شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی لواسان 09126471146

لوله بازکنی لواسان
5/5

لوله بازکنی لواسان | تخلیه چاه لواسان گزینه‌ای مطمئن و تضمینی برای کمک به شما و برطرف کردن مشکلات گرفتگی چاه و رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب و تخلیه چاه در لواسان است

شرکت نوین تهران گستر پارس با سابقه فعالیت بالا و تجربه کافی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه فاضلاب در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به صورت تضمینی، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان می‌باشد.

شماره‌های تماس برای لوله بازکنی لواسان | تخلیه چاه لواسان

 
لواسان 02122440327 مختارپور
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

برخی از ویژگی‌های لوله بازکنی لواسان

  • ارائه خدمات رفع گرفتگی لوله و تخلیه چاه فاضلاب به صورت تضمینی و جلب رضایت مشتری در پایان کار
  • متخصصین و کارشناسان با تجربه و مجرب
  • به کارگیری از به‌روز‌ترین تجهیزات و وسایل لوله بازکنی و تخلیه چاه در لواسان
  • حفظ و رعایت تمامی نکات و اصول بهداشتی و انجام خدمات بدون خرابی و کثیف‌کاری
  • خدمت‌رسانی به صورت شبانه‌روزی در تمام طول هفته
  • قیمت و هزینه خدمات طبق پایین‌ترین نرخ مصوب اتحادیه
  • انجام خدمات به بهترین شکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • و …

لوله بازکنی لواسان

 

استفاده از فنر چاه بازکن در لوله بازکنی لواسان

برای رفع گیر لوله های فاضلاب استفاده کردن از فنر نسبت به بازکردن لوله با استفاده از پمپ تراکم هوا ابزاری معمول و پرکاربرد می‌باشد. براساس تجربه بیش تر شرکت‌های تخلیه چاه و چاه بازکنی از جمله موسسه مختارپور،  از فنر برای برطرف کردن گرفتگی لوله استفاده می‌کنند.

به اصطلاح برای فنر زنی در ابتدا باید گرفتگی لوله تا حدی برطرف شود. این کار به وسیله دستگاه ژنراتور و سه نظام انجام می‌گیرد و بعد اقدام به انداختن فنر داخل لوله خواهند کرد.

در امور چاه بازکنی با دریل عیب کار آنجا است که سرعت بالای دریل و نبودن حفاظ دور لوله‌ها می‌تواند سبب دررفتن و پرت شدن فنر شود. ولی در حال حاضر فنر با دستگاه مخصوص انداخته می‌شود و خطر این روش کاهش پیدا کرده است.

هر چقدر که فنر لوله بازکنی بلند تر و ضخیم تر باشد، نیروی بیش تری برای باز کردن لوله استفاده خواهد شد. دستگاه لوله بازکنی این نیرو را به فنر وارد می‌کند تا ضربات حاصل از دوران گرفتگی و انسداد لوله را برطرف می‌کند.

شماره تلفن لوله بازکنی و تخلیه چاه در لواسان 09126471146

رفع گرفتگی لوله با فنر

روش کار با دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا در لواسان

به کارگیری از دستگاه پمپ تراکم هوا برای رفع گرفتگی لوله در حال حاضر بسیار رایج می‌باشد. از پمپ تراکم هوا جهت باز کردن توالت‌های فرنگی و ایرانی، لوله‌های حمام و آشپزخانه استفاده می‌شود.

دستگاه پمپ تراکم هوا برای باز کردن لوله، هوای داخل مخزن را آزاد کرده و این عمل صدای بلندی را از خود ایجاد می‌کند. اندازه دستگاه پمپ تراکم هوا طبق نوع استفاده متفاوت می‌باشد.

این دستگاه در هر اندازه از قدرت متفاوتی هم بهره مند است. استفاده کردن از دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا طبق محل گرفتگی و مناسب با لوله فاضلاب به کار گرفته خواهد شد.

نحوه کار دستگاه لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا با استفاده کردن از هوای داخل مخزن است که به بیرون فشار داده می‌شود. هوا داخل مخزن متراکم شده و با آزاد کردن آن گرفتگی را از لوله برطرف می‌کند.

دستگاه پمپ تراکم هوا دستگاه به دلیل فشار و نیرویی که وارد می‌کند امکان دارد به لوله خسارت وارد کند. کسانی که با دستگاه پمپ تراکم هوا کار می‌کنند حتما باید با تجربه و ماهر باشند.

استفاده کردن از این دستگاه برای برطرف کردن گرفتگی‌های ناشی از سنگ و خاک در لوله مناسب نیست. در این شرایط از روش فنر زنی استفاده می‌شود. مزیت استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا در لوله بازکنی لواسان این است که گرفتگی‌های شدید را به سادگی برطرف می‌کند و قابلیت تنظیم فشار برای آن ممکن خواهد بود.

شماره تماس شرکت تخلیه چاه و لوله بازکنی در لواسان 09126471146

چرا لوله‌های آشپزخانه زودتر از دیگر لوله‌های فاضلاب دچار گرفتگی و انسداد می‌شوند ؟

اولین دلیل مسدود شدن سریع تر لوله‌های آشپزخانه در مقایسه با لوله‌های سرویس بهداشتی باریک تر بودن آن می‌باشد. در واقع برای آشپزخانه به طور معمول از لوله ۶ و یا نهایتا ۸ استفاده می‌شود اما برای دستشویی به طور معمول از لوله‌های ۱۰ استفاده خواهد شد. دومین دلیل این مساله را می‌توان ریختن آب زیاد و مداوم در لوله‌های آشپزخانه دانست.

برای رفع گرفتگی چاه آشپزخانه در لواسان بزرگ و لواسان کوچک با شماره 09126471146 تماس بگیرید

دلیل سوم و البته اصلی این مساله مربوط به شستشوی ظروف چرب و ریختن پس مانده‌های غذا در سینک ظرف شویی و ورود پرز و مو لباس‌ها در ماشین لباس شویی و سپس لوله‌های باریک فاضلاب آشپزخانه می‌باشد.

دلیل چهارم هم به شیب کم لوله و یا ایجاد انحنای زیاد در لوله فاضلاب آشپزخانه برمی‌گردد که برای ایجاد کردن این شیب از زانویی زیاد در مسیر لوله کشی استفاده می‌کنند و همین دلیل می‌تواند سبب گرفتگی و انسداد لوله‌های آشپزخانه شود.

برای مظالعه بیشتر:

لوله بازکنی مینی سیتی

لوله بازکنی پاسداران

لوله بازکنی لواسان

در صورت مسدود شدن خط فاضلاب چه کاری باید انجام داد ؟

از نظر فنی می‌توان بعضی از گرفتگی‌‌های کوچک خط فاضلاب را برطرف کرد ولی این مهم به ندرت پیشنهاد می‌شود. افراد بیش تر از سرکه، اسید، آب داغ، فنر زدن و یا راه‌‌های دیگر جهت باز کردن لوله گرفته استفاده می‌کنند ولی تمام این کار‌ها موقتی هستند و حتی در بعضی از موارد به لوله آسیب وارد می‌کنند. مشاهده شده است که لوله فاضلاب با اسید و یا حتی فنر زدن اشتباه دچار خوردگی شده و سوراخ شده است.

به همین علت، بهترین پیشنهاد و توصیه بهره بردن از تجربه متخصصان است. کارشناسان لوله بازکنی لواسان، دارای تجهیزات پیشرفته جهت برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب هستند.

آن‌‌ها همچنین تجربه و دانش لازم برای تشخیص علت اصلی را دارند. تنها با ریختن بعضی از تمیز کننده‌‌ها مشکلات به وجود آمده برطرف نمی‌شود. تشخیص اولیه و ارائه بهترین شیوه برطرف کردن مشکل فقط توسط کارشناسان امکان پذیر خواهد بود.

شماره تلفن خدمات چاه بازکنی و تخلیه چاه در تهران و لواسان 02122440327

لوله بازکنی لواسان

مضررات برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب با استفاده از جوهر نمک

از این محلول‌ها در فضا‌های بسته نباید استفاده کرد چرا که باعث افت شدید اکسیژن محیط خواهند شد. قرمزی چشم و سطح پلک، ریزش اشک، احساس درد در ناحیه چشم از علائم مهم آسیب‌های ناشی از تماس چشم با محلول‌های شوینده و لوله بازکن می‌باشد. در صورت رو به رو شدن با این علائم حتما باید به پزشک مراجعه کرده و تحت نظر پزشکان مجرب چشم پزشکی قرار بگیرید.

شرکت‌های تولید کننده محلول‌های شیمیایی برای از بین بردن موانع و مواد جامد موجود درون لوله‌های فاضلاب غلظت اسیدی این محلول‌ها را افزایش می‌دهند که برای سلامتی انسان و لوله‌های فاضلاب بسیار مضر می‌باشند.

عمر رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب به وسیله محلول‌های شیمیایی کوتاه مدت است، به این دلیل که محلول‌های شیمیایی شوینده و لوله بازکن قادر به از بین بردن کامل گرفتگی و لایروبی لوله فاضلاب مانند دستگاه فنر نمی‌باشند.

تخلیه چاه در لواسان

لوله بازکنی لواسان           | تخلیه چاه لواسان
لوله بازکنی لواسان | تخلیه چاه لواسان

تخلیه  چاه فاضلاب در لواسان یکی دیگر از خدمات ما برای شما عزیران در محدوده لواسانات و تمام مناطق تهران میباشد , ارائه خدمات تخلیه چاه در لواسان بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی با تانکر بزرگ و پمپ های به روز بدون واسطه انجام میشود

برای تخلیه کردن چاه فاضلاب در لواسان با تانکر مکنده نیازی نیست که درب چاه به صورت کامل تخریب و باز شود , بلکه تنها به قطر 10 سانتیمتر باز شود و یا لوله با قطر 10 سانتیمتر به صورت مستقیم و در درب چاه باشد کافی است

تخلیه چاه با تانکر مکنده به دلیل قدرت لجن کشی بالا طرفداران بیشتری دارد , شما عزیزان هم میتوانید از خدمات تخلیه چاه لواسان با تانکر مکنده بهره مند شوید

شماره تلفن تانکر تخلیه چاه در لواسان 09126471146 مختارپور

لایروبی و کفتراشی چاه در لواسان

لوله بازکنی لواسان           | تخلیه چاه لواسان لایروبی چاه فاضلاب
لوله بازکنی لواسان | تخلیه چاه لواسان | لایروبی چاه فاضلاب در لواسان

برای اینکه چاه فاضلاب را به صورت کامل تعمیر و بازسازی کنیم بعد از اینکه فاضلاب چاه را تخلیه کردیم باید عملایات لایروبی و کفتراشی چاه را انجام دهیم تا چاه به صورت اساسی بازسازی و احیاء شود و با کار لایروبی و کفتراشی چاه دوباره قابل استفاده میشود

شماره تلفن شرکت تخلیه چاه و لایروبی چاه در لواسان 09126471146

لایروبی و کفتراشی چاه فاضلاب بعد از تخلیه چاه و توسط نیروی انسانی و مقنی ماهر در جهت احیاء چاه قدیمی انجام میشود و لجن و خاک حاصل از لایروبی و ته زنی انباری چاه فاضلاب توسط نیسان و خاور کمپرسی به خارج از شهر و به محل مناسب منتقل میشود

 

تخلیه چاه و لوله بازکنی و حفر چاه در لواسان 09126471146

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات