شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی وحیدیه 09126471146

لوله بازکنی وحیدیه
5/5

لوله بازکنی وحیدیه با سابقه فعالیت بالا و به کارگیری از افراد متخصص و همچنین تجهیزات مناسب و پیشرفته بهترین گزینه ممکن برای سما خواهند بود.

اگر که با مشکلات مربوط به چاه و فاضلاب یا انجام خدماتی مثل حفر چاه یا … نیاز پیدا کردید، با موسسه مختارپور تماس بگیرید تا متخصصین این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکلات و خواسته‌های شما اقدام کنند.

سرعت عمل بالا در لوله بازکنی وحیدیه

یکی از ویژگی‌های مهم شرکت‌های لوله بازکنی، سرعت عمل در ارائه خدمات می‌باشد. از آنجایی که مشکلات چاه و فاضلاب روند معمول زندگی را مختل می‌کنند، سرعت عمل در این زمینه از اهمیت بالایی برخوردار است.

متخصصین لوله بازکنی وحیدیه در کنار سرعت عمل بالا، نهایت دقت و ظرافت را به همراه دارند و شما می‌توانید با خیالی آسوده برطرف کردن مشکلات چاه و فاضلاب منزل‌تان را به لوله بازکنی وحیدیه بسپارید.

<<شماره‌های تماس لوله بازکنی وحیدیه>>

 
وحیدیه 02122440327
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

قیمت لوله بازکنی وحیدیه

تمامی هزینه‌های خدمات ارائه شده توسط لوله بازکنی وحیدیه، طبق پایین‌ترین نرخ مصوب اتحادیه مربوطه می‌باشد. ارائه خدمات به صورت تضمینی و با کم‌ترین قیمت ممکن، یکی از ویژگی‌های مهم لوله بازکنی وحیدیه است.

لوله بازکنی وحیدیه

استفاده از دستگاه پمپ تراکم در لوله بازکنی وحیدیه

دستگاه پمپ تراکم وسیله‌ای می‌باشد که به راحتی با ایجاد هوای متراکم در لوله سبب برطرف شدن گرفتگی در این محل خواهد شد.

اگر شما هم در برخی از مواقع با این مشکل مواجه می‌شوید، باید بگوییم که دیگر نیازی نیست نگران این گرفتگی‌ها باشید.

با به بازار آمدن تجهیزات کار آمد و پیشرفته در این زمینه بدون ایجاد خرابی و یا پرداخت کردن هزینه‌های بسیار زیاد به راحتی گرفتگی‌های لوله باز خواهند شد و شما از شر این مشکلات خلاص می‌شوید.

ولی استفاده کردن از دستگاه پمپ تراکم هوا هم مثل استفاده از هر وسیله دیگری نیازمند تجربه و تخصص است و هر کسی نمی‌تواند بدون آگاهی‌های لازم و دانستن شیوه استفاده از دستگاه پمپ تراکم هوا اقدام به برطرف کردن گرفتگی در لوله‌ها کند.

لوله بازکنی وحیدیه


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی فرجام

لوله بازکنی شهید مدنی


شدید شدن مشکل با نداشتن آگاهی‌های لازم در استفاده کردن از دستگاه تراکم هوا

در صورتی که در خانه شما لوله‌های فاضلاب دچار گرفتگی شوند، دقت کنید که نباید برای هر نوع گرفتگی از دستگاه تراکم هوا استفاده کنید.

انسداد لوله‌های فاضلاب بهترین محل برای استفاده کردن از دستگاه تراکم هوا است. این دستگاه با ایجاد کردن هوای متراکم به این گونه گرفتگی‌ها فشار وارد می‌کند و باعث برطرف شدن آن‌ها می‌شود.

اما در شرایطی که گرفتگی لوله‌ها در خانه شما از نوع گرفتگی با سنگ و سیمان و یا موادی از این نوع باشد، استفاده کردن از دستگاه تراکم هوا به سادگی موجب شدید شدن مشکل شما خواهد شد.

در صورتی که در زمان تعمیرات لوله‌ها این قسمت از منزل شما دچار انسداد و گرفتگی شود با استفاده کردن از دستگاه پمپ برقی با فشار وارد شده مصالح ساختمانی در لوله‌ها می‌کنند و باعث انسداد در منطقه وسیع تری خواهند شد.

در این هنگام لازم است که از متخصصین با تجربه کمک بگیرید و در صدد برطرف کردن گرفتگی بر‌آیید. خدمات لوله بازکنی با استفاده از دستگاه تراکم هوا در لوله بازکنی وحیدیه توسط کادر مجرب و متخصص و با کم‌ترین قیمت‌ها انجام می‌شود.

لایروبی چاه در وحیدیه

لایروبی چاه چیست ؟

لایروبی چاه به کار بیرون کردن سنگ, خاک, رسوبات چسبیده به بدنه چاه فاضلاب و تمام مواد جامدی که باعث کم شدن طول عمر چاه و لبریز شدن سریع چاه شده‌اند گفته می‌شود.

رسوب زدایی در لایروبی چاه عملی می‌باشد که در آن رسوبات دیواره و کف چاه را به وسیله ابزار اختصاصی تراش می‌دهند.

در واقع لایروبی چاه به روشی جهت سالم نگه داشتن چاه فاضلاب نیز گفته می‌شود که‌ این کار یک مرتبه در زمان حفر چاه تازه و بار دیگر در زمان لایروبی چاه واقعه می‌افتد.

برای شما هم به احتمال زیاد پیش آمده است که از توالت, حمام و لوله‌های فاضلاب متصل به چاه بوی زننده و نا مطبوعی به مشام‌تان می‌رسد و بعد از هر تخلیه چاه به وسیله شرکت‌های لوله بازکنی و تخلیه چاه این مشکل رفع نشود.

همین امر منجر خواهد شد تا شما بخواهید با ماده شوینده و اسید‌های شیمیایی به جان لوله‌ها به جهت رفع نقص‌ رایحه بیفتید.

این کار شما علاوه بر اینکه شما را تنها برای مدت زمان کوتاهی از شر این بو راحت خواهد کرد بلکه باعث خواهد شد تا مواد اسیدی با گاز‌های سمی فاضلاب برخورد کرده و بخار‌های سمی تولید کنند.

لوله بازکنی وحیدیه

استفاده از فنر لوله بازکنی با دریل در لوله بازکنی وحیدیه

فنر لوله بازکنی با دریل نیز یکی دیگر از روش‌‌ها برای برطرف کردن گرفتگی لوله‌‌ها است. افراد متخصص لوله بازکنی به طور معمول از فنر لوله بازکنی با دریل به جهت سرعت بخشیدن و ساده تر کردن روند کار خود از آن بهره می‌برند.

اما چرا فنر لوله بازکنی با دریل تا این حد محبوبیت دارد ؟ دلیل این موضوع را باید در پایین بودن سرعت چرخیدن فنر در روش فنر دستی لوله بازکنی، و همچنین حجم و وزن زیاد دستگاه فنر لوله بازکنی دانست.

همین دو مورد سبب شده است تا متخصصان در شرایط مناسب، به روش فنر زدن لوله‌های فاضلاب با دریل، روی خوش‌ تری نشان دهند. البته در کنار این مزایا که گفته شد، استفاده کردن از فنر لوله بازکنی با دریل چند نکته منفی هم به همراه دارد، از جمله :

  • سرعت بالای فنر : که به ویژه در لوله‌‌های فرسوده و قدیمی باعث شکستن و ترک خوردن لوله‌‌ها خواهد شد.
  • عدم کنترل فنر : فنر به دلیل سرعت زیاد، حرکت شدید و زیادی را خواهد داشت، و ممکن است که به جایی برخورد کند.
  • و در آخر نبود محافظ در اطراف فنر لوله بازکنی با دریل

به طور کلی این روش به علت خطراتی که به همراه دارد، به افراد مبتدی و غیر حرفه‌ای پیشنهاد نمی‌شود. بهتر است که برای برطرف کردن گرفتگی به این روش روی تجربه و مهارت متخصص‌‌های مجرب و حرفه‌ای حساب باز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات