شرکت نوین تهران گستر پارس

انجام دهنده خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و تعمیر تاسیسات

شماره ثبت : 523876

لوله بازکنی پونک 09126471146

لوله بازکنی پونک
5/5

لوله بازکنی پونک

مشکلات گرفتگی و چاه و فاضلاب در بعضی موارد با استفاده از برخی روش های مطمئن خانگی قابل حل می‌باشند اما گاهی اوقات پیش می‌آید که شما با مشکلات جدی و سرسخت تری مواجه شوید که برطرف کردن آن ها از عهده شما برنمی‌آید.

اگر بدون آگاهی های لازم و رعایت موارد مختلف دست به اقدام جهت برطرف کردن مشکلات کنید، نه تنها مشکلات پیش آمده برطرف نمی‌شوند، بلکه ممکن است حتی این مشکلات پیچیده تر و جدی تر شوند که در این صورت هزینه های ناشی از حل مشکلات لوله و فاضلاب برای شما افزایش پیدا کند.

در اینگونه شرایط بهترین و مطمئن ترین راه برای حل مشکل شما، تماس و کمک گرفتن از نیرو های مجرب و شرکت های متخصص در این زمینه می‌باشد.

موسسه مختارپور یکی از شرکت های خوش نام و باسابقه و متخصص در این زمینه به حساب می‌آید که می‌تواند به حل مشکلات شما در این زمینه به شما کمک کند. این شرکت با استفاده و بهره گیری از افراد متخصص و با تجربه و استفاده از تجهیزات کارآمد و به‌روز استفاده از مدرنترین تجهیزات روز دنیا و با رعایت اصول ایمنی و نظافتی به بهترین شکل ممکن مشکلات پیش آمده را برطرف خواهد کرد.

ویژگی هایی مثل خدمت رسانی ۲۴ ساعته در طول ۷ روز هفته، انجام خدمات بدون خرابی و کثیف کاری و با انجام تمامی اصول بهداشتی، خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان با کم ترین هزینه ممکن و … موسسه مختارپور را به یک گزینه مطمئن برای شما عزیزان به جهت رفع مشکلات لوله و فاصلاب منزل‌تان تبدیل کرده است.

شماره های تماس برای لوله بازکنی پونک

 
پونک 02144895592
شمال تهران 02122494592
شرق تهران 02177567980
مرکز تهران 02188546849
غرب تهران 02144895592
جنوب و سایر مناطق تهران 09126471146

نکته مهم در هنگام گرفتگی لوله

در مورد اتفاقات و مشکلاتی که ممکن است برای محل کار یا ساختمان شما رخ دهد، گرفتگی و ترکیدگی لوله از بدترین آن ها محسوب می‌شود. گرفتگی و ترکیدگی لوله ها به دلایل مختلفی وابسته است ولی علت این مسئله هر چیز که باشد برای ساکنان ساختمان مشکل ساز خواهد بود و روند زندگی روزمره آن‌ ها دچار مشکل خواهد کرد.

احتمال اینکه یک روز ساختمان محل سکونت شما هم دچار گرفتگی و یا ترکیدگی لوله شود، بسیار زیاد است .در نتیجه عقل سالم حکم می‌کند که پیش از به وجود آمدن مشکل، به فکر راه حل و چاره‌ای برای آن باشید. احتمالا اولین راهی که در چنین زمانی به فکر هر کسی می‌رسد، تماس گرفتن با یک مرکز و شرکت معتبر و حرفه‌ای لوله بازکنی در محدوده پونک است.

اما بهتر است نکات لازم جهت جلوگیری از گرفتگی لوله را رعایت کنید. مواردی همچون جلوگیری از ورود پسماند مواد غدایی، روغن و چربی، مو، اشیاء و … می توان از مشکلات بزرگ جلوگیری کند.

لوله بازکنی پونک
لوله بازکنی پونک

استفاده از دستگاه فنرزنی در لوله بازکنی پونک

بهترین و رایج ترین روش برای رفع گرفتگی و باز کردن گیر لوله های فاضلاب ( توالت ایرانی و توالت فرنگی , کف شوی حمام و چاه آشپزخانه , کف شوی تراس و راه آب پشت بام و … ) استفاده از دستگاه ژنراتور و فنر چاه بازکنی میباشد

پیش از ساخت و به بازار آمدن دستگاه های فنرزنی، شرکت های خدماتی از فنر همراه با دریل جهت باز کردن لوله استفاده می‌کردند. به این شکل که فنر را بر سر دریل می‌بستند و اقدام به باز کردن لوله می‌کردند.

این کار یک مشکلی داشت و آن هم این بود که سرعت دریل زیاد بود و فنر هم حفاظی نداشت، در نتیجه با شروع کار دریل و چرخش فنر، فنر به این طرف و آن طرف برخورد می‌کرد که پس از به روی کار آمدن دستگاه های فنرزنی این مشکل حل شد. این دستگاه که مخصوص باز کردن لوله های مسدود شده می‌باشد، به آسانی و بدون دردسر لوله فاضلاب را باز خواهد کرد.

لوله بازکنی پونک
لوله بازکنی پونک

فواید استفاده از دستگاه فنرزنی

دستگاه فنرزنی مناسب ترین وسیله به منظور باز کردن لوله های گرفته شده می‌باشد. این دستگاه با ساختار مناسب خود این کار را بسیار راحت کرده است. این دستگاه لوله بازکنی تشکیل شده از موتور و فنر مخصوص می‌باشد. موتور نیرو محرکه لازمه را ایجاد می‌کند و فنر با نیروی دریافت شده از موتور، لوله های مسدود شده را باز می‌کند. از مزایای مهم فنر به کار گرفته شده در دستگاه فنرزنی، انعطاف پذیری آن است.


بیشتر بخوانید:

لوله بازکنی جنت آباد

لوله بازکنی استاد معین


دستگاه فنرزنی دارای فواید بسیاری است که این فواید عبارتند از :

  1. قابل حمل بودن به علت اندازه کوچک آن
  2. باز کردن هر نوع از گرفتگی‌ های سخت
  3. سر فنر ها با سایز و اندازه های مختلف
  4. فنر بلند برای استفاده در لوله‌ های طولانی
  5. محفظه جمع‌ کننده فنر
  6. سرعت بالا در باز کردن لوله های مسدود شده
  7. گزینه‌ای ایده آل برای شرکت های لوله بازکنی
لوله بازکنی پونک
لوله بازکنی پونک

نحوه کار دستگاه فنرزنی برای لوله بازکنی در پونک

برای شروع کار در مرحله اول باید ماشین لوله بازکن را به پریز برق وصل کنیم. سپس سر فنر با سایز مورد نیازمان را به سر فنر دستگاه متصل می‌کنیم و سپس فنر دستگاه را به آرامی از محفظه مخصوص فنر که بر روی دستگاه قرار گرفته خارج کرده و وارد لوله‌ای که مسدود شده است می‌کنیم.

تا جایی فنر ماشین لوله بازکنی را به داخل لوله فاضلاب وارد می‌کنیم که سر فنر دستگاه به بخش گرفتگی لوله فاضلاب برسد. بعد از آن دستگاه را روشن می‌کنیم تا موتور شروع به کار کردن کند. در این هنگام فنر گرفتگی‌ های داخل لوله را از بین می‌برد.

تنها کاری که لازم است شما انجام دهید این می‌باشد که با آرامش و دقت فنر دستگاه را به درون لوله فاضلاب وارد کنید. علت این کار این است که فنر بیشتر وارد لوله فاضلاب شود تا بتواند تمامی گرفتگی های آن را باز کند.

همچنین می‌توانید برای تاثیر گذاری بیشتر این دستگاه ‌ از کلید راست‌ گرد و چپ ‌گرد استفاده کنید. پس از باز شدن لوله باید فنر دستگاه را از داخل لوله خارج کنید و در محل مخصوص خود بر روی دستگاه فنرزنی جمع کنید. بعد از بیرون آمدن فنر از لوله فاضلاب باید مقداری آب داغ درون لوله ریخته شود تا مواد اضافی داخل لوله به داخل چاه راه پیدا کند تا دوباره باعث ایجاد گرفتگی نشوند.

رفع گرفتگی توالت فرنگی در محدوده پونک

شاید برای شما پیش آمده باشد که شاهد گرفتگی و انسداد مسیر خروجی و سیفون توالت فرنگی باشد به صورتی که وقتی شما دکمه تخلیه توالت فرنگی را فشار میدهید و آب به داخل توالت می آید ولی از داخل توالت فرنگی تخلیه نمیشود , در این صورت شما با مشکل گرفتگی توالت فرنگی مواجه هستید

در صورتی که با گرفتگی توالت فرنگی مواجه شدید میتوانید از تخصص سرویسکاران لوله بازکن ما در محدوده پونک تهران تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن به کمک شما بیایند و مشکل گیر توالت فرنگی را با کمترین هزینه و بدون خرابی برطرف نمایند

رفع گرفتگی چاه آشپزخانه در پونک

لوله های فاضلاب آشپزخانه بیشتر به دلیل تجمع و رسوب چربی های ظروف دچار گرفتگی میشوند این اتفاق به آرامی و در طی چند سال اتفاق میافتد

در صورت بروز مشکل گرفتگی چاه آشپزخانه بهترین کار فنر زنی لوله فاضلاب میباشد , فنر چاه بازکنی به دلیل حالت چرخش و دوران در داخل لوله باعث جرم زدایی و تراش چربی های درون لوله میشود و در نتیجه گرفتگی لوله برطرف میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره رایگان/سفارش سریع خدمات