شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

نحوه استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی

نحوه استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی
5/5

نحوه استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی

پودر جرم گیر لباس‌شویی پودری است با آنزیم‌های مخصوص که تمام کثیفی‌ها را از داخل ماشین لباسشویی پاک می‌کند. با توجه به افزایش قیمت ماشین لباسشویی، شرایط نگهداری از این وسیله ارزشمند دو برابر می شود.
اما باید در نظر داشته باشید که این پودر جرم گیر ماشین لباسشویی برای شما معجزه نمی کند. نکات مهم در نگهداری و استفاده صحیح از ماشین لباسشویی باید در نظر گرفته شود و به صورت دوره ای (مثلا هر ماه) به ماشین لباسشویی رسیدگی شود تا ماشین لباسشویی بوی خوبی بدهد و هن لباس های تمیزی داشته باشید.

دلایل استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی

همانطور که گفته شد علاوه بر سرویس اولیه ماشین لباسشویی خود باید از پودر جرم گیر استفاده کنید. استفاده خالی از پودر عمر دستگاه شما را افزایش نمی دهد.
اما چرا باید از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده کنیم؟ چرا باید برای تمیز کردن ماشین لباسشویی هزینه کنیم؟ چرا باید از لکه بر استفاده کنیم؟
این بخشی از سوالات عجیبی است که برای خیلی از مردم به وجود می آید. بیشتر افراد با این طرز فکر که ماشین لباسشویی با مواد شوینده و آب کار می کند، پس یکی از تمیزترین وسایلی است که در آشپزخانه می توان یافت.
اما باید این حقیقت تلخ را به شما بگوییم، ماشین لباسشویی یکی از کثیف ترین لوازم آشپزخانه است. چون به لباس های کثیف مربوط می شود. بنابراین باید حداقل ماهی یک بار آن را تمیز کنیم.
بسیاری از خانم های خانه دار از وسایلی که در خانه دارند برای تمیز کردن ماشین لباسشویی استفاده می کنند. اما این روشها چندان موثر نیستند و بهتر است از پودر شوینده مرغوب استفاده کنید تا ماشین لباسشویی خود را به بهترین نحو تمیز کنید.

نحوه استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی
در ادامه نحوه استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی را آموزش خواهیم داد.

نحوه استفاده از پودر جرم گیر ماشین لباسشویی

مرحله اول: لباس های خود را بررسی کنید

قبل از باز کردن بسته بندی، داخل تمام لباس های خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دستمال کاغذی، پوست پسته، سنجاق سر و غیره وجود ندارد. این به این دلیل است که همه موارد فوق می تواند باعث آسیب و انسداد پمپ تخلیه و همچنین تجمع کثیفی و جامدات در داخل ماشین لباسشویی شما شود.

مرحله دوم: پمپ تخلیه را بررسی کنید

به طور کلی، اکثر ماشین های لباسشویی دارای یک محفظه در سمت چپ هستند که پمپ تخلیه را در خود جای می دهد. می توانید پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خود را با چرخاندن آن در خلاف جهت عقربه های ساعت تمیز کنید. بسیاری از مشکلاتی که خانم های خانه دار با ماشین لباسشویی خود دارند، تخلیه نشدن آب یا جمع شدن آب در ماشین لباسشویی است. یکی از دلایل آن خرابی پمپ آب است.

نحوه استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی

مرحله سوم: میزان مواد شوینده مصرفی

بسیاری از کاربران را نگران می کند که بار اول چه مقدار از پودر استفاده کنند. توصیه می شود برای جرم گیری اساسی ماشین لباسشویی و ظرفشویی خود از یک بسته کامل پودر جرم گیر استفاده کنید. اما اگر تا به حال تست رسوب زدایی ماشین لباسشویی خود را انجام نداده اید، توصیه می کنیم ماشین لباسشویی خود را دو بار در فواصل زمانی 15 روزه تا یک ماهه رسوب زدایی کنید.

مرحله 4: نحوه استفاده از پودر لباسشویی را یاد بگیری

پس از بررسی موارد فوق، استفاده از مواد شوینده ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی توصیه می شود. ماشین لباسشویی خود را کاملا خالی کنید، نباید لباسی در آن قرار دهید. برنامه انتخابی کتان است، دمای آب انتخابی (پیشنهادی) بین 70 تا 90 درجه سانتیگراد می باشد.
نکته: مواد شوینده را در جاپودری ماشین لباسشویی قرار دهید. برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی بهتر است پودر را زیر ماشین بریزید تا کاملا با آب شسته شود. دمای توصیه شده برای جرم گیری ماشین ظرفشویی 70 تا 90 درجه سانتیگراد است.


برای مطالعه بیشتر:

رفع گرفتگی لوله آشپزخانه


 آموزش استفاده از قرص جرم گیر ماشین لباسشویی

با استفاده از قرص جرم گیر ماشین لباسشویی تمام رسوبات کاسه ماشین لباسشویی و کثیفی های داخل ماشین لباسشویی شما کاملا پاک می شود، المنت ماشین نیز تمیز می شود و لباس ها با کیفیت بهتری شسته می شوند.
قرص های جرم گیری کالگون را در کاسه یا ظرف پودر ماشین لباسشویی بریزید و حتما ماشین را با دمای 60 درجه روشن کنید و حداقل 1 ساعت بشویید. به همین سادگی!
چنانچه ماشین لباسشویی شما خیلی کثیف است و جرم زیادی نیز دارد می توانید از 2 عدد قرص جرم گیر استفاده کنید.
اگر احتمال مسدود شدن مسیر عبور قرص و یا کم شدن فشار آب وجود دارد می توانید قرص را در ماشین لباسشویی (دیگ ماشین لباسشویی) قرار داده و برنامه شستشوی کامل را فعال کنید. دست کم هر سه ماه یکبار این کار را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات