شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

آموزش رفع گرفتگی توالت فرنگی

رفع گرفتگی توالت فرنگی
5/5

رفع گرفتگی توالت فرنگی

ممکن است چاه فاضلاب و لوله فاضلاب توالت شما دچار گرفتگی و بسته شده باشد. که در این صورت با توالتی پر از فاضلاب و کاسه توالتی که پر از آب و مدفوع شده مواجه میشوید که بسیار صحنه زننده و زشتی خواهد بود. شاید در مواجه شخص با این صحنه اولین فکری که به ذهن شخص میرسد این است که با یک لوله بازکن تماس بگیرد و مردم به همین علت خیلی سریع با لوله بازکن تماس میگیرند تا هرچه سریعتر مشکل چاه و فاضلاب توالت را برطرف کند.

درست است که رفع گرفتگی توالت به تخصص نیاز دارد ولی در همه موارد، شما نیازی به تماس گرفتن با لوله بازکن ندارید. شما میتوانید با انجام راه کار هایی مشکل گرفتگی توالت های ایرانی و فرنگی خودتان را برطرف کنید. در ادامه این مقاله به بعضی از این روش های کاربردی اشاره خواهیم کرد.

با افزایش تعداد توالت های فرنگی و به دنبال آن افزایش استفاده از توالت های فرنگی، گرفتگی توالت های فرنگی نیز افزایش پیدا میکند که شرکت های لوله بازکنی بخش بزرگی از کار رفع گرفتگی توالت فرنگی را انجام خواهند داد. برای حل راحت تر گرفتگی توالت فرنگی ابتدا باید با علت گرفتگی آن آشنا شویم.

گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع

در بیشتر مواقع گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع در منازلی رخ می دهد که یا اکثر افراد دارای بیماری یبوست باشند و یا اینکه با گذشت زمان لوله های فاضلاب منزلشان رسوب گرفته و تنگ شده باشد. اگر توالت فرنگی شما با مدفوع مسدود شده است، می توانید با استفاده از آب داغ و مواد شوینده گرفتگی را برطرف کنید.

این روش یکی از بهترین راه ها برای رفع انسداد توالت با مدفوع است. برای این کار کافی است آب گرم را داخل کاسه توالت فرنگی بریزید و سپس مقداری مایع شوینده به آن اضافه کنید.
مدتی صبر کنید، اگر سطح آب کاهش یافت، بهتر است از تلمبه دستی استفاده کنید و  این کار را برای چند بار تکرار کنید تا گرفتگی کاملا برطرف شود.

توجه! از آب جوش یا آب خیلی داغ در این روش استفاده نکنید زیرا سنگ توالت ایرانی یا فرنگی را می شکند.

بهتر است از آب گرم در دمای 50 یا 60 درجه استفاده کنید، زیرا آب گرم مدفوع را نرم می کند و ماده شوینده مدفوع را تجزیه می کند، بنابراین گرفتگی توالت رفع می شود.

 

 

 

رفع گرفتگی توالت فرنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات