس کرده تا مواد اضافی آن داخل سطل بریزد.

پیشنهاد می‌شود جهت تخلیه چاه تضمینی هم از یک میله یا مسواک برای تمیز کردن داخل لوله و اتصالات آن استفاده کرده و خیال خودتان را برای تمیز بودن آن راحت کنید.

۵-برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب با جوهر نمک لوله بازکن

به علت اینکه جوهر نمک می‌تواند باعث سوختگی های شدید شود، حتما در زمان استفاده از آن احتیاط کنید و از دستکش و محافظ چشم مناسب بهره بگیرید. داخل یک سطل ۳ چهارم آب ریخته و ۳ فنجان چای خوری جوهر نمک به آن اضافه کنید و با استفاده از چوب آن را به خوبی هم بزنید تا محلول آماده شود. بعد آن را درون لوله فاضلاب بریزید و چند ساعت صبر کنید. در نهایت با استفاده از آب داغ آن را بشویید.

لوله بازکنی پردیس
لوله بازکنی پردیس

۶-باز کردن لوله فاضلاب با یک کتری آب جوش

در بین این ۱۰ روش، این کار ساده ترین راه موجود است که می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای آن را انجام دهید و گرفتگی لوله را برطرف کنید.

برای این کار کتری را پر از آب کرده و آن را بجوشانید. بعد تمام آب را درون لوله بریزید. چند بار این روش را تکرار کنید تا راه لوله به خوبی باز شود. برای عملکرد بهتر، می‌توانید به آب تاید یا ریکا هم اضافه کنید و آن را خوب هم بزنید تا کف کند.

۷-باز کردن لوله فاضلاب با جارو برقی خشک و تر

در این روش به داشتن یک جارو برقی خشک و تر در خانه نیاز است. اگر که این وسیله را دارید اطلاع داشته باشید که یکی از روش های آسان جهت تخلیه چاه می‌باشد. جارو برقی را بر روی مکنده مایعات تنظیم کنید. برای جلوگیری از کثیف کاری مخرج جارو برقی را به خوبی بپوشانید. لوله جارو برقی را وارد لوله فاضلاب کرده و دور تا دور آن را با کیسه زباله به خوبی بپوشانید. بعد جارو برقی را روشن کنید و هر چیزی که درون لوله وجود دارد را به داخل جارو برقی بکشید. این روش در برخی از موارد جواب خواهد داد.

لوله بازکنی پردیس
لوله بازکنی پردیس

۸-محلول خانگی جهت باز کردن لوله فاضلاب

مواد لازم برای ساخت محلول :

  • نصف فنجان نمک
  • نصف فنجان جوش شیرین
  • آب جوش به مقدار کافی

این موارد را ترکیب کرده و درون لوله بریزید. اجازه دهید مدتی بگذرد و بعد با مقدار کافی آب داغ آن را بشویید.

۹-استفاده از مواد شوینده برای برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب

اگر که مشکل شما گرفتگی مسیر خروجی توالت باشد، می‌توانید از مواد شوینده ظروف بهره بگیرید. نصف فنجان مایع شوینده را به داخل کیسه‌ای ریخته و آن را داخل آب بگذارید و بجوشانید تا روان شود. بعد مایع شوینده را درون توالت ریخته و به روی آن آب داغ بریزید تا مایع را بشوید. این روش مواد اضافی که باعث گرفتگی شده‌‌اند را روان خواهد کرد تا راه خروجی باز شود.

۱۰-محلول قوی برای مشکل لوله

این محلول نوعی ترکیب دیگر می‌باشد. با ترکیب کردن مواد زیر قوی ترین محلول لوله بازکن خانگی را بسازید :

  • نصف فنجان جوش شیرین
  • نصف فنجان سرکه
  • آب به مقدار لازم
  • نصف فنجان نمک

این ترکیب یک محلول بسیار قدرتمند برای لوله بازکنی تضمینی آشپزخانه و حمام و توالت می‌باشد. محلول را ساخته و آن را به داخل لوله بریزید و بعد ۱ ساعت به آن فرصت دهید. پس از آن باید مقدار زیادی آب داغ را با فشار به داخل لوله بریزید. برای این کار می‌توانید سینک ظرف ‌شویی و یا وان حمام را از آب داغ پر کنید و بعد درپوش را بردارید تا آب با فشار زیادی به داخل لوله وارد شود.

لوله بازکنی پردیس
لوله بازکنی پردیس

اگر با استفاده از این روش ها مشکل لوله فاضلاب برطرف نشد چه کار کنیم؟

اگر با انجام دادن یک یا چند روش از راه حل های ذکر شده، باز هم گرفتگی لوله فاضلاب برطرف نشد، حتما با شرکتی معتبر در زمینه رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه تماس بگیرید. چون در این شرایط مشکل گرفتگی لوله شما شدید می‌باشد و نیاز به متخصص خواهد داشت.

شماره تلفن شرکت نوین تهران گستر پارس: 09126471146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات