شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی گیشا 09126471146

5/5

لوله بازکنی گیشا | تخلیه چاه گیشا از جمله خدماتی است که موسسه مختارپور در تهران انجام می دهد. ما آماده ایم تا در کمترین زمان مشکل گرفتگی لوله‌های منزل شما و خدمات تخلیه چاه را در محدوده گیشا برطرف کنیم.

آیا تا به حال شما هم با مشکلات چاه و لوله‌های فاضلاب مواجه شده‌اید ؟ مشکلات ایجاد شده در این زمینه بسیار آزار دهنده هستند. برخی از این مشکلات با روش‌های خانگی قابل حل می‌باشند اما در مواقعی که با مشکلات شدیدی مواجه می‌شوید چاره چیست ؟ مناسب‌ترین راه در این مواقع، تماس با یک شرکت مطمئن و با سابقه در این حوزه است.

موسسه خدماتی مختارپور یکی از همین گزینه‌های مناسب برای شما است. موسسه مختارپور با سابقه فعالیت طولانی مدت در زمینه خدمات تخلیه چاه و بازکردن لوله فاضلاب , شرکتی خوش نام و خوش سابقه می‌باشد و مناسب‌ترین گزینه برای شما عزیزان در مواقع ضروری و دشوار خواهد بود.

در صورت گرفتگی لوله‌های فاضلاب منزلتان، می توانید با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

شماره‌های تماس برای تخلیه چاه و لوله بازکنی گیشا

 
گیشا 02188546849 مختارپور
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

ویژگی‌های شرکت مختارپور

  • دارای سرویسکاران با تجربه، خوش رفتار و مجرب
  • استفاده از تجهیزات و ابزار آلات مخصوص و پیشرفته و کارآمد
  • حفظ و رعایت کلیه اصول بهداشتی در حین کار
  • ارائه خدمات بدون آسیب و خرابی و کثیفی
  • سرعت عمل بالا در رفع مشکلات چاه و فاضلاب
  • ارائه خدمات در تمام روز‌های هفته به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی
  • ارائه خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه در گیشا با نازلترین قیمت

لوله بازکنی گیشا

لوله بازکنی فوری و شبانه روزی در گیشا

متخصصین و سرویسکاران شرکت ما به صورت شبانه روزی در تمام طول هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. شما در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید با شرکت لوله بازکنی گیشا تماس بگیرید تا متخصصین این شرکت خودشان را در اسرع وقت به شما برسانند و اقدام به برطرف کردن مشکل ایجاد شده کنند.

شماره تلفن لوله بازکن در گیشا 09126471146


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی شهرک غرب

لوله بازکنی پونک


قیمت لوله بازکنی گیشا

قیمت و هزینه تمامی خدمات ارائه شده توسط لوله بازکنی گیشا طبق نازل‌ترین نرخ مصوب اتحادیه می‌باشد. این شرکت در مقایسه با دیگر شرکت‌های فعال در این زمینه، از قیمت منصفانه‌ای برخوردار است. کیفیت کار به همراه هزینه‌های منصفانه و تا حد امکان کم، از ویژگی‌های مهم یک شرکت لوله بازکنی خوب می‌باشد.

شماره تماس شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی ارزان قیمت در محدوده خیابان گیشا 02188546849

لوله بازکنی گیشا

راه‌های پیشگیری از گرفتگی لوله

ساده‌ترین راه پیشگیری از مسدود شدن لوله جلوگیری از ورورد مواد اضافی (جامد) به لوله است، شاید تصور کنید که این روش خیلی ساده و پیش پا افتاده است اما بیش‌تر کسانی که دچار این نوع مشکلات می‌شوند، این نکته ساده و پیش افتاده را رعایت نکرده‌اند. در حقیقت دلیل اصلی و مهم گرفتگی لوله ورود مواد جامد و اضافی به درون لوله می‌باشد.

همچنین می‌توانیم توری‌هایی را بر روی سوراخ سینک ظرف شویی بگذاریم تا تفاله چایی و باقی مانده مواد غذایی را داخل سبد‌های کوچک بریزیم و از وارد شدن آن‌ها به درون لوله دست شویی و یا ظرف شویی جلوگیری کنیم.

به هیچ هنوان چربی و روغن را داخل ظرف شویی نریزید چرا که به مرور موجب ایجاد رسوبات سخت در لوله خواهند شد و به دیواره لوله‌ها می‌چسبند.

بهترین راه پیشگیری، تخلیه هر چند روز یک بار آب جوش در لوله است که این کار می‌تواند رسوباتی را که تازه در لوله به وجود آمده‌اند را حرکت دهد و هیچ آسیبی به لوله وارد نکند.

لوله بازکنی گیشا

فنر لوله بازکنی و نحوه استفاده از آن در لوله بازکنی گیشا

فنر هیدرولیک لوله بازکنی به ابزار قوی و قدرتمندی گفته می‌شود که معمولا به جهت تمیز کردن بخش‌هایی از سیستم لوله کشی تا حدود طول ۸ متر (۲۵ فوت) و برای باز کردن و تخلیه لوله‌های مسدود شده خانگی طراحی و تولید شده است.

روش کار فنر لوله بازکنی به این صورت می‌باشد که یک کابل فلزی که حالت فنری دارد با نیروی مکانیکی که توسط یک موتور دریل به وجود می‌آید موجب یک لرزش در طول فنر شده و سر فنر که حالت چرخشی دارد موجب جلو رفتن آن در مسیر لوله می‌شود و به باز کردن لوله‌های فاضلاب مسدود شده با اجسام مختلف کمک می‌کند.

فنر لوله بازکنی حالت ارتجاعی بسیاری دارد و جنس آن از فولاد است و آنقدر نازک می‌باشد که به راحتی می‌تواند از موانعی که در لوله رسوب کرده‌اند عبور کند و باعث از بین رفتن آن‌ها و یا هدایت به سمت چاه فاضلاب شود.

هر چند بعضی از تولید کنندگان به کارگیری فنر لوله بازکنی را پیشنهاد نمی‌کنند اما امکان دارد که سطوح سرامیکی را خراشیده کنند مخصوصا در توالت و آشپزخانه.

دستگاه فنر برقی

مزیت‌ها و معایب استفاده از فنر لوله بازکنی در لوله بازکنی خیابان گیشا

مزایای دستگاه‌های فنر لوله بازکنی شاید خیلی به چشم نیاید اما هزینه نسبی کم در مقایسه با روش‌های دیگر و در دسترس بودن و امکان استفاده کردن آن در مکان‌های مختلف‌ مهم‌ترین مزایای آن است.( چاه بازکنی در محدوده خیابان گیشا در تهران بصورت ارزان و فوری انجام میشود )

همچنین امکان نفوذ به طول لوله در مسافت‌های زیاد، سرعت عمل فوق‌العاده آن در از بین بردن گرفتگی لوله و عدم نیاز به خراب کردن بخش‌هایی از خانه به جهت رسیدن به محل گرفتگی و بسیاری امکانات دیگر و مزیت‌هایی که این دستگاه فراهم می‌کند از خوبی‌های آن است.

البته نقاط ضعفی هم وجود دارد و بار پنجم باید در استفاده از آن به وسیله افراد دارای تخصص در لوله بازکنی به آن توجه کنند.

برای مثال بهتر است که از دسترسی به عمق لوله را تا حدود ۸ متر کنند تا کارایی فنر در طول‌های بیش‌تر یا کم‌تر کاهش پیدا نکند و خطر گیر کردن در لوله را پایین بیاورد،

همچنی کابل فنری بر روی زمین امکان دارد موجب خراش در سطوح سرامیکی شود. بنابراین باید دقت کرد که تا جایی که ممکن است از آن در مکان‌های مجلل و شیک استفاده نشود تا موجب آسیب دیدن نما و تجهیزات نشود.

از جمله معایب فنر لوله بازکنی می‌توان به این نکته اشاره کرد که این دستگاه فقط در لوله‌هایی با قطر کوچک کارایی دارد و در لوله‌هایی که قطر بالاتری از ۲۰ میلی متر از کارایی آنها کم می‌شود.

رفع گرفتگی توالت فرنگی

مایع‌های لوله بازکن اسیدی باعث آسیب به لوله‌های فاضلاب خواهند شد

مواد شیمیایی لوله باز‌کن به خصوص مارک‌های ارزان قیمت می‌توانند سیستم لوله کشی ساختمان شما را خراب کند.

محلول‌های اسیدی به علت داشتن ماده‌ای به نام اسید هیدروکلریک که یک ماده خورنده به حساب می‌آیند و بیش‌تر از آنکه برطرف کردن گرفتگی‌های لوله شما را مورد هدف قرار دهند، منجر به پوسیدگی، خرابی و نابود شدن لوله‌های آهنی و پلاستیکی فاضلاب خواهند شد.

شما هر باری که از این گونه مواد استفاده می‌کنید، به سیستم لوله کشی آسیب وارد می‌کنید که بعد از مدتی به تعمیر و بازسازی نیاز خواهند داشت. تعمیرات لوله کشی در حال حاضر بسیار بسیار گران و سرسام آور می‌باشند.

شماره تلفن شرکت لوله بازکنی و چاه بازکنی در محدوده خیابان گیشا بصورت شبانه روزی و ارزان و فوری 09126471146

تخلیه چاه در خیابان گیشا

لوله بازکنی گیشا | تخلیه چاه گیشا
لوله بازکنی گیشا | تخلیه چاه گیشا

ارائه خدمات تخلیه چاه در محدوده خیابان گیشا خدمتی دیگر از شرکت نوین تهران گستر پارس میباشد که به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی با نرخ مصوب اتحادیه لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران انجام میشود

تخلیه چاه در محدوده خیابان گیشا بعد از باز کردن درب چاه توسط تانکر بزرگ و پمپ لجن کش و یا در صورت نیاز با تانکر مکنده ( تانکر ساکشن ) توسط نیروی کار مجرب با بهترین کیفیت و با کمترین کثیفکاری انجام میشود

شماره تلفن شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه در محدوده خیابان گیشا 02188546849 مختارپور

لایروبی و کفتراشی چاه فاضلاب در محدوده خیابان گیشا

لوله بازکنی گیشا | تخلیه چاه گیشا
لوله بازکنی گیشا | تخلیه چاه گیشا

عملیات لایروبی و کفتراشی انباری چاه بعد از اتمام تخلیه چاه با تانکر در جهت احیاء دوباره و افزایش کاربری چاه فاضلاب و نوسازی چاه توسط مقنی ماهر و نیروی انسانی مجرب انجام میشود

شماره تلفن شرکت تخلیه چاه و چاه بازکنی در محدوده خیابان گیشا 09126471146

برای اینکه چاه فاضلاب لایروبی و کفتراشی شود ابتدا فاضلاب و لجن رقیق چاه توسط تانکر بارگیری و تخلیه میشود , بعد تخلیه چاه با تانکر لجن سفتی که در انباری چاه باقی مانده توسط مقنی ماهر و تجهیزات لازم از چاه خارج میشود

بعد از اتمام لجن برای نوسازی باید انباری چاه تراش داده شود تا چاه دوباره قابلیت استفاده پیدا کند که به انجام این کار کفتراشی یا ته زنی میگویند

در انجام کفتراشی چاه کن به داخل چاه میرود و دیواره و کف انباری چه را تا جایی که به خاک تمیز برسد و در اصطلاح چشمه های چاه باز شود تراش میدهد و توسط بالابر به بیرون منتقل میشود

خدمات لایروبی و کفتراشی چاه در محدوده خیابان گیشا و سایر مناطق تهران با کمترین هزینه و در اسرع وقت انجام میشود

تعمیر و رفع گرفتگی توالت فرنگی در گیشا

لوله بازکنی گیشا | تعمیر توالت فرنگی و فلاش تانک
لوله بازکنی گیشا | تعمیر توالت فرنگی و فلاش تانک

ارائه خدمات سرویس , تعمیر , نصب و رفع گرفتگی سیفون توالت فرنگی در محدوده خیابان گیشا از جمله خدمات دیگر این شرکت میباشد که شما میتوانید با خیال راحت خدمات خود را به ما سفارش دهید تا ما در اسرع وقت و بهترین کیفیت به شما ارائه دهیم ( تعمیر سیفون فلاش تانک در تهران )

خدمات تعمیر فلاش تانک و توالت فرنگی و لوله بازکنی توالت فرنگی در خیابان گیشا توسط سرویس کاران ماهر و با تجربه و مجرب به صورت ارزان قیمت و فوری انجام میشود

شماره تلفن تعمیر کار و لوله بازکن توالت فرنگی در خیابان گیشا 09126471146

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات